Strona 1 z 1
					
				różnica miedzy wersjami amer. i euro 1-szej gen.??
				: 2004-04-03 21:31
				autor: Gacek Wrocław
				hej!
Słyszałem jakis czas temu że podobno probe jedynka  91 2,2 gt w wersji amerykańskiej ma inne koło zamachowe niż wersja europejska wydaje mi się że to kit ale kto wie - słyszał ktoś coś na ten temat?
a i jeszcze jedno w oryginalnym folderze (strefa zrzutu) przyspieszenie do 100 jest podane 8,6 s. !!!! co to takiego?? zawsze byłem pewien ze 7,5s.
			 
			
					
				
				: 2004-04-03 21:40
				autor: DUKE
				Wiesz co...to co kojarrze on ma oryginalne przyspieszenie 8,6s ale z modyfikacja turbinki...schodzisz w granice 7s 
  
 
			 
			
					
				
				: 2004-04-03 21:43
				autor: Gacek Wrocław
				a może faktycznie to koło zamachowe - prospekt z tymi 6,5 s jest po niemiecku wiec pewnie wer euro.
			 
			
					
				
				: 2004-04-03 22:27
				autor: Laki
				To jak w końcu 6,5 czy 7,5 bo też jestem ciekawy??
			 
			
					
				
				: 2004-04-03 22:35
				autor: Gacek Wrocław
				sorry nie 6,5 tylko 8,6  
 
w niemieckim katalogu jest 8,6
 
			 
			
					
				
				: 2004-04-03 23:15
				autor: Gość
				moj miał 7,5 do setki
			 
			
					
				
				: 2006-11-28 21:26
				autor: Harry82STA
				Ja wyczytałem w katalogach że 8.1 albo 7.9  seryjny.
			 
			
					
				
				: 2006-11-28 22:47
				autor: Dee Jay
				Hehe lepoiej późno niż wcale.  

 
			 
			
					
				Re: różnica miedzy wersjami amer. i euro 1-szej gen.??
				: 2007-01-06 15:30
				autor: gorg
				Gacek Wrocław pisze:hej!
Słyszałem jakis czas temu że podobno probe jedynka  91 2,2 gt w wersji amerykańskiej ma inne koło zamachowe niż wersja europejska wydaje mi się że to kit ale kto wie - słyszał ktoś coś na ten temat?
a i jeszcze jedno w oryginalnym folderze (strefa zrzutu) przyspieszenie do 100 jest podane 8,6 s. !!!! co to takiego?? zawsze byłem pewien ze 7,5s.
Może coś w tym być mam chyba wszystkie katalogi z lat 1991-2001  

  i z katalogu 1991 na 1992 jest informacja  że:
Probe GT wer. USA ma 7,6 211 Vmax 9,8 śr. spalanie ABS opcja 
Probe Niemcy ma 8,6 220 Vmax 8,9 śr. spalanie i ABS standard
Wiem ze swojej strony że na każdy rynek są czasem różne wersje mocy ale regulowane tylko przy pomocy elektroniki BO RÓŻNE CŁO, NORMY CZYSTOŚCI, OPŁATY ITP. - tyle z mojej strony  
 
A TAK PRZY OKAZJI JAKO NOWY POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW !!! 
			 
			
					
				
				: 2007-01-06 20:59
				autor: wingerman
				gorg A TAK PRZY OKAZJI JAKO NOWY POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW !!!
Mam nadzieje, ze rowniez jako witsz tutaj a też zaponasz sie z naszymi zasadami bedziesz je sumiennie stosowal.