Pomoc w wyborze warsztatu

Awatar użytkownika
chris7407
Posty: 9
Rejestracja: 2008-02-06 09:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: chris7407 »

Witam wszystkich forumowiczów.
Proszę o pomoc w zebraniu opinni na temat zakładu zajmującego się chip tuningiem o nazwie Unitronic (okolice Piaseczna). Jestem z okolic Warszawy i kolega powiedział, że tam robią dobry chip tuning, ake jakoś mu nie ufam w 100%.
Jeśli ktoś zna warsztat to proszę o podpowiedź, czy jest drogi, jak wykonuje swoją robotę, no i najważniejsze, czy jest solidny i daje gwarancję na swoją robotę.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Probe II ("96) 2.5 V6
Czarne jest piękne !
Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: SzwedV6 »

Szkoda na to kasy. Jedyna "korzyść" to wzrost spalania, a różnicy w mocy i momencie obr. nawet nie zauważysz.
Probe '93 2.5 V6
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: Pelot »

Skoro dajesz takie rady to chociaż je uargumentuj.
Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.
Obrazek
Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: SzwedV6 »

Autor tematu poruszył sprawę samego "chipowania" - stąd moje zdanie na ten temat. Wiadomo, że takie modyfikacje bez ruszenia innych podzespołów nie mają większego sensu.
Probe '93 2.5 V6
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: dyb »

a to w ogole nawet z wydecham itd ma jakis sens? czipowanie autek N/A ? sztuka dla sztuki, kilka koni imo, juz lepiej zainwestowac w rezystory z allegro! :D
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: SzwedV6 »

10 zł to faktycznie inwestycja :mrgreen: dzięki, wolę kupić dwa piwka 8)
Probe '93 2.5 V6
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

Post autor: RX »

Witam,

Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”