Sprzęgło

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Pamietaj jesli bys wymienial...ze do GL sa zamienniki ...
no i w porownaniu do GT placisz 1/3 ceny...
bo niestety do GT nie ma zamiennikow :(
Pozdroffka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:57 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

MiH pisze:.. lub/i docisk. Problem może być bardziej złożony - możliwe że Ci się rozjeżdża silnik ze skrzyną. Łożysko oporowe też ma swoje znaczenie. Może się przyblokowywać nie pozwalając dociskowi się docisnąć.

Na marginesie tomek7 - to jest Twój pierwszy post więc bardziej bym pisał "proszę o pomoc" a nie "proszę o poważne odpowiedzi, bo wczesniej klika osob zartowalo sobie niepotrzebnie(...)dzięki czekam pilne".
Otrzymanie odpowiedzi jest przywilejem a nie pewnikiem, więc nie popędzaj nikogo. No i humor na tym forum jest też rzeczą wyjątkową - i taką ma pozostać.
Święte słowa :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Wymiana płynu w sprzęgle

Post autor: Gość »

Chce wymienić płyn w sprzęgle.
Płyn jest higrocośtam .. znaczy się pobiera wodę z otoczenia i trza go co jakiś czas wymienić.
Więc chce stary wylać, nalać nowy.
Jaki płyn tam wlać DOT3 czy DOT4 ??
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Z tego co pamiętam DOT3 ale mogę się mylić 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Sprawdź kolor płynu.
O ile dobrze pamiętam to:
czerwony=DOT4
zielony=DOT3
A tak po za tym to nie wiem jak w jedynkach, bo chyba w dwójkach to pobiera z tego samego zbiorniczka co hamulce.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jeśli DOT4=czerwony, to to ten :D .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

A przy okazji jak już to będziesz robił i miałeś DOT4, to nie kupuj tego zwykłego polskiego, tylko zalej Ferodo cena nie jest tragiczna bo 40zł za 500ml., a na pewno na długo będziesz mieć spokój.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Gość

Post autor: Gość »

Mam płyn jasno zielony więc to chyba DOT-3.
I tak będę wymieniał całość więc wleje DOT-4.
A jeśli chodzi o Ferodo to do sprzęgła chyba go szkoda. Drogi jest.
Raczej wleje płyn z polskiej Organiki od lat do stosuje i nie miałem z nim problemów.
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Ja zalałem Dot 4
A jaki był to nie wiem, bo był czarny jak smoła :D, różnicy nie zauważyłem po wymianie w działaniu sprzęgła
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Gość

Ciężko działa wajcha sprzęgła.

Post autor: Gość »

Ciężko chodzi mi wajcha sprzęgła.
Myślałem że jak wymienię płyn to się coś poprawi ale niestety ... zonk.
Macie jakiś pomysły co może być przyczyną ?
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

wajcha sprzegla powiadasz?? a myslalem ze masz sprzeglo nozne a nie reczne ;) :wink:
Moze to b wina docisku, bo nie sadze zeby pompy.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

eeeetam wajcha/pedał :D .. docisku powiadasz :?: :?: da się to jakoś regulować , czy tylko wymiana :?:
Awatar użytkownika
roberto
Posty: 284
Rejestracja: 2005-08-06 01:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn Londyn

PADŁO SPRZĘGŁO W PADACZCE

Post autor: roberto »

KUPIŁEM AUTO 2,2GT. WRACAŁEM DO DOMU PO NAPRAWIE ZAWIESZENIA , A TU ... COŚ POD MASKĄ I ZAPOMNIJ GOŚCIU O ZMIANIE BIEGÓW. ZGASIŁEM MOTOR, WBIŁEM DRUGI BIEG I JAKOŚ SIĘ DOCZŁAPAŁEM. CO TO MOŻE BYĆ I CZY MOŻNA TO NAPRAWIĆ W WARUNKACH DOMOWYCH?
Był I GEN. 2,2 GT 92r. Jest II GEN 2.5 V6
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Re: PADŁO SPRZĘGŁO W PADACZCE

Post autor: raven »

roberto w afekcie pisze: W PADACZCE
nieee wolnooo :1111_bicz: :1111_bicz: tak mówić !! :1111_bicz:
Probek Cie dowiózł do domu!! :evil: mimo że źle z nim było!
niewdzięczny! :1111_bicz:
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

dziękuję Villani że mnie wyręczyłeś ;)

mimo że już nie lubisz swojego probka to odpowiem :twisted:
masz płyn? może zapowietrzył się układ i dlatego sprzegło nie działa? pedał normalnie się wciska czy jest miękki? a może jest twardy? czy wcześniej zgrzytały Ci biegi jak je zmieniałeś?

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

pimpo pisze:dziękuję Villani że mnie wyręczyłeś ;)
Dokladnie. :D
Odpowiedz na pytania Pimpo,wtedy będziemy coś wspólnie radzić.
Następna sprawa - wyłącz CAPS LOCK.
No i na koniec zorientuj się jaki jest prawdziwy rok produkcji auta.

I nie nazywaj Probe padaczką!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
roberto
Posty: 284
Rejestracja: 2005-08-06 01:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn Londyn

wybaczcie

Post autor: roberto »

Przesadziłem z tą padaczką,wybaczcie. moje auto jest piękne , jechałem po nie z Olsztyna do Szczecina. wracając do tematu , pedał jest miękki, płyn dolany , nie wiem co to jest.
Był I GEN. 2,2 GT 92r. Jest II GEN 2.5 V6
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Do Szczecina??? :shock: :shock: :shock:
A możesz napisać gdzie ,lub od kogo kupiłeś?

Dużo płynu brakowało?Zbiorniczek był pusty,czy miał jeszcze płyn?
Odpowietrzałeś całe sprzęgło?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

jak pedał jest miękki to masz najzwyczajniej zapowietrzony układ a sprzęgło samo w sobie tzn tarcza i docisk są ok odpowietrz i będzie hulać :) odpowietrznik jest (jak w każdym innym aucie) przy skrzyni biegów - taka dysza na klucz 10 :)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
roberto
Posty: 284
Rejestracja: 2005-08-06 01:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn Londyn

Post autor: roberto »

Oley, auto kupiłem w komisie carstein na ul. Struga, poprzednim właścicielem był gość o nazwisku Kopacz. a co do sprzęgła to było jednak zapowietrzone . Dzięki wszystkim za dobre rady
Był I GEN. 2,2 GT 92r. Jest II GEN 2.5 V6
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
roberto
Posty: 284
Rejestracja: 2005-08-06 01:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn Londyn

Post autor: roberto »

tak jest. To dokładnie to samo auto. Pojechałem tak naprawdę po(bez obrazy) calibrę .Miała być super, a okazało się że to szrot stojący na szrocie :evil: . Za to obok stał Probe :D , i co z tego że roboty przy nim na ro k,wziąłem i nie żałuję . Silnik rewelacja( poza tym że nie włącza się chłodnica) zawieszenie zmieniłem w środku podpicowałem , znalazłem kolejnego Probka z którego wyciągam części. Niebawem będzie cudowny. tylko żona strasznie zazdrosna :wink:
Był I GEN. 2,2 GT 92r. Jest II GEN 2.5 V6
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

pewnie ze bedzie cudo wózek. a kobieta sie nie przejmuj (Zenia, Syrenka, Alexs i wszystkie Panie prosze o spokój) one juz takie są zazdrosne o Niunie.
rób po kolei, srodek na koniec raczej. chłodnice- czyli pewnie wentylator zrób najpierw bo przegrzejesz silnik JEST LATO !!!!.
Zanim zapytasz użyj funkcji Szukaj bo jeśli tego nie zrobisz to funkcja Robert objedzie Cie najpierw, a potem reszta klubu i nikt nie bedzie chcial pisac.
99% problemów rozwiążesz czytając inne posty.

edit: popraw ten rocznik.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”