Strona 1 z 1
probe 2.0 2 gen + automat???
: 2004-04-18 11:36
autor: brzoza
TRAFILEM NA CALKIEM LADNE I DOBRZE UTRZYMANE PROBE Z 93r czarne blyszczace SLICZNE ale wlasnei jak juz wspomnialem jest na automacie

cholera zawsze tak jest ze jak jzu bryczka ok to na automacie moze ktos ma doczynienia z takim samochodzikiem jesli tak jest to moze sie podzieli tym co wie na jego temat I CZY WART SIE W TO LADOWAC BO JZU SPAC NIE MOGE PO NOCACH

A jutro mam dac odpowidez czlowiekowi co postanowlem a nadal wiem tyle co i nic

: 2004-04-18 11:43
autor: brzoza
a moze jakies pomysly jak sprawdzic czy skrzynia jest ok ? czekam na wszelie podpowiedzi dodam ze czlowiek zapytany kiedy ma czas i czy bedzie chcial pojechac na badania odpowiedzial ze w tej chwili mozemy jechac to chyab jest pewien tego samochodu bo juz sie spotkalem z takimi co na takie pytanie zaczynali jzu krecic " wie pan samochodzik ma juz swoje lata ....." itd czyli o czyms raczej wiedzieli ?????
: 2004-04-18 11:56
autor: Gość
Podstawa sprawdzenia automatu (na szybko):
- zapach oleju w skrzyni czy nie "smierdzi"; jesli nie ma sie orientacji, mozna kupic na Orlenie za 12zl olej ATF DII dla porownania,
- kolor oleju powinien byc czerony lub brazowo-zloty, w zaleznosci jaki zostal zalany,
- na skrzyni nie moze byc zadnych sladow oleju,
- jesli uniesiesz kola do gory, bedziesz w stanie sprawdzic luz na dyferze; energicznie ruszajac prawo/lewo nie powinno byc luzu; trzeba obserwowac przedluzenie polosi, jesli szarpiemy lewym kolem,
- po w rzuceniu biegu na D, opoznienie nie powinno byc dluzsze niz 0,5s
- auto powinno toczyc sie bez dodawania gazu w pozycjach innych niz P lub N,
- zmiana biegow powinna byc plynna i prawie nieodczuwalna; jesli przy zmianie biegu czuc szarpniecie lub obroty wzrosna na chwile - jest uszkodzona
Reszte mozna juz sprawdzic tylko wiedzac dokladnie, gdzie czego szukac.
: 2004-04-18 12:07
autor: Sh(.)(.)ters
Postawa sprzedającego dobrze wróży. Ja niedawno kupowałem swojego i mam radę.
O ile to możliwe poza diagnostyką komputerową jedź do dobrego fachowca znającego Probe, który dokładnie go zbada. Trwa to kilka godzin i kosztuje odpowiednio, ale będziesz miał pojęcie ile musisz zainwestować na starcie.
Pzdrv
: 2004-04-18 12:19
autor: alex
tylko ze u nas w lublinei trudno o dobrego fachowca do probe.....
: 2004-04-18 15:08
autor: brzoza
wlasnie fachowiec od probe hmmm to chyba w lublinie malo realne tu jest tylko sporo fachowcow od polonezow

a Ty alex jak myslisz warto sie w to ladowac ? a jeszcze jedno gdzie jest bagnet od skrzyni czy cos gdzie mozna sprawdzic oliwe ?
: 2004-04-18 15:29
autor: Gość
Bagnet masz tuz obok pompy hamulcowej.
Osobiscie odradzam 2.0 ATX. Skrzynia CD4E jest bardzo wadliwym modelem, m.in. problemy z chlodzeniem oleju.
: 2004-04-18 23:34
autor: alex
zdaj sie na rade greyg-a dla niego probe nie ma tajemnic...
: 2004-04-19 00:27
autor: Wojtecki
a w jakiej cenie to probe... bo moze zastanow sie czy nie kupic silniczka 2,5l... bo tak, to scenariusz jest taki: kupisz 2,0 ktos Cie przewiezie 2,5 i znow nie bedziesz mogl spac po nocach

. A jak dobrze poszukasz, to roznica w cenie jest niewielka...
: 2004-04-19 17:07
autor: brzoza
to jest samochodzik z 93 roku jest w ...... stanie i goscio wie za co ceni te 17000 i jesli bym mial jezcze do niego dokladac i kupowac 2 silnik ro jzu calkiem odpada > wiem ze 2.5 jest swietme bo mialem juz okazje smigac takim ( rakieta

) i ogladalem jzu kilka ale byly bardziej zajechane niz moj polonez ponad 20 letni!!! ludze to porafia zniszczyc !jednego 2 gen z 93 roku to goscio by nawet oddal za 10000 a cenil 15000
Ale po cholere mi kolejny wrak !? nadal szukam

2 GEN z sercem 2.5
