Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: adrian_seki »

Nie wiem czy gazować swojego probe. 2,2T w sumie spalanie nie jest tragiczne bo 8-9L trasa (110-120) oraz 13 miasto (często 2bieg do 5tyś a tak to staram się trzymać go powyżej 2tyś). Lubię ten dzwięk nie wiem czego (tak jakby sprężonego powietrza taki syk jakiś) zwłaszcza otwarte okna. Inne auta tak nie robią :). Tym bardziej że za instalację pełną sekwencję dam 3000 tyś niecałe.
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: karolo »

3tys za sekwencje :shock: :shock: :shock: :shock: chlopie poszukaj normalnych gazownikow ;)
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: adrian_seki »

No nie wiem najnowsza jakaś z tego co słyszałem. Odpadają jakieś tanie badziewia. Nie znam się na gazie i tak tylko gdybam ale jak założę to na bank nie jakąś używkę że szrotu :D
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: archeolog »

Jeździłem wczoraj probim Turbo na zwykłej instalce do tego z własnej roboty mikserem i o dziwo osiągi i praca silnika była nie naganna ale spalanie ok 20-18L
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Patryk- »

z własnej roboty mikserem ....to pewnie przez takie rzeźby tyle spala, a potem ludzie narzekają że gaz jest do du..y :roll:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: archeolog »

Fotka z tego auta http://img200.imageshack.us/i/dsc00490ggu.jpg/ widać rękę polskiego rzeźbiarza :lol: :wink:
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

Bardzo prosze o odpowiedz chlopaki. Powiedzcie na jakiej instalacji LPG chodzi wam ładnie 2.2GT ? Tak ze turbina ladnie chodzi na gazie i na benzynie zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach. Ja mam teraz dysze 4mm, reduktor do 200koni i na wysokich troszke sie jakby dusi, a na niskich po rozgrzaniu mocniejszym szarpie;/ mam STAG 200 listwe VALTEK, dysze 4mm
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Prezes »

Ja mam inastalke zenita, reduktor do 170 koni a dysze to nie wiem.. musze sprawdzic ale turbo chodzi na tym naprawde bez zarzutu nawet po rozgrzaniu i można ładnie do końca przycisnąc bez żadnego szarpania. Jedyny mankament u mnie jest taki że na wolnych obrotach jak lekko dotknę i zaraz puszczę pedał gazu to obroty spadaja o jakieś 100-150 obr/min. i zaraz się podnoszą ale przy mocniejszym wciskaniu do gazu objaw ten jest niezauważalny.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

No to u mnie jest podobnie, tylko ze przy mocnym wduszeniu sie dusi troche;/ Jak leciutko dodam i puszcze gaz to jest tak samo z szarpnięciem, tak samo jak u Ciebie. Kurcze, nie wiem jzu jak walczyć z tym Stag-iem..

A ile CI pali przy oszczędnej jeździe ? Mi przy dyszach 4mm i predkości w trasie(troszke miasta) 100km/h potrafi zejść do 8.5Lgazu...
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Prezes »

U mnie gazole powiedzieli, że ''ten typ tak ma'' ale g..no mi się nie chce w to wierzyc, w sumie to się już do tego przyzwyczaiłem. Tak w jeździe mieszanej to nieco ponad 10l. pali a przy normalnej to myślę że powinien zejśc poniżej tej granicy. Ja skombinowałem sobie program do ustawiania mojej sekwencji ale brakuje mi jeszcze kabla, poza tym jeśli zechcę sam ustawiac to trzeba zresetowac ustawienia fabryczne a instalka jest jeszcze na gwarancji też na razie nie będe nic kombinował.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

Ja wlasnie tez mam program do instalacji swojej, tylko ze bez wersji TURBO. Dostałem płyte od mojego gazownika. Po jakims czasie skumał sie ze nie ma opcji turbo i sobie program załatwił a mi nie. To lekkie szarpniecie to pewnie wina duzej dawki, a duża dawka gazu jest po3bna przy pełnym depnięciu z użyciem turbiny, bo ma ostre zapo3bowanie.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Prezes »

Panowie spokój! :lol: A wracając do tematu to się właśnie zastanawiam czy da się to jakoś zlikwidowac.. Tak to instalka jest bez zarzutu i auto naprawdę ładnie ciągnie do końca. Z tego co czytałem to w najnowszych oprogramowaniach do sekwencji jest dużo opcji np. dotrysk benzyny itp. itd. więc może da się tą usterkę jakoś usunąc bez wpływu na dalszą pracę instalacji w pełnym zakresie obrotów.. :roll: Panowie jak wpadniecie na jakiś pomysł :idea: to dajcie znac.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
wazir
Posty: 71
Rejestracja: 2009-01-15 15:38
Samochód: Probe USA 2.5 V6 GT
Lokalizacja: Białystok

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: wazir »

Destroyer pisze: A co do Twojego problemu Prezes1986 to będę w tym tygodniu u gazoli na wymianie filtrów, to zapytam co to może być :)
Na wymiane filtrów do gazowników?? To raczej nie jest na tyle skomplikowana operacja zeby lecieć z tym do majstrów?? O ile to wogle jest skąplikowana operacja :roll: Chyba że ktoś jest poprostu wygodny i ma gest to już co innego, tego to już nie neguje :mrgreen:
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Destroyer »

Ja tam się do tego nie dotykam. Gwarancję mam na 2 lata i ileś tam kilometrów, tak czy siak jeszcze obowiązuje, więc nie będę się paprał i kombinował. Zresztą pod blokiem to raczej tak nie bardzo siedzieć i majstrować :)
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Prezes »

Przy normalnej jeździe z rzadkim używaniem turbo to będzie ok 10-11l. Tak za te 34 litry robie średnio 300 kilosów. A co do listwy to Ci teraz nie powiem bo nie mam papierów przy sobie. Instalka Zenita i reduktor do 170 koni.
Ostatnio zmieniony 2009-10-20 19:50 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Kocureq »

Trochę spokojnien panowie...
Awatar użytkownika
wazir
Posty: 71
Rejestracja: 2009-01-15 15:38
Samochód: Probe USA 2.5 V6 GT
Lokalizacja: Białystok

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: wazir »

W sumie gwarancja jest po to żeby z niej korzystać;] 8) tylko że filtrów chyba nie wymieniają na gwarancji i znając życie ceny mają sporo wieksze za cześci i usługę niż samemu to kupic i zmienić... a z tym majstrowaniem pod blokiem to ja sobie jade miedzy garaże (wszedzie obecne) biore pare kluczyków i działam co nie znaczy że kazdy musi tak robić bo czasem trzeba kozystać z wygodniejszych rozwiązać 8)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Prezes »

No u mnie to żeby gwarancja była to muszę co 10.000 tyś filtry wymnieniac za które płacę oczywiście ja :evil: ale ciul tam ważne, że wogóle jest..
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

-- oryginalny post 2009-10-30 22:18 --

A czy jest możliwość w regulacji manualnej, aby wzbogacenie mieszanki było TYLKO w momencie pracy z TURBINĄ ?

-- dodano 2010-02-27 00:25 --

Powtarzam pytanie chlopaki...mam juz program z wersja TURBO do mojego Stag 200. Instalacja chodzi znakomicie do polowy gazu, a gdy cisne z "oporem w pedale" (czytaj. turbina zalacza) to go dusii...buuu. Teraz wymienialem filtry i kalibracje mi zrobiono. Przedtem Szarpal na wolnych i na wysokich troszke nieregularnie, ale z turbo jako tako szedl. Stad moje pytanie:
Zwiekszona dawka na calym zakresie "no turbo" i "turbo" powoduje nieregularne obroty, czy jest mozliwosc zwiekszenia dawki(wzbogacenia mieszanki) tylko w momencie z turbo?
ps. dysze mam 4mm:P hyhy...w akcie desperacji mi rozwiercono na maxa.
pss. tu kolejne pytanie. Czy przy tych dyszach wiecej spli w spokojnej jezdzie niz przy dyszach np. 2.7mm tez spokojnej jezdzie? (przy wyregulowaniu ze nie szarpie na wolnych)
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
mati54
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-28 14:56
Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=17280
Lokalizacja: Bierutów Wrocław

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: mati54 »

Ja mam na pełnej sekwencji Reduktor firmy Lovtec Zawór EV00 kosztowała 3 tys
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

Ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie :lol:
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: Maciucha »

Program chyba pozwala ręcznie edytować mapy wtrysku gazu. Tylko pewnie nie ma takiej opcji, żeby rozpoznał, kiedy turbo się załącza. Musiałbyś ręcznie edytować mapę w zakresie obrotów silnika, na których turbina najczęściej pracuje i testować, testować...
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
exit
Posty: 504
Rejestracja: 2008-03-15 01:09
Samochód: Doblo i Tipo 2019, 1.4 LPG :)
Galeria: viewtopic.php?t=14203
Lokalizacja: Choszczno, Barlinek, Myślibórz
Kontakt:

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: exit »

Hmmm.... w czy Wy macie problem. .. kupujecie sekwencję pod silniki z turbo, które mają większy parownik, czujnik na turbinie oraz inny komputer i wszystko śmiga jak fabryka chciała.... Ja zamontowałem taką sekwencję o 500zł (3300zł) droższą od zwykłych i wszystko ślicznie chodzi z turbo i bez turbo.
A z tego co wiem, to te biedne komputerki które podłączają Ci przy instalacji to mają nie wiele do wyboru... ledwie zwiększenie ciśnienia, chyba że mowa o jakimś bardziej profesjonalnym sprzęcie
http://www.konkretshop.pl - internetowy sklep erotyczny!
http://www.konkretpizza.pl - Konkret Pizza
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

No w tym problem ze nikt nie wie co zrobic zeby bylo dobrze, ale skoro Ty tak dobrze wiesz, to napisz co konkretnie kupić. Mam stag 200, wtryski Valtek (czerwone), parownik do 200KM.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
exit
Posty: 504
Rejestracja: 2008-03-15 01:09
Samochód: Doblo i Tipo 2019, 1.4 LPG :)
Galeria: viewtopic.php?t=14203
Lokalizacja: Choszczno, Barlinek, Myślibórz
Kontakt:

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: exit »

Ja nie jestem gazownikiem i nie będę składał instalacji lpg z 5-ciu innych. Jedziesz do dobrego zakładu montującego gaz, kupujesz instalacje pod silnik z turbo, oni Ci zakładają, regulują i wszystko śmiga jak trzeba. Sam owszem, przekładałem gaz, ale to nie było składanie od podstaw. Poza tym o ile mi wiadomo jak mocno ciśniesz, to każdy gaz przy ok 5 tys obrotów przerzuca na paliwo, ale jak spokojnie rozpędzasz, to nie koniecznie. Osobiście mało kiedy mam okazje jeździć ponad 180 km/h to za specjalnie uwagi na to nie zwracam.
http://www.konkretshop.pl - internetowy sklep erotyczny!
http://www.konkretpizza.pl - Konkret Pizza
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”