Lukas007
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Lukas007
Modyfikacje
I. Silnik i napęd
Moc: 330.5KM
Moment: 492.8NM
Doładowanie: 1.7 bar (25psi)
60ft: 2,33s
0-100 km/h: 6,04s
100-200 km/h: 13,73s
1/8 mili: 9,15s @ 132km/h
1/4 mili: 13,92s @ 167km/h
https://www.youtube.com/watch?v=_vQhpGG3VYw
- strojenie "Tuned by Niuton" STW
- komputer Standalone ECU Master EMU
- turbosprężarka T3/T04 50 trim
- kolektor wydechowy Majstersztyk Spaw
- przelotowy wydech 2.5" + custom downpipe 2.5"
- FMIC 600x300mm + orurowanie 2" -> 2.5" z nierdzewki
- układ dolotowy 3" + filtr stożkowy Spectre
- głowica po obróbce
- wałek rozrządu Colt Cams "Tri-Flow"
- podwójne sprężynki zaworowe
- sonda szerokopasmowa Bosch LS 4.2
- sonda EGT w kolektorze
- regulator ciśnienia doładowania EBC - n75
- MAP sensor (usunięty VAF)
- cewka BOSCH 0 221 503 407
- świece NGK BKR7E (0.7mm)
- przewody WN PowerTec
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- wtryskiwacze Mitsubishi Lancer EVO IX (560cc)
- pompa paliwa Epman (310l/h)
- zawór upustowy Properfekt
- zlikwidowany w 100% EGR
- oil catch tank Properfect
- odma z pokrywy fi 14mm w dolot
- olej Eurol 5w50 Super Lite
- sprzęgło Clutchmasters Stage 3
- tulejki wybieraka skrzyni Exile Autoworx
II. Zawieszenie
- gwint K-Sport
- rozpórka kielichów przód
- nowe wahacze SRL / Mevotech
- poliuretanowe łączniki stabilizatora
- poliuretanowe tuleje stabilizatora
III. Układ hamulcowy
- zestaw RevolutionBrakes na przod :
* tarcze nawiercane 330mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
- zestaw oryginalny na tyl
- pompa hamulcowa 15/16" z Probe 2
- płyn hamulcowy ATE 200
IV. Koła
- felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (6.4kg)
- opony Federal 595 RS-PRO 215/45R17 (9.6kg)
V. Nagłośnienie
- radio JVC KWR900BT
- głośniki przednie: Morel Tempo 6
- subwoofer u-Dimension EL S104
- wzmacniacz Kenwood KAC-943
- okablowanie Eagle
- wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola
VI. Wnętrze
- wskaźnik doładowania Auto Gauge
- turbo timer Greddy
VII. Z zewnątrz
- detailing lakieru
- lampy do jazdy dziennej w miejsce seryjnych halogenów
- tylna tablica rejestracyjna na wymiar USA
- wyloty powietrza w masce
Pozdrawiam
Łukasz
I. Silnik i napęd
Moc: 330.5KM
Moment: 492.8NM
Doładowanie: 1.7 bar (25psi)
60ft: 2,33s
0-100 km/h: 6,04s
100-200 km/h: 13,73s
1/8 mili: 9,15s @ 132km/h
1/4 mili: 13,92s @ 167km/h
https://www.youtube.com/watch?v=_vQhpGG3VYw
- strojenie "Tuned by Niuton" STW
- komputer Standalone ECU Master EMU
- turbosprężarka T3/T04 50 trim
- kolektor wydechowy Majstersztyk Spaw
- przelotowy wydech 2.5" + custom downpipe 2.5"
- FMIC 600x300mm + orurowanie 2" -> 2.5" z nierdzewki
- układ dolotowy 3" + filtr stożkowy Spectre
- głowica po obróbce
- wałek rozrządu Colt Cams "Tri-Flow"
- podwójne sprężynki zaworowe
- sonda szerokopasmowa Bosch LS 4.2
- sonda EGT w kolektorze
- regulator ciśnienia doładowania EBC - n75
- MAP sensor (usunięty VAF)
- cewka BOSCH 0 221 503 407
- świece NGK BKR7E (0.7mm)
- przewody WN PowerTec
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- wtryskiwacze Mitsubishi Lancer EVO IX (560cc)
- pompa paliwa Epman (310l/h)
- zawór upustowy Properfekt
- zlikwidowany w 100% EGR
- oil catch tank Properfect
- odma z pokrywy fi 14mm w dolot
- olej Eurol 5w50 Super Lite
- sprzęgło Clutchmasters Stage 3
- tulejki wybieraka skrzyni Exile Autoworx
II. Zawieszenie
- gwint K-Sport
- rozpórka kielichów przód
- nowe wahacze SRL / Mevotech
- poliuretanowe łączniki stabilizatora
- poliuretanowe tuleje stabilizatora
III. Układ hamulcowy
- zestaw RevolutionBrakes na przod :
* tarcze nawiercane 330mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
- zestaw oryginalny na tyl
- pompa hamulcowa 15/16" z Probe 2
- płyn hamulcowy ATE 200
IV. Koła
- felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (6.4kg)
- opony Federal 595 RS-PRO 215/45R17 (9.6kg)
V. Nagłośnienie
- radio JVC KWR900BT
- głośniki przednie: Morel Tempo 6
- subwoofer u-Dimension EL S104
- wzmacniacz Kenwood KAC-943
- okablowanie Eagle
- wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola
VI. Wnętrze
- wskaźnik doładowania Auto Gauge
- turbo timer Greddy
VII. Z zewnątrz
- detailing lakieru
- lampy do jazdy dziennej w miejsce seryjnych halogenów
- tylna tablica rejestracyjna na wymiar USA
- wyloty powietrza w masce
Pozdrawiam
Łukasz
Ostatnio zmieniony 2023-06-22 07:42 przez Lukas007, łącznie zmieniany 76 razy.
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Lukas007
Ładne fotki ładnego autka
Tylko fotki wklejamy troszkę inaczej niż to kolego zrobiłeś . Kłania się regulamin galerii
Tylko fotki wklejamy troszkę inaczej niż to kolego zrobiłeś . Kłania się regulamin galerii
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Lukas007
Bardzo ładny probasek i ciekawie uchwycony na fotkach
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Agusia
- Klubowicz
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2007-12-25 21:54
- Samochód: ProbekIIgen & ToyotaYaris prezentY od ukochanego OLEYKA
- Galeria: viewtopic.php?t=14778
- Lokalizacja: SPARCIAŁE KASZTANy
Re: Lukas007
Piękna i do tego jak najbardziej słuszna generacja we
właściwym kolorze
Gratuluję gustu
właściwym kolorze
Gratuluję gustu
"Tam, gdzie nie ma dzieci, brakuje nieba." Algernon Charles Swinburne
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dziękuję za pozytywne opinie. Doszły 4 nowe fotki po ostatnich modyfikacjach. Oryginalne felgi zostały pomalowane, jest to zabieg tymczasowy, ponieważ po wakacjach na aucie lądują nowe 17'tki. Zaciski zostały pomalowane na kolor srebrny (tu nie zamierzam nic zmieniać), podobnie jak ostatni tłumik, który wkrótce zostanie zakończony dwiema, ozdobnymi końcówkami ze stali szlachetnej. Takie rozwiązanie pozostanie do czasu, gdy zdecyduje się na wymianą całego układu wydechowego na nowy. Tymczasowo zostało włożone też radio Pansonic'a. Kkasety jakimś dziwnym trafem mi się pogubiły i nie miałem czego słuchać W kwestii samego dźwięku jestem nieco rozczarowany. Po przesiadce z 626 GE (oryginalny system na radiu Alpine CDE 9850Ri) czuje się wyraźny niedostatek basu i czystości odbioru w zakresie wysokich i średnich tonów. Kwestia car-audio jest w tej chwili jedną z ostatnich do zrobienia, więc na razie w tej kwestii modyfikacji nie będzie
PS. Foty poprawione
PS. Foty poprawione
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Lukas007
No jak o probka zadbasz tak samo ja o mazde to jesteś Gitem Mazda jest naprawde super. Mam nadzieje że probek też będzie tak dobrze zrobiony
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Witam i również pozdrawiam
Od zakupu w aucie wymieniłem (materiały eksploatacyjne)
1.) Olej na MOBIL 1 5W50 (full syntetyk)
2.) Płyn chłodniczy na koncentrat Shell (nie nazwę tego co tam pływało przed wymianą bo mnie zbanujecie)
3.) Świece na NGK (stare praktycznie nie miały już elektrody)
4.) Filtr powietrza (stary wyglądał jak wycieraczka w Tesco)
5.) Uszczelka pod pokrywą zaworów
6.) Komplet pasków
7.) Klocki na obu osiach (z przodu brakowało kawałka okładziny, z tyłu jedynie 10% dotykało przy hamowaniu do tarczy...)
... oraz ogólne uzupełnienie płynów
Teraz tylko diagnostyka zawieszenia i można przystępować do ... udoskonalania
Pozdrawiam
Od zakupu w aucie wymieniłem (materiały eksploatacyjne)
1.) Olej na MOBIL 1 5W50 (full syntetyk)
2.) Płyn chłodniczy na koncentrat Shell (nie nazwę tego co tam pływało przed wymianą bo mnie zbanujecie)
3.) Świece na NGK (stare praktycznie nie miały już elektrody)
4.) Filtr powietrza (stary wyglądał jak wycieraczka w Tesco)
5.) Uszczelka pod pokrywą zaworów
6.) Komplet pasków
7.) Klocki na obu osiach (z przodu brakowało kawałka okładziny, z tyłu jedynie 10% dotykało przy hamowaniu do tarczy...)
... oraz ogólne uzupełnienie płynów
Teraz tylko diagnostyka zawieszenia i można przystępować do ... udoskonalania
Pozdrawiam
- lukasz16m
- Posty: 133
- Rejestracja: 2007-07-10 20:54
- Galeria: viewtopic.php?t=11778
- Lokalizacja: Sieraków
Re: Lukas007
Jedyna słuszna generacja w poprawnym kolorze.(bo nie czerwona) Naprawde zadbana jedyneczka,piękna-nie tak jak moja ale na prawdę ładniusia
Jak będziesz dalej tak o nią dbał na pewno długo Ci posłuży
Jak będziesz dalej tak o nią dbał na pewno długo Ci posłuży
Ostatnio zmieniony 2009-09-21 20:52 przez lukasz16m, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dzięki za miłe słowa. Zmieniła się nieco koncepcja zmian, trochę ze względu na stan auta, trochę ze względu na jego wiek. Tak czy inaczej Ford ma być utrzymany w zupełnie seryjnej formie - bez udziwnień i nieoryginalnych akcesoriów. Zarówno pod maską (jedyną zmianą jest i będzie dokonana już kosmetyka) jak i z zewnątrz (tu jest nieco więcej do "odnowienia", ale damy rade). Zapraszam do oglądania nowych zdjęć i komentowania przeprowadzonych modyfikacji.
Pozdrawiam
Lukas
Pozdrawiam
Lukas
- Basia
- Klubowicz
- Posty: 3520
- Rejestracja: 2009-04-07 21:35
- Samochód: Ford Probe II gen. 2.0 i Seat Ibiza 1.0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Lukas007
Prześliczna czerń Aż przyjemnie popatrzeć
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Lukas007
czym malowałeś pokrywę zaworów?!
piękny probek- jedyna słuszna generacja i kolor...
piękny probek- jedyna słuszna generacja i kolor...
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- Agusia
- Klubowicz
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2007-12-25 21:54
- Samochód: ProbekIIgen & ToyotaYaris prezentY od ukochanego OLEYKA
- Galeria: viewtopic.php?t=14778
- Lokalizacja: SPARCIAŁE KASZTANy
Re: Lukas007
Agusia pisze:Piękna i do tego jak najbardziej słuszna generacja we
właściwym kolorze
Gratuluję gustu
Potwierdzasz moje słowa!Bendek pisze:
piękny probek- jedyna słuszna generacja i kolor...
Bestia jest Bestia!
"Tam, gdzie nie ma dzieci, brakuje nieba." Algernon Charles Swinburne
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
- Edyta
- Klubowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 2007-11-01 16:15
- Samochód: Było cudne Probe, teraz jest następca:-)
- Galeria: viewtopic.php?t=12656
- Lokalizacja: Raszyn
Re: Lukas007
wygląda jakby niedawno z fabryki wyjechał.
Gratuluję ładnej I gen, oby służył, nie ma to jak czarny.
Gratuluję ładnej I gen, oby służył, nie ma to jak czarny.
Probe 2.0 16V - Tęskno.
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Lukas007
Super JEDYNKA! gratuacje Aż się miło patrzy na tak zadbany egzemplarz w dzisiejszych czasach. A co do tego lakieru to możesz podac konkretnie nazwę tego specyfiku ile mniej więcej dałeś za niego?
Pozdro i oby autko trzymało się jak najdłużej.
Pozdro i oby autko trzymało się jak najdłużej.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- karolo
- Posty: 1071
- Rejestracja: 2008-01-10 19:12
- Samochód: sluzbowy
- Galeria: viewtopic.php?t=13872
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: Lukas007
I gen, czarny i GT .. jest dobrze
ps, audio w probku niestety nie grzeszy jakoscia ale to jest pikus do poprawki
ps, audio w probku niestety nie grzeszy jakoscia ale to jest pikus do poprawki
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Super JEDYNKA!
Dziękijest dobrze
Proszę bardzo...możesz podac konkretnie nazwę tego specyfiku ile mniej więcej dałeś za niego?
... cena 26zł
No właśnie, audio będzie pierwszą zmianą w aucie. Plan jest taki:audio w probku niestety nie grzeszy jakoscia ale to jest pikus do poprawki
1.) Jednostka centralna -> Alpine CDE 9850Ri (ten z 626GE)
2.) Głośniki przód -> Helix E 135
3.) Głośniki tył -> OUT!
4.) Tylna półka -> Clarion SRQ2030R
... co myślicie?
Pozdrawiam
Lukas
-- dodano 2009-09-07 19:27 --
Witam!
Przez ostatnie kilka miesięcy w Probe kilka rzeczy się zmieniło. Po pierwsze skończyłem wymiany niezbędnych elementów eksploatacyjnych. W związku z tym wymienione zostały: tarcze hamulcowe na obu osiach oraz tylne amortyzatory na gazowe KYB (bez regulacji niestety). Pomalowane na nowo są też oba zderzaki, a całość została solidnie przepolerowana. Wymyślne światła do jazdy dziennej typu "china LED" zastąpiłem lampami montowanymi w miejsce oryginalnych halogenów. To rozwiązanie o wiele lepiej się sprawdza, a przy tym lepiej pasuje do klasycznego charakteru całego auta. Tapicerka we wnętrzu została wyprana i odzyskała dawną świeżość. Jeżeli chodzi o modyfikacje wizualne to założyłem właśnie lampy soczewkowe razem z zestawem xenonów X-Tune 6000K - efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Zresztą, zobaczcie i oceńcie sami:
Teraz na modyfikacje czeka car-audio. W planach jest montaż nowego radia, oraz kompletu głośników - odseparowanych na przód, oraz coaxial'nych na tył...
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Lukas007
Hmmm WYSOKOTEMPERATUROWY spray za 26 zł ? Ciekawe czy nie bedzie pękał ...
Probasek świetnie wygląda ale zdjęcia są podpicowane Corelem albo innym Shopem i uwydatniona jest kolorystyka oraz kontrast, stąd wygląd jest naprawdę zaskakująco dobry ...
Probasek świetnie wygląda ale zdjęcia są podpicowane Corelem albo innym Shopem i uwydatniona jest kolorystyka oraz kontrast, stąd wygląd jest naprawdę zaskakująco dobry ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lukas007
Ładnie może to wygląda ale druciarstwo po całej lini. Te soczewki nie posiadają żadnej homologacji ani euro ani usa skąd przypłynęły. Poza tym to nie są żadne soczewki. całe światło i tak pochodzi z odbłyśnika a ta soczewka na druciku to tylko dla wyglądu jest. Idąc dalej te światła świecą wszędzie tylko nie na drogę i oryginalne świecą dalej i lepiej. też mi się kiedyś podobał ich wygląd ale jak zobaczyłem jak świecą to od razu wróciły oryginały. Co do ksenonu to montaż w oryginalnych światłach h4 to drut a w tym przypadku to już na maxa.
Ludzie jak coś montujecie to róbcie to profesjonalnie.
Ludzie jak coś montujecie to róbcie to profesjonalnie.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Lukas007
Sądząc po zdjęciach i czytając opinię Dee odnośnie świateł, to współczuję jadącemu z naprzeciwka
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Lukas007
Wydaje mi się jednak że Dee czasami przesadza...
To już nie pierwszy post w którym okrzykuje kogoś druciarzem.
Moim zdaniem trochę przesadza.
Mimo wszystko sądzę że wiele jego opinii jest sensownych ale zbyt bezpośrednich.
To już nie pierwszy post w którym okrzykuje kogoś druciarzem.
Moim zdaniem trochę przesadza.
Mimo wszystko sądzę że wiele jego opinii jest sensownych ale zbyt bezpośrednich.
No Probe no problem. Ufff...
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lukas007
CBR tu chodzi o widoczność na drodze i innych kierowców jadących z naprzeciwka. Specjalnie tak piszę bo taka ingerencja w lampy to nie to samo co naklejka na drzwiach czy pług zamiast zderzaka
Jak inaczej nazwiesz założenie niehomologowanych żarówek do niehomologowanych reflektorów
Jak inaczej nazwiesz założenie niehomologowanych żarówek do niehomologowanych reflektorów
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)