Lukas007
: 2009-05-29 19:50
Modyfikacje
I. Silnik i napęd
Moc: 330.5KM
Moment: 492.8NM
Doładowanie: 1.7 bar (25psi)
60ft: 2,33s
0-100 km/h: 6,04s
100-200 km/h: 13,73s
1/8 mili: 9,15s @ 132km/h
1/4 mili: 13,92s @ 167km/h
https://www.youtube.com/watch?v=_vQhpGG3VYw
- strojenie "Tuned by Niuton" STW
- komputer Standalone ECU Master EMU
- turbosprężarka T3/T04 50 trim
- kolektor wydechowy Majstersztyk Spaw
- przelotowy wydech 2.5" + custom downpipe 2.5"
- FMIC 600x300mm + orurowanie 2" -> 2.5" z nierdzewki
- układ dolotowy 3" + filtr stożkowy Spectre
- głowica po obróbce
- wałek rozrządu Colt Cams "Tri-Flow"
- podwójne sprężynki zaworowe
- sonda szerokopasmowa Bosch LS 4.2
- sonda EGT w kolektorze
- regulator ciśnienia doładowania EBC - n75
- MAP sensor (usunięty VAF)
- cewka BOSCH 0 221 503 407
- świece NGK BKR7E (0.7mm)
- przewody WN PowerTec
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- wtryskiwacze Mitsubishi Lancer EVO IX (560cc)
- pompa paliwa Epman (310l/h)
- zawór upustowy Properfekt
- zlikwidowany w 100% EGR
- oil catch tank Properfect
- odma z pokrywy fi 14mm w dolot
- olej Eurol 5w50 Super Lite
- sprzęgło Clutchmasters Stage 3
- tulejki wybieraka skrzyni Exile Autoworx
II. Zawieszenie
- gwint K-Sport
- rozpórka kielichów przód
- nowe wahacze SRL / Mevotech
- poliuretanowe łączniki stabilizatora
- poliuretanowe tuleje stabilizatora
III. Układ hamulcowy
- zestaw RevolutionBrakes na przod :
* tarcze nawiercane 330mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
- zestaw oryginalny na tyl
- pompa hamulcowa 15/16" z Probe 2
- płyn hamulcowy ATE 200
IV. Koła
- felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (6.4kg)
- opony Federal 595 RS-PRO 215/45R17 (9.6kg)
V. Nagłośnienie
- radio JVC KWR900BT
- głośniki przednie: Morel Tempo 6
- subwoofer u-Dimension EL S104
- wzmacniacz Kenwood KAC-943
- okablowanie Eagle
- wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola
VI. Wnętrze
- wskaźnik doładowania Auto Gauge
- turbo timer Greddy
VII. Z zewnątrz
- detailing lakieru
- lampy do jazdy dziennej w miejsce seryjnych halogenów
- tylna tablica rejestracyjna na wymiar USA
- wyloty powietrza w masce
Pozdrawiam
Łukasz
I. Silnik i napęd
Moc: 330.5KM
Moment: 492.8NM
Doładowanie: 1.7 bar (25psi)
60ft: 2,33s
0-100 km/h: 6,04s
100-200 km/h: 13,73s
1/8 mili: 9,15s @ 132km/h
1/4 mili: 13,92s @ 167km/h
https://www.youtube.com/watch?v=_vQhpGG3VYw
- strojenie "Tuned by Niuton" STW
- komputer Standalone ECU Master EMU
- turbosprężarka T3/T04 50 trim
- kolektor wydechowy Majstersztyk Spaw
- przelotowy wydech 2.5" + custom downpipe 2.5"
- FMIC 600x300mm + orurowanie 2" -> 2.5" z nierdzewki
- układ dolotowy 3" + filtr stożkowy Spectre
- głowica po obróbce
- wałek rozrządu Colt Cams "Tri-Flow"
- podwójne sprężynki zaworowe
- sonda szerokopasmowa Bosch LS 4.2
- sonda EGT w kolektorze
- regulator ciśnienia doładowania EBC - n75
- MAP sensor (usunięty VAF)
- cewka BOSCH 0 221 503 407
- świece NGK BKR7E (0.7mm)
- przewody WN PowerTec
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- wtryskiwacze Mitsubishi Lancer EVO IX (560cc)
- pompa paliwa Epman (310l/h)
- zawór upustowy Properfekt
- zlikwidowany w 100% EGR
- oil catch tank Properfect
- odma z pokrywy fi 14mm w dolot
- olej Eurol 5w50 Super Lite
- sprzęgło Clutchmasters Stage 3
- tulejki wybieraka skrzyni Exile Autoworx
II. Zawieszenie
- gwint K-Sport
- rozpórka kielichów przód
- nowe wahacze SRL / Mevotech
- poliuretanowe łączniki stabilizatora
- poliuretanowe tuleje stabilizatora
III. Układ hamulcowy
- zestaw RevolutionBrakes na przod :
* tarcze nawiercane 330mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
- zestaw oryginalny na tyl
- pompa hamulcowa 15/16" z Probe 2
- płyn hamulcowy ATE 200
IV. Koła
- felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (6.4kg)
- opony Federal 595 RS-PRO 215/45R17 (9.6kg)
V. Nagłośnienie
- radio JVC KWR900BT
- głośniki przednie: Morel Tempo 6
- subwoofer u-Dimension EL S104
- wzmacniacz Kenwood KAC-943
- okablowanie Eagle
- wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola
VI. Wnętrze
- wskaźnik doładowania Auto Gauge
- turbo timer Greddy
VII. Z zewnątrz
- detailing lakieru
- lampy do jazdy dziennej w miejsce seryjnych halogenów
- tylna tablica rejestracyjna na wymiar USA
- wyloty powietrza w masce
Pozdrawiam
Łukasz