Strona 1 z 5
					
				Pawel_-5
				: 2010-08-30 15:12
				autor: Pawel_-5
				Witajcie,
Po trzech latach z moim Probe 2.2GL nadszedł czas na V6 

 Auto kupiłem w maju 2013r w okolicach Wrocławia. Przybyło one do polski w 2009 roku z Niemiec. Probe posiada full wyposażenie, skóry, klimę, szyber, pompowane fotele, centralny z pilota, czujniki parkowania, podświetlane zamki, filtr K&N oraz wydech dedykowany Remus. Oczywiście jest też porządne car audio które robiłem sam od zera. Lampy tylne od rocznika 93' bo dla mnie wyglądają lepiej. Silnik przeszedł kapitalny remont wraz z wymianą pompy oleju w 2013r. Silnik nigdy nie miał instalacji gazowej i mieć nie będzie !
Poniżej parę zdjęć oraz filmik z dźwiękiem wydechu Remus.
Pozdrawiam.
http://www.youtube.com/watch?v=9Ji5D5jD ... e=youtu.be
Parę zdjęć z montażu audio:
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-08-30 17:36
				autor: kwiatek8902
				moje pierwsze probe było prawie identyczne 

   Świetne auto!!  dbaj o niego bo gl-ów coraz mniej pozdrawoam
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-08-30 18:44
				autor: resko
				Witaj no fajnie fajnie.Ciekawy jestem kiedy auto wyląduje na alegro.Podejrzewam,że jak weźmiesz się za blacharkę to polegniesz no chyba,że masz w sobie tyle zapału i stanowczości w tym co robisz,że doprowadzisz to auto do stanu dobrego i tego ci życzę 

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-08-30 18:50
				autor: Pawel_-5
				No dzięki 

 Szkoda by mi było to auto sprzedawać.  Obiecuję, że jak blacharkę zrobię to dodam zdjęcia.
Pozdro!
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-08-30 20:07
				autor: pusher1
				Bardzo ładne probe:) Oby się sprawował jak najlepiej:) A blachę jasne że warto podratować bo to podstawa w sumie:):)pozdrawiam 
 
  
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-08-30 21:06
				autor: Natan
				
			 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-10-27 20:20
				autor: Pawel_-5
				No i wziąłem się za blacharkę 

  Jak się okazało mam z przodu dwie wielkie dziury w błotniku 

  Więc kupiłem w Castoramie zestaw reperacyjny(żywica + włókno) + szpachle, odrdzewiacz, zestaw lakierów, podkładów itd. Wygląda nieciekawie ale mocno się trzyma. Po zimie będę musiał jechać do blacharza i lakiernika, zrobić to fachowo.
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-10-27 22:48
				autor: Maxxum
				O matko... nie lepiej było kupić używany błotnik ?  

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2010-10-28 11:35
				autor: resko
				Co ty chłopie robisz z tą żywicą przecież to szkoda kasy na taką papraninę 

 Tak jak Maxxum napisał,w takim przypadku kupujesz używane bo wiadomo,że nowych nie ma 

 błotniki i je po prostu wymieniasz ewentualnie zabezpieczasz je podkładem np.epoksydowym od środka na to podkład akrylowy i baranek i masz kolego na wieki
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-05-30 20:07
				autor: Pawel_-5
				-- oryginalny post 2010-10-28 15:53 --
No wiem, wiem ale problem w tym, że jak błotnik próbowałem odkręcić to gwint śruby poszedł a śruba ani rusz 

  Więc sobie dałem spokój. Ale w lato będę chciał to zrobić fachowo czyli pewnie kupię nowy błotnik albo jakoś blacharz wstawkę mi wspawa. Teraz ogólnie mam mało funduszy tym bardziej, że muszę wymienić ten olej w skrzyni i przeguby wewnętrzne a prace mam tylko w weekendy bo w resztę do szkoły. Ogólnie auto mam od maja a już w nie wsadziłem dużo więcej niż za nie zapłaciłem, ale radość z jazdy bezcenna 
 -- dodano 2011-05-30 20:07 --
-- dodano 2011-05-30 20:07 --
Blacha zrobiona 

  Autko idzie na sprzedaż, planuje kupić 2,5 v6 

 
			 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-05-30 20:18
				autor: Patryk-
				No z zewnątrz wyglada na zadbanego ,ale PRZYPOMINAM że między 2.2 a 2.5v6 jest jeszcze coś takiego jak 2.2GT i 3.0 V6 

 Może jednak kupisz porządne auto ??  
 
  
  Pozdrawiam
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-05-30 21:49
				autor: HellHound
				Patryk dobrze mówi, a najlepiej zaszczep mu vulkana  

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-05-30 21:51
				autor: Pawel_-5
				He he, wolę jednak pomruk V6  

  a 
trzy litrowej jedynki pewnie nie znajdę.
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-05-30 22:21
				autor: Patryk-
				nie ma nic piękniejszego dla ucha jak pomruk v6  ale Vulkana 

  szukaj szukaj może coś się znajdzie  

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-06-15 20:52
				autor: Pawel_-5
				Probe jednak zostaje u mnie. Może za rok przesiądę się na V6 

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2011-06-15 21:24
				autor: Patryk-
				3.0 

 ?
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2013-07-13 18:09
				autor: Pawel_-5
				-- oryginalny post 2011-06-15 21:37 --
Kto wie 
 -- dodano 2013-07-13 18:09 --
-- dodano 2013-07-13 18:09 --
Galeria uaktualniona 

 
			 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-02 20:10
				autor: Pajda16v
				śliczny :d jedyne do czego mogę się przyczepić to plastiki koło lamp 

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-02 22:00
				autor: lukasz16m
				Autko ładne,tylko szkoda że zdradzileś pierwszą generację. 

.  Zabrakło zapału?
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-02 22:57
				autor: Lukasz
				bardzo ładna sztuka,a plastiki pod kolor bardzo dobrze wyglądają zlewają się z karoserią i ich tak nie widać
			 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-03 18:06
				autor: Pawel_-5
				Dzięki 
 
 
lukasz16m pisze:Autko ładne,tylko szkoda że zdradzileś pierwszą generację. 

.  Zabrakło zapału?
 
Szczerze mówiąc nie wiem czy bym znalazł V6 w I generacji w dobrej kondycji. 
Mojego GL też bym nie sprzedawał zwłaszcza, że trochę w nim rzeczy porobiłem i co ważne miał w sobie to coś. Ale podłużnice zaczęły się sypać ... 
 
 Z drugiej strony, chciałem poznać II gen 

 Do jedynki mam nadzieje kiedyś wrócić.
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-10 01:13
				autor: KrecioPL
				Pawel_-5 pisze: Z drugiej strony, chciałem poznać II gen 
 
  
Masz porównanie bo miałeś obie generacji. Jak Ci się jeździ II gen w porównaniu do Igen?
Ładne probe, tylko świata 93 euro gryzą się z blendą.
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-10 13:23
				autor: Pawel_-5
				KrecioPL pisze:
Masz porównanie bo miałeś obie generacji. Jak Ci się jeździ II gen w porównaniu do Igen?
Ładne probe, tylko świata 93 euro gryzą się z blendą.
Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus. Natomiast z wyglądu wolałbym jednak jedynkę.
W jedynce miałem 16" i dosyć twarde zawieszenie fajnie się trzymał drogi, zawiechę mają podobną. Czasem brakuje mi automatu, gdzieś w korkach w mieście.
Ale oba probasy to fajne wozy 

Światła mam oryginalne 96' euro schowane, na tych 93 wygląda chyba lepiej fajnie się komponują z czerwoną karoserią więc nie zmieniam.
Pozdro.
 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-10 13:32
				autor: Patryk-
				Pawel_-5 pisze:Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus.
   Miałeś GL więc stąd to majaczenie  

 
			
					
				Re: Pawel_-5
				: 2014-01-10 14:31
				autor: Pawel_-5
				Patryk- pisze:Pawel_-5 pisze:Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus.
   Miałeś GL więc stąd to majaczenie  

 
Nie było tak źle, ze świateł szybciej ruszałem niż V6, automat miał długie 4 biegi... To był świetny wóz, kupiłbym go jeszcze raz:) 
A GT nie miałem okazji jeszcze jechać.