LPG do forda probe / Problem z silnikiem...
: 2011-09-13 22:08
Witam! jestem na forum, nowy, i nie znalazłem tematu który by mi pomógł rozwiązać mój problem, dlatego założyłem nowy.
Od miesiąca jestem posiadaczem Forda PROBE II 2.5 V6 (od ponad poł roku chorowałem na to auto) i pierwsze co chce zrobić, to oczywiscie wrzucic gaz, bo nie stac mnie tankowac benzyny (ok12l/100km) jeszcze sie ucze i dorabiam tylko w weekendy. Więc mam 2 pytania:
Nie wiem jaką instalacje wybrać, najpierw chciałem sekwencje, ale gdy to przemyslałem, zmieniłem chyba zdanie, bo do szkoły mam 3 km, a zanim w zime silnik sie rozgrzeje, to bd pod szkołą zanim zdazy sie przełączyc na gaz. a 2 gen odradza mi mechanik, bo straci moc, bedzie wiecej palił, no i beda wystrzały. (a na forum tez nie moge znalesc opinii o 2 gen w tym silniku)
w drugie pytanie-wazniejsze to: fordzik bardzo kopci, ale tylko na postoju, gdy przygazuje do 5-8 tys obr. mozliwe ze bierze olej, mechanik mi powiedział, ze pierscienie tłokowe do wymiany, uszczelniacze zaworów i jakies uszczelki, ale nie wiem czy mówił prawde, czy poprostu dlatego ze chce zarobic, i powiedział ze jesli wrzuce teraz gaz, to wypłuczze on silnik i bedzie kopcił jeszcze bardziej, brał wiecej oleju i moge nim pojezdzic rok a moge miesiąc i zebym najpierw zrobił to. Szukam porady na forum, bo u mnie w poblizu (mieszkam w małym miescie) nie ma zadnego fachowca który by sie podja takiego czegos, ani nawet zeby powiedział mi co naprawde jest grane. Tamten policzył, że 1000 robocizna i drugie tyle czesci. to tyle ile zarobiłem przez wakacje na instalacje... :/
bardzo proszę o pomoc, bo jestem bezradny, a nie chce sie pozbyć tego auta, bo je "kocham"
pozdrawiam!
Od miesiąca jestem posiadaczem Forda PROBE II 2.5 V6 (od ponad poł roku chorowałem na to auto) i pierwsze co chce zrobić, to oczywiscie wrzucic gaz, bo nie stac mnie tankowac benzyny (ok12l/100km) jeszcze sie ucze i dorabiam tylko w weekendy. Więc mam 2 pytania:
Nie wiem jaką instalacje wybrać, najpierw chciałem sekwencje, ale gdy to przemyslałem, zmieniłem chyba zdanie, bo do szkoły mam 3 km, a zanim w zime silnik sie rozgrzeje, to bd pod szkołą zanim zdazy sie przełączyc na gaz. a 2 gen odradza mi mechanik, bo straci moc, bedzie wiecej palił, no i beda wystrzały. (a na forum tez nie moge znalesc opinii o 2 gen w tym silniku)
w drugie pytanie-wazniejsze to: fordzik bardzo kopci, ale tylko na postoju, gdy przygazuje do 5-8 tys obr. mozliwe ze bierze olej, mechanik mi powiedział, ze pierscienie tłokowe do wymiany, uszczelniacze zaworów i jakies uszczelki, ale nie wiem czy mówił prawde, czy poprostu dlatego ze chce zarobic, i powiedział ze jesli wrzuce teraz gaz, to wypłuczze on silnik i bedzie kopcił jeszcze bardziej, brał wiecej oleju i moge nim pojezdzic rok a moge miesiąc i zebym najpierw zrobił to. Szukam porady na forum, bo u mnie w poblizu (mieszkam w małym miescie) nie ma zadnego fachowca który by sie podja takiego czegos, ani nawet zeby powiedział mi co naprawde jest grane. Tamten policzył, że 1000 robocizna i drugie tyle czesci. to tyle ile zarobiłem przez wakacje na instalacje... :/
bardzo proszę o pomoc, bo jestem bezradny, a nie chce sie pozbyć tego auta, bo je "kocham"
pozdrawiam!