Strona 1 z 1

Jaka końcówka do Proba II??

: 2004-06-25 00:38
autor: propaganda
Jako, że mam w planie zmienić tłumik końcowy, pytanie jest dla was takie:

Jaka końcówka najlepiej wygląda w Probie??
Nie interesuje mnie, kto jaką ma, tylko jaka jest najładniejsza i najlepiej pasuje??

1. Obrazek
2. Obrazek
3. Obrazek
4. Obrazek
5. Obrazek
6. Obrazek
7. Obrazek

Ja mam opcję nr.5, ale może zmienić na inną.

: 2004-06-25 06:02
autor: K
Koncowka to tylko zbedne ..., zmien tlumik na pojedynczy z wyjsciowa srednica co najmniej 4 cale.
Bedziesz mial wiecej mocy na srednich obrotach 3 000 - 6 000
okolo 2 HP
Spadnie tez spalanie.

: 2004-06-25 12:57
autor: propaganda
K pisze:Koncowka to tylko zbedne ..., zmien tlumik na pojedynczy z wyjsciowa srednica co najmniej 4 cale.
Bedziesz mial wiecej mocy na srednich obrotach 3 000 - 6 000
okolo 2 HP
Spadnie tez spalanie.
Zgadzam się z tobą, bo chyba źle mnie zrozumiałeś.
Zmieniam cały tłumik końcowy! Ale mogę sobie wybrać końcówkę tego tłumika, jak to zamieściłem na przykładowych fotkach. I stąd pytanie jaki tłumik wybrać z jaką końcówką.

: 2004-06-25 13:40
autor: flanker
Mi się najbardziej podoba numer 3. :) Miałem podobne końcówki i też długo wybierałem i przymierzałem i takie mi najbardziej się podobały...

: 2004-06-25 13:42
autor: nikosnikos
A ja mam 1 i wygladaja super :twisted:

: 2004-06-25 14:27
autor: nikosnikos
A nawet bardziej Ci pomoge :twisted: i pokaze, jak dokladnie to wyglada. Ocen sam :D
Obrazek

: 2004-06-25 16:12
autor: Wojtecki
dwojke lub trojke wybierz... wybierz trojke :-)

: 2004-06-25 18:57
autor: Gość
najlepije załóż sobie 3 tylko żeby była ścięta pod kątem
i a w ogóle to załóż sobie dwa po dwóch stronach samochodu. Wizualnie rzecz biorąc (według mnie oczywiście pasuje podłużna) ponieważ Probe sprawia wrażenie szerokiego i płaskiego więc taka końcówka by pasowała.

: 2004-06-26 10:08
autor: Gość
ja mam 7 i jest git :!: :twisted: :wink:

: 2004-06-26 12:51
autor: Gość
Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz. Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Obrazek
Wytlumi Ci on dosc znacznie srodek, dzieki czemu unikniesz bolu glowy, a nie zablokuje on przeplywu spali.

: 2004-06-26 20:51
autor: propaganda
GREYG pisze: Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz.
No właśnie powoli dostaję, stąd wymieniam na inny, bo mam taki co przy 2000-3000 wkur... na max.
GREYG pisze:Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Co to za tłumik środkowy? Ma ona jakieś specjalne oznaczenia

: 2004-06-26 20:57
autor: Gość
Chodzi mi o tlumik srodkowy przelotowy z zewnetrznym tlumieniem. Stosuje sie je przy turbo, co powzwala na odpowiednie przejscie spalin i jednoczesnie odpowiednie tlumienie. Jesli wywalisz katalizator, to mozesz spokojnie zamontowac 1 bardzo dlugi tlumik lub 2 krotsze. Taki system mam przygotowany do turbiny w 2.5.

: 2004-06-27 08:35
autor: DUKE
GREYG pisze:Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz. Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Obrazek
Wytlumi Ci on dosc znacznie srodek, dzieki czemu unikniesz bolu glowy, a nie zablokuje on przeplywu spali.

ile takie cos kosztuje??bo zainteresowales mnie bo tez przy 2500 - 3500 glowa mi odpada... :wink:

: 2004-07-04 00:57
autor: A_r_t_i
Ja mam w planach wkomponować w zderzak (byćmoże z pomocą jakijś dokładnki) symetrycznie 2 razy numerek 6.
Moze troszke bujam w obłokach ale mam nadzieje ze uda mi sie to.