Strona 12 z 15

Re: KrecioPL

: 2016-04-01 15:56
autor: KrecioPL
Dziś odsłuch? i niemiecka autostrada?

Re: KrecioPL

: 2016-04-01 21:27
autor: Romas
dobra Krecik biorę go :)

Re: KrecioPL

: 2016-04-04 08:29
autor: KrecioPL
Dobra, dobra, Panowie, spokojnie.
Bo się kolejka po auto ustawiła.

Naprawiłem go ;) Czechu, dzięki za pomoc!

Re: KrecioPL

: 2016-04-04 11:27
autor: Patryk-
no to co, już zapierdziela?

wiązka pomogła?

Re: KrecioPL

: 2016-06-14 10:09
autor: KrecioPL
-- oryginalny post 2016-04-04 12:16 --

Dziś ponownie jedzie do elektryka - niech się chłopaki bawią. Jeśli to nie pomoże, prujemy wiązkę.

-- dodano 2016-06-14 10:09 --

Ostatnio na klapę tylną trafił poliftowy spoiler.
Czechu, Sallmo, dzięki za pomoc.

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 00:13
autor: cuba27
Gładka klapa i tak ładniejsza ;) Na urodziny spodziewaj się paczki z Ultera bo nie mogę patrzeć na tą końcówkę.

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 10:08
autor: KrecioPL
cuba27 pisze:Gładka klapa i tak ładniejsza ;) Na urodziny spodziewaj się paczki z Ultera bo nie mogę patrzeć na tą końcówkę.
Spoiler chciała moja Pani, więc tak czy siak trzeba było zamontować :mrgreen:

Urodziny mam 5 września. Podać Ci adres?

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 14:03
autor: -michal-
KrecioPL pisze:moja Pani
:shock: dziwnie to zabrzmiało :twisted:

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 14:30
autor: Patryk-
pewnie taki fetysz :mrgreen:

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 15:01
autor: cuba27
Date pamiętam a adres chyba mam. Dwururka czy wiadro?

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 19:39
autor: Lukas007
Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 20:11
autor: Romas
Da się zrobić tylko niech powie kiedy mam spawarkę wziąć :mrgreen:

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 22:12
autor: Prezes5G19
Lukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:
Qorwa ... padłem pyskiem w monitor :D :D :D Skąd się biorą takie pomysły u ludzi ??? To jest KONIEC :1111_bye:

Re: KrecioPL

: 2016-06-15 22:41
autor: wuka
Lukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:
To do kompletu takie koło :D
fela.jpg
fela.jpg (18.23 KiB) Przejrzano 6066 razy

Re: KrecioPL

: 2016-06-16 07:04
autor: infernoblade
wuka pisze:
Lukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:
To do kompletu takie koło :D
fela.jpg
Tak i do tego jakiś cukierkowy kolor nadwozia, będzie super :1111_ok:

Re: KrecioPL

: 2016-06-16 12:29
autor: KrecioPL
Niech wam bedzie, bedzie dwururka jakas. Ale to podnkoniec roku z calym wydechem

Re: KrecioPL

: 2016-07-05 22:08
autor: GrzegorzElblag
Cześć :)
Czy ogarnąłeś już auto ?
Po remoncie silnika mam podobny problem a mianowicie wolne obroty ( są za niskie albo całkiem opadają do zera i auto gaśnie) i wypadający zapłon, który nie reaguje na jakie kolwiek ustawienie aparatu (tzn ciągle słychać wypadanie ) ;/ czasami delikatnie traci moc
Probe z roku 1995 błąd jaki mi pokazuje to czujnik stuku. Wszystko jest nowe Kable wn, świece, podstawiana przepływka zmieniona przepustnica również czujniki położenia wałków i wału też, tps ustawiony virsy sprawne podciśnienia również nowe pierścienie, szlif wału nowe panewki uszczelki pod głowica rozrząd. Dosłownie wszystko jest nowe
Czy wyszło Ci ze czujnik stuku zmienia kąt zapłonu, który powoduje dość spore wychylenia zapłonu?
Czy wiesz jak sprawdzić czujnik stuku za pomocą woltomierza ? Bo teraz nie wiadomo czy czujnik stuku się uwalił czy po prostu pokazuję błąd z powodu złego działania zapłonu ;/
Pozdrawiam i liczę na odpowiedz :)

Re: KrecioPL

: 2016-07-06 09:35
autor: KrecioPL
Grzesiu,

Auto dotychczas było u wielu mechaników i elektroników - wszyscy rozkładają ręce.
Za dwa tygodnie auto jedzie do specjalistów od silników serii K z mazdaspeedu.

myśmy u mnie z duracellem mierzyli rezystancję czujnika stuku i wyszło, że jest uwalony... Za nowy ORY Mazda zapłaciłem ok. 480zł (obecnie czeka na montaż)

Czujnik stuku odpowiada za korygowanie kąta wyprzedzenia zapłonu i nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
A patrzyłeś lampą stroboskopową na to jak się zachowuje zapłon na wolnych obrotach?

Re: KrecioPL

: 2016-07-14 11:46
autor: GrzegorzElblag
-- oryginalny post 2016-07-06 13:49 --

Dziś sprawdzę ile stopni on się wychyla.
Ale czuję że też mam czujnik do wymiany.
Po skasowaniu błędów jak odczytuje wychodzi mi kod na czujnik stuku nawet bez opalania silnika.
Więc jeśli zapłon będzie dobrze się zachowywał z weekend wymienię czujnik i dam znać czy jest jakaś poprawa:)

Jaka rezystancje powinien mieć ten czujnik??

-- dodano 2016-07-14 11:45 --

Witajcie
Udało mi się dotrzeć do problemu w swoim Probe.
Auto lapalo powietrze między aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Powodem tego był bardzo mocno wyprzedzony zapłon, który komp chciał poprawić i stąd te dziwne zjawiska . Aktualnie wymieniłem też stopke w którą on wchodzi ponieważ była pęknięta (chodzi o tą którą jest pod pokrywa zaworów).
Samochód wrócił do formy zyskał moc, błąd na czujnik stuku zniknął .

Re: KrecioPL

: 2016-07-14 12:03
autor: pawlacz
Zagadka w końcu rozwiązana :)

Re: KrecioPL

: 2016-07-14 14:43
autor: cuba27
No to teraz Probe zasłużył na pełen bak wysokooktanowej. Dziwny zbieg okoliczności, że działo się to tylko w 97

Re: KrecioPL

: 2016-07-14 18:14
autor: Spider33
Bardzo nietypowa usterka... Jak to zdiagnozowałeś? Syczało?

Re: KrecioPL

: 2016-07-19 09:46
autor: KrecioPL
GrzegorzElblag pisze: Witajcie
Udało mi się dotrzeć do problemu w swoim Probe.
Auto lapalo powietrze między aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Powodem tego był bardzo mocno wyprzedzony zapłon, który komp chciał poprawić i stąd te dziwne zjawiska . Aktualnie wymieniłem też stopke w którą on wchodzi ponieważ była pęknięta (chodzi o tą którą jest pod pokrywa zaworów).
Samochód wrócił do formy zyskał moc, błąd na czujnik stuku zniknął .
Grziesiu,
Niestety u mnie ten zabieg nie przyniesie żadnego efektu - u Ciebie poza tym, że łapał lewe powietrze poprzez aparat zapłonowy, to reszta dawkowania paliwa i powietrza była normalna.
U mnie - czy u innych chłopaków - pojawia się problem WSZELKICH błędów związanych z powietrzem. Czyli przepływka, TPS, a nawet błąd czujnika Baro który jest w ECU.

Re: KrecioPL

: 2016-07-19 20:23
autor: Kocureq
Może zmiana klimatu pomoże? Wyjazd nad morze? :)

Re: KrecioPL

: 2016-07-20 09:55
autor: KrecioPL
Kocureq pisze:Może zmiana klimatu pomoże? Wyjazd nad morze? :)
No teraz byłem na mazurach, to przy świeżym powietrzu faktycznie było inaczej - mówisz, że odma płucna czy raczej koklusz? A może pylica? :mrgreen: