Strona 1 z 1

kopulka do KL01.

: 2014-01-14 16:28
autor: waldii
Mam pytanko,ktos rozkminil juz moze od czego pasuje kopulka do KL01 tak zeby byl kominek na cewke zewnetrzna czy nadal pozostaje drutowanie?

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:08
autor: Romas
A po grzyba Ci cewka zewnętrzna? nie można zrobić jak fabryka przykazała?

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:15
autor: waldii
yyy hmmm fabryczna cewka po roku juz jest do wymiany a dodatkowo nawet ori juz nie wyrabia.Iskra jest za slaba na wysokich obrotach.Stad wpada zewnetrzna porzadna z porzadnym modulem.A nie chce tez sie bawic w edisa,bo nie he

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:23
autor: Sallmo
To dział Tuning Romans :) a koledze chodzi zapewne o cewkę zewnętrzna 6 (każdy cylinder osobno), sam szukałem kopułki która by pasowała - ale chyba pozostaje "żeżba". Cewkę (każdy cylinder osobno oczywiście) pod silnik Kl/KLZE znalazłem jak byś potrzebował namiary , to dawaj na PW

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:25
autor: waldii
no wlasnie do KLa szukam.Musze profil zmienic heh

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:31
autor: Romas
jeśli chodzi o cewkę osobno na każdy cylinder to ok, ale nie wierzę w to że nowa wytrzymuje tak krótko... coś musi ci nie banglać albo kijowe cewki.

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 18:50
autor: waldii
no nie do konca 6cewek ale grunt,zeby nie bylo w srodku.Nowa wytrzymuje duzo dluzej ale po roku ma juz ok.70% sprawnosci a nie o to chodzi.Tymbardziej,ze troche inaczej u mnie to chodzi,wiecej paliwa,wiecej powietrza no i warunki musze uzyskac idealne,bo na wiosne samobojstwo popelniam czyli proba przebicia 300km w NA+nitro na seryjnych patykowatych korbach.Juz w tym momencie tyle powietrza wpada do silnika,ze wychodzi poza skale pracy fabrycznego ecu też cos tam potrzebuje tej iskry.Tymbardziej,ze ori cewka wali ok.25kV a dragowe 45-50kV wiec hmmm

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 19:07
autor: Sallmo
Nie no gratulację pomysłu i odwagi, może korby od Millera mazdy -grubsze i szersze 3/4,5mm na allegratach znajdziesz po 100/150 tyle że tulejować pod sworzeń trzeba.

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 19:17
autor: waldii
korby wiadomo,wleca kiedys.Najpierw trzeba sie przekonac ile seryjne patyki zniosa.Ja jestem tego zdania,ze silnik to rzecz nabyta a ten mam z 3lata wiec mi go juz nie szkoda,a nawet mnie cisnie,zeby cos kolejnego zbudowac ale raczej juz nie Kseria heh.Valka za droga do tjuningu i przyrosty za male.Racze w silniki nissana trzeba uderzyc

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-14 19:56
autor: Romas
To jak szlak trafi ci silnik chętnie kupię osprzęt :mrgreen:

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-15 09:10
autor: waldii
Taa ten juz kracze haha.Jak dobrze piz.nie to nie bedzie co zbierac haha.Z osprzetu KL to tam tylko aparat i czujnik vr jest ha.Ew.glowice ale one tylko z moim kolektorem pasuja.Ogolnie to mega niewdzieczna jest kseria.Naklad pracy wpakowany mega a i tak nic szybkiego z tego nie bedzie.Nawet na big T kumpel max.400km zrobil wiec w NA to jest jak dlubanie w kiblu.ehh

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-15 12:53
autor: Romas
A to ty w NA go dłubiesz? i chcesz żeby 300 pękło? :shock: życzę powodzenia, bo jak dla mnie to raczej nie realne no chyba że NOS jest tu grany.
Ja myślałem że w T się bawisz to jakieś graty by mi się przydały :wink:

Re: kopulka do KL01.

: 2014-01-15 16:41
autor: waldii
Zgodnie z opisem KL + instalacja ZEX ha.Tak total w NA no by sie dalo ale kasa meega,bo konie w na mega drogie