Strona 1 z 1

katalizator????

: 2004-07-11 23:19
autor: UkI
Witam
Znajomy mi powiedział ze jak wytne katalizator w swoim probiaku to poprawia sie osiagi autka. Czy jest to prawda czy moze zwykla bujda??
pozdr...

: 2004-07-11 23:24
autor: Gość
Prawda, ale nie jest to az tak wielka roznica. Tylko wstaw rure tej sameh srednicy.

: 2004-07-12 04:20
autor: Quaki
no i modl sie zebys nie wyzjezdazal za granice (kontrole z co2) nie trafil na taka kontrole w polsce (tez sie zdarzaja ) i do tego nie przejdziesz po legalu przegladu. Wg. mnie lepiej wstawic sportowy kat. np. Kemira
pozdrawiam

: 2004-07-12 10:13
autor: nikosnikos
Quaki pisze: Wg. mnie lepiej wstawic sportowy kat. np. Kemira
A ile za taka przyjemnosc????

: 2004-07-12 16:04
autor: Gość
Witam

Ja mam wywalony wkład katalizatora i wstawioną rurkę i przegląd przeszedłem ok, ale na gazie.

Pozdrawiam

: 2004-07-12 21:27
autor: Quaki
Polski to koszt 580zł brutto robi je firma lindo gobex z Gorzowa wlkp. co do kemira podobno sa zblizone cenowo ale na dokładne dane czekam
pozdrawiam

: 2005-03-30 22:30
autor: butcherr1
Wracając do tematu katalizatora!!!!!!!
właśnie niby powinny się osiągi poprawić, a tu odwrotny skutek, padła moc i to diametralnie!
dziś mierzylem na ładnej prostej od 0 do 100 i wyszło mi 8,80 średnio bo ruszałem trzy razy, i średnią wyliczyłem z trzech startów, a ile wy macie do 100 w swoich v6-tkach bez żadnych innowacji wprowadzanych w silnik???????????????????????????
a sprawdziłem dlatego bo dostałem baty od vectry 16V przegrzebanej a le delikatnie, gdzie zawsze ona dostawał odemnie o 3 długości a teraz ja dostałem o 2 długości i dlatego postanowiłem sprawdzić.
napiszcie czy juz wyjmowaliście katalizator i jake były efekty i jakie są.

: 2005-03-30 23:37
autor: Gość
A czym mierzyłeś bo nie mów że stoperem :lol:

: 2005-03-30 23:45
autor: butcherr1
dokładnie stoperem ale wcześniej jak mierzyłem w primerze tym samym stoperem było oki, i każdemu nim mierze wiem że to nie jest dokładnie ale, w miare dokładnie ale przede wszystkim czuje różnice.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: 2005-03-30 23:50
autor: butcherr1
a dodam ze primere miałem wersje GT 150 KM i miała do setki 8 sek.i to chyba samo mówi za siebie

: 2005-03-31 00:34
autor: Gość
aha czyli przekłamanie +/- ok 1 sekundy.
Przykro mi ale to robi się inaczej. Bierzesz G-tech'a mierzysz, wywalasz kata, i masz porównanie, ponieważ G-tech ma powtarzalność czego nie ma stoper, a do tego licznik w samochodzie nie jest wyskalowany idealnie, no i wystarczy że bierznik opony masz starty i już inna prędkość na liczniku, granica błędu ok 10%, i my tu rozmawiamy o precyzji
:lol: :lol: :lol: :lol:

: 2005-03-31 00:36
autor: Gość
butcherr1 pisze:a dodam ze primere miałem wersje GT 150 KM i miała do setki 8 sek.i to chyba samo mówi za siebie
he he te wersje GT to są z gwiastą, w instrukcji przy mocy masz gwiazdke, to chodzi o rzekomą moc, a tak na dobrą sprawe silnik jest identyko nawet komp, tylko masz wyminioną głowice i tyle .

: 2005-03-31 05:37
autor: butcherr1
o i tu sie nie zgodzę bo mam porównnie z dwiema innymi w zwykłej wersji 2,0 i 20 Gt ale z aluminiową pokrywą, a moja była czerwona żadko spotykany model, a le nie rozmawiamy tu o nissanie.
wiem że g-techem było by dobrze zmierzone ale nie maiłem w tym momencie dojścia do niego, ale oczywieście sprawdze w ten sposób i podam różnice,
ale chodziło mi o to czy wyjmowaliście katalizator i mieliście takie objawy bo chyba dany model powinien reagować podobnie na spadek mocy jak i na podwyższenie mocy.???????

: 2005-03-31 08:55
autor: leoul
Ja zmieniałem kata... co prawda nie jeździłem bez zupełnie, tylko mam wstawiony katalizatorm metalowy "sportowy".
Nie będę tłumaczył jak to wygląda, powiem, że można kupić za około 350 pln na allegro w dowolnym rozmiarze.
Przy tłumiku przelotowym i kacie sportowym.... niestety tylko subiektywnie, ale troszkę minimalnie lepiej jeździł.Osiągi na 1/4 mili w sumie musiałbym sprawdzić czy była różnica przed i po.
Na dzień dzisiejszy zatkałem tłumik końcowy bo Nanie głowa pękała.

: 2005-03-31 08:56
autor: darel
butcherr1 pisze: a sprawdziłem dlatego bo dostałem baty od vectry 16V przegrzebanej a le delikatnie, gdzie zawsze ona dostawał odemnie o 3 długości a teraz ja dostałem o 2 długości i dlatego postanowiłem sprawdzić.
napiszcie czy juz wyjmowaliście katalizator i jake były efekty i jakie są.
Jaka to była Vectra 2.0? I dostałeś baty jadąc swoim 2.5 V6? :shock: :shock: :shock: To chyba masz coś nie tak z silnikiem bo normalnie to chyba niemożliwe :?

: 2005-03-31 12:48
autor: nikosnikos
No niby byla "delikatnie pogrzebana". Powiem szczerze, ze vectra b 2.0 16V dosyc sie zbiera. Waga podobna (vectra 60kg ciezsza) i 27 konikow przewagii na strone probe. Tyle, ze vectre zdecydowanie latwiej poszukac w dobrym stanie niz probka, ktoremu juz pare konikow ucieklo. Od pol roku jezdze vectra i jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Probe jest szybszy, ale roznica nie jest zbyt duza. Probem jechalem 220, vectra 217 a w przyspieszaniu do setki mysle, ze roznica okolo 1s.