DanielPGT
: 2014-02-23 14:49
Witam wszystkich w galerii mojego auta !
Jest to Ford Probe II z silnikiem 2.5 V6 KL-DE z 1995r. (obecnie czeka na SWAP na jednostkę KL-ZE J-Spec 200KM). Samochód kupiłem w lutym 2014r. w czystej serii z przebiegiem 198 tyś. Nie było łatwo znaleźć zadbany egzemplarz w PL, ale po długich poszukiwaniach w końcu się udało Z planów jakie sobie założyłem, to utrzymanie auta w oryginalnym stanie z małymi dodatkami z mojej strony, z którymi staram się nie przesadzić Obecnie auto jest rozbierane do ostatniej śrubki i powoli będzie odbudowywane na nowych gratach. Wszystko robione jest z pasją i bez zbędnego pośpiechu
Zapraszam na profil z autem na facebook'u https://www.facebook.com/pages/Ford-Pro ... 11?ref=hll
Ford Probe II GT 2.5 V6 USA 95 r.
MODYFIKACJE:
1. Silnik
- KL-ZE 2.5 V6 24v J-Spec 200KM w oryginalnym stanie (najmocniejsza wersja: kolektor kl31, przepustnica kl31, głowice kl31, wałki kl31 i tłoki kl31 z wysoką półką CR 10.0:1)
2. Zawieszenie
- Wszystkie tuleje wymienione na poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA
- Sprężyny Vogtland -35mm
- Nowe tylne piasty z łożyskami NTN (Oem Mazda)
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy TRW
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter (stabilizator pomalowany proszkowo na czerwień)
- Belka, zwrotnice i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor czarny (konserwacja całego spodu środkami Fluid Film)
- Nowe tylne śruby regulacji zawieszenia (Oem Mazda)
3. Układ hamulcowy
- Zaciski przód + tył Mazda 6 MPS
- Tarcze przód EBC Turbo Groove 320 mm
- Tarcze tył EBC Turbo Groove 314 mm
- Klocki hamulcowe przód i tył HAWK
- Płyn hamulcowy AMSOIL Series 600 DOT 4 Racing
- Przewody hamulcowe sztywne (miedziane)
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge czerwone
- Ori nowe tylne osłony tarcz hamulcowych
4. Układ wydechowy
- Ori kompletny wydech przerobiony na dwie strony
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Deuter
- Wszystkie osłony wydechu pomalowane żaroodporną farbą VHT FLAMEPROOF kolor czarny
- Ori kolektor wydechowy (w planach kolektor firmy XSPower)
5. Wygląd
- Pakiet USA (kierunki, halogeny, zderzak tył '95, błotniki, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Dokładka przedniego zderzaka CorkSport
- Dokładki tylnego zderzaka FX Design Combat
- Tylna lotka z Toyoty Celiki VII
- Przednia podstawka USA pod tablicę rejestracyjną + tablica pod wymiar USA
- Naklejki GT na listwach drzwi
- Zrobiony SEM (śpioch)
- 3 światło stopu na tylnej szybie
- Usunięta wycieraczka tylnej klapy
- Przednie lampy pomalowane pod kolor nadwozia + nowe klosze clear
- Czarna siatka we wlotach w przednim zderzaku (plaster miodu)
- Przyciemnione szyby
6. Wnętrze
- Ori podłokietnik z cup holderem '95
- Ori Equalizer
- Czarne tarcze zegarów Indiglo
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Czerwone wskazówki zegarów
- Skórzana wentylowana tapicerka Medici
- Fotel kierowcy pełna elektryka + pompowanie
- Ori skórzana gałka zmiany biegów + mieszek
- Skórzana kierownica z tempomatem
- Boczki drzwi bez wstawek '97
- Słupek Auto Meter na 3 dodatkowe wskaźniki
- Nowe Oem'owe dywaniki EURO
- Ledowe podświetlenie wnętrza i wszystkich przycisków
- Ori subwoofer z wersji Premium Sound
- Czarna podsufitka i wykładzina bagażnika
7. Koła
- Felgi Mazda RX-8 18" 8J ET50 pomalowane na biało
- Opony Pirelli P Zero 225/40/18
- Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
- Ukryte wentyle firmy Alcar
- Dekielki felg białe z logo GT
- Dystanse 25mm
GALERIA:
Zaraz po kupnie (14.02.2014)
Zmiany dokonane w okresie 2014:
- zegary i panel nawiewu Indiglo
- naklejki GT na listwach drzwi
- oryginalny podłokietnik z cup holderem
- lampy tylne z dwoma wstecznymi od wersji angielskiej
- blenda przemalowana na czarno z logo GT
- przednie lampy USA + zrobiony SEM (śpioch)
- konserwacja podwozia środkami fluid film
- piaskowanie i malowanie proszkowe elementów podwozia
- tuleje poliuretanowe firmy Deuter o twardości 75 ShA
- poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- nowe tylne śruby regulacji zawieszenia
- malowanie i regeneracja zacisków hamulcowych
- nowe osłony tarcz hamulcowych
- nowe tylne piasty NTN + dekielki
- nowe czujniki ABS
- przewody zapłonowe Iridium Power Core 9mm + świece irydowe
- oryginalny equalizer
- światło stopu na tylnej szybie
- oryginalne halogeny USA
Zmiany dokonane w okresie 2015:
- łączniki stabilizatorów TRW przód + tył
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge czerwone
- zaciski przód + tył Mazda 6 MPS
- lampy tył USA + blenda GT
- zrobiony patent na pomarańczowe kierunki w lampach USA
- przednia dokładka z Renault Laguna I
- oryginalny subwoofer z wersji Premium Sound
- przednie kierunki USA
Zmiany dokonane w okresie 2017:
- dokładki tylnego zderzaka FX Design Combat
- zderzak tylni USA
- odnowiony emblemat Probe + naklejka GT
- błotniki USA bez kierunków
- dokładka przedniego zderzaka CorkSport
- skórzana tapicerka Medici
- boczki drzwi bez wstawek '97
- kierownica z tempomatem
- oryginalna skórzana gałka zmiany biegów
- nowe oem'owe dywaniki EURO
- custom'owy ducktail na tylną klapę
- felgi Mazda RX-8 18" pomalowane proszkowo na biało
- opony Pirelli P Zero 225/40
- dystanse komplet 25mm
- nakrętki Project Kics R40 Neo Chrome
- dekielki z logo GT + ukryte wentyle firmy Alcar
- sprężyny Vogtland -35mm + na przód nowe niższe poduszki od Mazdy MX-3
- przednia podstawka pod tablicę USA
- fotel kierowcy z pełnym sterowaniem elektrycznym
Jest to Ford Probe II z silnikiem 2.5 V6 KL-DE z 1995r. (obecnie czeka na SWAP na jednostkę KL-ZE J-Spec 200KM). Samochód kupiłem w lutym 2014r. w czystej serii z przebiegiem 198 tyś. Nie było łatwo znaleźć zadbany egzemplarz w PL, ale po długich poszukiwaniach w końcu się udało Z planów jakie sobie założyłem, to utrzymanie auta w oryginalnym stanie z małymi dodatkami z mojej strony, z którymi staram się nie przesadzić Obecnie auto jest rozbierane do ostatniej śrubki i powoli będzie odbudowywane na nowych gratach. Wszystko robione jest z pasją i bez zbędnego pośpiechu
Zapraszam na profil z autem na facebook'u https://www.facebook.com/pages/Ford-Pro ... 11?ref=hll
Ford Probe II GT 2.5 V6 USA 95 r.
MODYFIKACJE:
1. Silnik
- KL-ZE 2.5 V6 24v J-Spec 200KM w oryginalnym stanie (najmocniejsza wersja: kolektor kl31, przepustnica kl31, głowice kl31, wałki kl31 i tłoki kl31 z wysoką półką CR 10.0:1)
2. Zawieszenie
- Wszystkie tuleje wymienione na poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA
- Sprężyny Vogtland -35mm
- Nowe tylne piasty z łożyskami NTN (Oem Mazda)
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy TRW
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter (stabilizator pomalowany proszkowo na czerwień)
- Belka, zwrotnice i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor czarny (konserwacja całego spodu środkami Fluid Film)
- Nowe tylne śruby regulacji zawieszenia (Oem Mazda)
3. Układ hamulcowy
- Zaciski przód + tył Mazda 6 MPS
- Tarcze przód EBC Turbo Groove 320 mm
- Tarcze tył EBC Turbo Groove 314 mm
- Klocki hamulcowe przód i tył HAWK
- Płyn hamulcowy AMSOIL Series 600 DOT 4 Racing
- Przewody hamulcowe sztywne (miedziane)
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge czerwone
- Ori nowe tylne osłony tarcz hamulcowych
4. Układ wydechowy
- Ori kompletny wydech przerobiony na dwie strony
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Deuter
- Wszystkie osłony wydechu pomalowane żaroodporną farbą VHT FLAMEPROOF kolor czarny
- Ori kolektor wydechowy (w planach kolektor firmy XSPower)
5. Wygląd
- Pakiet USA (kierunki, halogeny, zderzak tył '95, błotniki, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Dokładka przedniego zderzaka CorkSport
- Dokładki tylnego zderzaka FX Design Combat
- Tylna lotka z Toyoty Celiki VII
- Przednia podstawka USA pod tablicę rejestracyjną + tablica pod wymiar USA
- Naklejki GT na listwach drzwi
- Zrobiony SEM (śpioch)
- 3 światło stopu na tylnej szybie
- Usunięta wycieraczka tylnej klapy
- Przednie lampy pomalowane pod kolor nadwozia + nowe klosze clear
- Czarna siatka we wlotach w przednim zderzaku (plaster miodu)
- Przyciemnione szyby
6. Wnętrze
- Ori podłokietnik z cup holderem '95
- Ori Equalizer
- Czarne tarcze zegarów Indiglo
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Czerwone wskazówki zegarów
- Skórzana wentylowana tapicerka Medici
- Fotel kierowcy pełna elektryka + pompowanie
- Ori skórzana gałka zmiany biegów + mieszek
- Skórzana kierownica z tempomatem
- Boczki drzwi bez wstawek '97
- Słupek Auto Meter na 3 dodatkowe wskaźniki
- Nowe Oem'owe dywaniki EURO
- Ledowe podświetlenie wnętrza i wszystkich przycisków
- Ori subwoofer z wersji Premium Sound
- Czarna podsufitka i wykładzina bagażnika
7. Koła
- Felgi Mazda RX-8 18" 8J ET50 pomalowane na biało
- Opony Pirelli P Zero 225/40/18
- Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
- Ukryte wentyle firmy Alcar
- Dekielki felg białe z logo GT
- Dystanse 25mm
GALERIA:
Zaraz po kupnie (14.02.2014)
Zmiany dokonane w okresie 2014:
- zegary i panel nawiewu Indiglo
- naklejki GT na listwach drzwi
- oryginalny podłokietnik z cup holderem
- lampy tylne z dwoma wstecznymi od wersji angielskiej
- blenda przemalowana na czarno z logo GT
- przednie lampy USA + zrobiony SEM (śpioch)
- konserwacja podwozia środkami fluid film
- piaskowanie i malowanie proszkowe elementów podwozia
- tuleje poliuretanowe firmy Deuter o twardości 75 ShA
- poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- nowe tylne śruby regulacji zawieszenia
- malowanie i regeneracja zacisków hamulcowych
- nowe osłony tarcz hamulcowych
- nowe tylne piasty NTN + dekielki
- nowe czujniki ABS
- przewody zapłonowe Iridium Power Core 9mm + świece irydowe
- oryginalny equalizer
- światło stopu na tylnej szybie
- oryginalne halogeny USA
Zmiany dokonane w okresie 2015:
- łączniki stabilizatorów TRW przód + tył
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge czerwone
- zaciski przód + tył Mazda 6 MPS
- lampy tył USA + blenda GT
- zrobiony patent na pomarańczowe kierunki w lampach USA
- przednia dokładka z Renault Laguna I
- oryginalny subwoofer z wersji Premium Sound
- przednie kierunki USA
Zmiany dokonane w okresie 2017:
- dokładki tylnego zderzaka FX Design Combat
- zderzak tylni USA
- odnowiony emblemat Probe + naklejka GT
- błotniki USA bez kierunków
- dokładka przedniego zderzaka CorkSport
- skórzana tapicerka Medici
- boczki drzwi bez wstawek '97
- kierownica z tempomatem
- oryginalna skórzana gałka zmiany biegów
- nowe oem'owe dywaniki EURO
- custom'owy ducktail na tylną klapę
- felgi Mazda RX-8 18" pomalowane proszkowo na biało
- opony Pirelli P Zero 225/40
- dystanse komplet 25mm
- nakrętki Project Kics R40 Neo Chrome
- dekielki z logo GT + ukryte wentyle firmy Alcar
- sprężyny Vogtland -35mm + na przód nowe niższe poduszki od Mazdy MX-3
- przednia podstawka pod tablicę USA
- fotel kierowcy z pełnym sterowaniem elektrycznym