Strona 2 z 2

Re: Wosek

: 2015-05-01 20:50
autor: Basia
Przejeżdżałeś Admiralską i nie zwróciłeś uwagi na zaparkowanego, pięknego, czarnego Peugeota? Wstydź się ;-)

Re: Wosek

: 2015-05-02 09:11
autor: meg
Wosek Bede tesknic :-)
Basia, przesiadz sie na probka. Pezot ;) to nie auto ;)

Re: Wosek

: 2015-05-02 12:16
autor: Basia
Magda :twisted:
Peugeocik jest fajny, ale tęsknię za Probkiem, który ostatnio zmienił miejsce postoju.
Teraz stoi bez szyby na kanale. Leczona jest jego blacharka :-) Mam nadzieję, że na spokojnie, we wrześniu, może się nim w końcu przejadę :-)

Re: Wosek

: 2015-05-02 18:21
autor: meg
Basiu, przeciez wiem jak jest. Nie zlosc sie ;-) Pezotow jak mrowkow, sama bym Cie w nim nie rozpoznala :)

Re: Wosek

: 2015-08-09 21:37
autor: Wosek
-- oryginalny post 2015-05-03 10:04 --

Niestety, Peugeoty wtapiają mi się w otaczający krajobraz i nie bardzo zwracam na nie uwagę :D

-- dodano 2015-08-09 21:37 --

Mała aktualizacja. Ostatnio znajomy mechanik podczas mojej nieobecności w kraju wymienił mi dwie osłony przegubów zewnętrznych, do wewnętrznego naładował nowego smaru co by przedłużyć jego żywot, gdyż powoli się kończy. Do tego standardowo olej z filtrem. Na swoje miejsce wróciła też zębatka ABSu, której zapomnieliśmy przebić przy wymianie przegubu w zeszłym roku więc znowu jeżdżę bezpiecznie :)
Największe problemy sprawił czujnik ciśnienia oleju. Mechanik pasującego szukał prawie tydzień a i tak nie znalazł ;) Dwa tygodnie wcześniej zaczęła mi żarzyć się (bo regularnym miganiem tego nazwać nie można) na ciepłym silniku kontrolka poziomu oleju. Ciśnienie w porzadku, stan też, olej był wymieniany półtora tysiąca km wcześniej więc podejrzenia padły (zresztą słusznie) na czujnik. Niestety co jakiś miał właściwe parametry to inny gwint. Oryginalny znaleźliśmy na ebayu za - bagatela - 150 dolarów + przesyłka. Nie dało rady naprawić starego, gdyż obudowa była w stanie agonalnym, zaś środek już był przez kogoś lutowany a następnie zalany żywicą. Stanęło więc na tym, że dobraliśmy czujnik pasujący parametrami, gwint przerobiliśmy standardową nakrętką w imadle i śmiga aż miło. Zaczął mi się za to palić Check Engine. Kody błędów zostały sczytane więc wiem, że to wina czujnika spalania stukowego. Winę jednak zrzucam na nieregulowaną od 15tys km instalację gazową więc jak nie przejdzie po wizycie u gazownika to zaczniemy grzebać :)


Gdyby ktoś potrzebował kodu przegubu zewnętrznego:
Obrazek

Wspomniany czujnik cisnienia oleju, w którym trzeba tylko przerobić gwint:
Obrazek

Re: Wosek

: 2015-08-10 08:47
autor: Eli

Re: Wosek

: 2015-08-13 23:29
autor: Wosek
A nie wiem szczerze mówiąc. Akurat on szukał tego czujnika. Stwierdziłem, że na firmę pewnie ma zniżki w hurtowniach więc się nie wtrącałem. Z kolei od wczoraj sytuacyjnie zapalają mi się lampki Low Oil i Anti Lock, muszę pogrzebać na forum :)

Re: Wosek

: 2015-08-14 16:35
autor: meg
hmm kontrolki, mój ulubiony temat, zawsze mozesz na nie liczyc wtedy kiedy nie chcesz zeby się "paliły" ;)

Re: Wosek

: 2015-08-15 11:47
autor: Wosek
Kontrolki chwilowo odeszły na dalszy plan. Wczoraj najprawdopodobniej skrzynia nam się wysypała gdy wracaliśmy z Oceanarium w Stralsundzie (polecam swoją drogą) i Proboszcza czeka dłuższy postój u znajomego mechanika.

Re: Wosek

: 2015-08-16 10:48
autor: meg
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Wosek, wiesz co konkretnie się "wysypało"?

Re: Wosek

: 2015-08-21 19:49
autor: Wosek
Jeszcze nie. Znajomy mechanik ma zajrzeć w tygodniu. Ja i tak znowu u zachodnich sąsiadów siedzę więc nie spieszno mi z diagnozą :)

EDIT: Przegub wewnętrzny się wysypał. Kupię! :)

Re: Wosek

: 2015-08-22 07:11
autor: duracell
Wosek pisze:zapalają mi się lampki Low Oil i Anti Lock, muszę pogrzebać na forum :)
Alternator do wyciągnięcia i przeglądu, konkretnie regulator napięcia.

Re: Wosek

: 2015-08-22 13:17
autor: Wosek
Kwiecień/maj regenerowany był alternator i wymieniany regulator napięcia. Też tak myślałem, że te dwie lampki na raz zwiastują problemy z ładowaniem ale wskazówka wskaźnika ładowania nie opada kiedy te lampki się zapalają a i też nie chce mi się wierzyć, że regulator tak szybko zaczął się sypać.

Re: Wosek

: 2015-08-22 13:43
autor: duracell
No właśnie mój znajomy miał taki sam problem w 1GT i u niego był problem z alternatorem, tylko nie pamiętam właśnie jak zachowywał się wskaźnik ładowania... parę lat minęło :)
Sprawdź napięcie ładowania, jakie są spadki pod obciążeniem i to trochę wyjaśni sprawę.

Re: Wosek

: 2015-09-09 07:38
autor: Scyzor
-- oryginalny post 2015-09-08 08:01 --
duracell pisze:No właśnie mój znajomy miał taki sam problem w 1GT i u niego był problem z alternatorem, tylko nie pamiętam właśnie jak zachowywał się wskaźnik ładowania... parę lat minęło :)
A o kim mówisz? :D
U mnie jest tak od... paru lat: jak odpalam to żeby zaczęło ładować czasem muszę ciut podgazować i wtedy już wszystko jest ok.
A świecą się: LOW OIL, ANTI LOCK i CHECK ENGINE (ta ostatnia się świeciła ale żarówka już daaawno zakończyła żywot :lol: ).

A teraz mam być może najgłupsze pytanie na świecie (jakby co to wina leży w katalogu Intercarsa :roll: ):
CZY JEDYNKA GT I DWÓJKA 2.0 MAJĄ TAI SAM ALTERNATOR??????????????????

-- dodano 2015-09-09 07:38 --

UWAGA:
Temat dotyczący mojego pytania właśnie męczymy tutaj:
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 51#p351351

Re: Wosek

: 2015-09-09 17:56
autor: -michal-
Scyzor pisze:U mnie jest tak od... paru lat: jak odpalam to żeby zaczęło ładować czasem muszę ciut podgazować i wtedy już wszystko jest ok.
A świecą się: LOW OIL, ANTI LOCK i CHECK ENGINE (ta ostatnia się świeciła ale żarówka już daaawno zakończyła żywot :lol:
polecę klasykiem 8)

Igła się sypie :?: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Wosek

: 2015-09-09 21:16
autor: Maxxum
Scyzor pisze:-- oryginalny post 2015-09-08 08:01 --

A teraz mam być może najgłupsze pytanie na świecie (jakby co to wina leży w katalogu Intercarsa :roll: ):
CZY JEDYNKA GT I DWÓJKA 2.0 MAJĄ TAI SAM ALTERNATOR??????????????????

-- dodano 2015-09-09 07:38 --

UWAGA:
Temat dotyczący mojego pytania właśnie męczymy tutaj:
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 51#p351351
Na pewno nie. W katalogu Intercarsa są takie błędy, ze głowa boli. Wielokrotnie się o tym przekonałem. Nawet dwa dni temu.

Już się nawet zastanawiałem, czy jako Klub - nie powinniśmy do nich wystąpić z prośbą o skorygowanie tych błędów z Naszą pomocą, bo ludzie coś zamawiają a potem część kompletnie nie pasuje do danego modelu.

Niestety przeważnie w opisie części do jedynki występują części z II generacji.

Re: Wosek

: 2015-09-11 08:17
autor: Scyzor
-michal- pisze:
polecę klasykiem 8)

Igła się sypie :?: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
-michal- vel Mesiek... nie wkurzaj mnie -o-|
Pewnie, że nie jest coraz młodsza. Ale popatrz: dwójka ma już drugą awarię aparatu i alternator do wymiany raczej a jedynka proszę - lata 5ty rok chyba na takim. I nic się nie dzieje 8)
Odpukać :lol:

I nie Igła tylko Czarna Perła sklerotyku :1111_bicz: :mrgreen:
Maxxum pisze:Na pewno nie. W katalogu Intercarsa są takie błędy, ze głowa boli.
Zgadza się. Ale ja nie z IC to brałem później - a rozmowa z Busterem utwierdziła mnie w tym, że po zamianie mocowania i pewnie przelutowaniu kabli (inna wtyczka) będzie pasowało.
W przyszłym/za dwa tygodnie przetestuję to :D

Re: Wosek

: 2015-09-20 18:12
autor: Wosek
W ramach zakończenia offtopu informuję, że Ford jest aktualnie na sprzedaż :P

http://allegro.pl/show_item.php?item=5681609512

Re: Wosek

: 2015-09-20 20:06
autor: Maxxum
Tekst jest ekstra :scramble Szkoda tylko że sprzedajesz 8)

Re: Wosek

: 2015-09-20 20:17
autor: infernoblade
Aż się popłakałem przy opisie =D>
Auto nie jest poszukiwane przez policję :?: :wink:

Re: Wosek

: 2015-09-20 21:37
autor: Wosek
O fakt, zapomniałem dopisać, że pomimo uczestnictwa w kilku strzelaninach auto nie jest poszukiwane ;)

Re: Wosek

: 2015-09-25 15:09
autor: szara_eminencja
mega opis, chyba skopiuje dla potomnych!
znakomity ten twój egzemplarz, prawi lustro mojego
szkoda że ludziki wolą zajezdnie za 2500 :-/

a w tych gratach w piwnicy nie masz może lusterka w tej pięknej barwie?

Re: Wosek

: 2015-09-25 20:47
autor: Wosek
Części blacharskich akurat nie mam. Poprzedni właściciel chciał mi dać jakieś zderzaki itp ale razem z drugim kompletem kół i całą resztą gratów, które mi dał nie pomieściłoby mi się to w aucie zwyczajnie :D

A 2500zł wołają raczej za pordzewiałe padaki. No ale kto to przetłumaczy potencjalnym kupcom ;)