Spadające obroty, szarpanie, gaśnięcie.

Sarogass
Posty: 2
Rejestracja: 2014-05-14 12:03

Spadające obroty, szarpanie, gaśnięcie.

Post autor: Sarogass »

Witam serdecznie.

Mam problem z moim Probe II 2.0 16v LPG mianowicie wymieniany był już czujnik prędkości VSS oraz czujnik halla a samochód wciąż szwankuje.
A co się dzieje? Podczas jazdy autem szarpie, zdarza się również że obroty spadają do zera ale samochód nie gaśnie a po chwili obroty wracają w miejsce w którym były, podczas gdy obroty spadną do zera pedał gazu nie reaguje, możemy wciskać do oporu a samochód nie ruszy ani km do przodu. Są przypadki że probek zgaśnie a wtedy odpalenie jego troszkę trwa i zazwyczaj jesteśmy zdolni do jazdy po paru próbach odpalenia. Gdy ruszam szybciej na drugim biegu wskazówka obrotomierza zamiast płynnie lecieć w górę to skaczę i odczuwalne jest szarpania. Zazwyczaj dzieje się tak na ciepłym silniku lecz zdarzyło się parę razy że również na zimnym i nie ma znaczenia czy jeżdżę na LPG czy benzynie problem występuje kiedy tylko chce.

Proszę o pomoc, nie wiem w co już mam włożyć ręce by działało wszystko poprawnie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Spadające obroty, szarpanie, gaśnięcie.

Post autor: duracell »

Jaki kolor? Może na części chcesz sprzedać? Fotki wstaw jakieś.
Temat do kosza :P
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Spadające obroty, szarpanie, gaśnięcie.

Post autor: Spider33 »

Dwa tematy niżej trzeba było się podpiąć. Objawy mam bardzo podobne.
blaster991
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-04 21:48

Re: Spadające obroty, szarpanie, gaśnięcie.

Post autor: blaster991 »

mozesz sprawidz aparat zaplonowy, podobne objawy mialem w 2.5 i nikt nie potrafil powiedziec dla czego tak sie dzieje, kupilem najtanszy mozwily na allegro i wszystko smiga jak trzeba, wlasnie to szarpanie na cieplym silniku bylo dziwne bo na zimnym pracowal w miare prawidlowo
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”