Poszedł pasek od alternatora problem po wymianie
: 2015-04-21 19:57
Witam wszystkich jestem posiadaczem dwóch fordów jeden 2.0 16v + GAZ drugi 2.5 v6 + GAZ
napisze o problemie w czarnym (2.0)
jak jechałem na trasie około 10 km to w połowie pękł mi pasek od alternatora przejechałem do wioski około 5km bez paska.... wszystko zgasło zegary światła obroty na 0... pewnie wina słabego akumulator.
-dojechałem silnik się zagotował (bulgotało w rurach)
-parownik od gazu był zamarznięty
wymieniłem pasek od alternatora i pompy wody (ten sam)
i teraz mam:
-za wysokie obroty 1200-1500 czasem spadną do 800 ale rzadko
-kierunkowskaz w prawo chodzi z dwa razy szybciej niż ten w lewo (komputer ?)
-po chwilowej jeździe jak silnik się rozgrzewa parownik zamarza i zaczyna szarpać (na Gazie)
-na benzynie też dziwnie się jeździ obroty falują tak jakbym dodawał co chwilę trochę gazu 800-1300 około (równomiernie cały czas)
-czasem jak np pokręcę do 2 tys obrotami to zostają po puszczeniu gazu i się trzymają
innych rzeczy nie zauważyłem.
Co jest z moją czarną probówką ?
dziękuje za odpowiedź i rady.
napisze o problemie w czarnym (2.0)
jak jechałem na trasie około 10 km to w połowie pękł mi pasek od alternatora przejechałem do wioski około 5km bez paska.... wszystko zgasło zegary światła obroty na 0... pewnie wina słabego akumulator.
-dojechałem silnik się zagotował (bulgotało w rurach)
-parownik od gazu był zamarznięty
wymieniłem pasek od alternatora i pompy wody (ten sam)
i teraz mam:
-za wysokie obroty 1200-1500 czasem spadną do 800 ale rzadko
-kierunkowskaz w prawo chodzi z dwa razy szybciej niż ten w lewo (komputer ?)
-po chwilowej jeździe jak silnik się rozgrzewa parownik zamarza i zaczyna szarpać (na Gazie)
-na benzynie też dziwnie się jeździ obroty falują tak jakbym dodawał co chwilę trochę gazu 800-1300 około (równomiernie cały czas)
-czasem jak np pokręcę do 2 tys obrotami to zostają po puszczeniu gazu i się trzymają
innych rzeczy nie zauważyłem.
Co jest z moją czarną probówką ?
dziękuje za odpowiedź i rady.