Strona 1 z 1

Wysokie obroty - regulacja zapłonu?

: 2016-04-10 10:41
autor: malfoy12
Witam. Po wymianie paska rozrządu i uszczelniaczy zaworowych okazało się że palec jest obrócony o 90 stopni. Ustawiłem "na oko" (zbiera się dobrze, nie ma spalania sttukowego itd.). Ale niestety obroty są strasznie wysokie -2000-2200. Rozumiem, że trzeba wyregulować zapłon tylko czy mógłby mi ktoś to po ludzku wyjaśnić? Trzeba wejść w tryb diagnostyczny, cecha na kole pasowym na "T" i palec ma wskazywać na 1 cyl? I co to jest bypass na przepustnicy? Musze zmniejszyć obroty bo jutro wymieniam pierścienie i szkoda by było jakby pracowały cały czas na minimum 2000 obrotów. Z góry dzięki za pomoc :)

Re: Wysokie obroty - regulacja zapłonu?

: 2016-04-10 10:48
autor: duracell
Jeśli przedtem obroty były dobrze to nie kwestia bypassu.