Jaki gaz ? za ile?

Gość

Jaki gaz ? za ile?

Post autor: Gość »

Cześć
Jestem z Poznania , chce kupić Proba, II 2.0 , albo I 2.2 (ale raczej bez turbo) i załozyc gaz bo to troche chyba pali?
Przeczytałem większość postów na tym forum, i jedyne co wiem, to to ze nic nie wiem a z tym gazem to nie tak prosto. Nie jestem mechanikiem, chce wydac na fure 9000-15000zł ale, nie +7000 na gaz :? .
Poradzcie CO no bo chyba nie musze sekwencyjnego? i ZA ILE założyć.
z góry dzięki.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ja mam sekwencje,ale jeżeli będę sprzedawał probego ,to i tak zakład który mi ją zakładał przemontuje mi ją za grosze do innego samochodu(tak mnie zapewniali).
też nie jest to stracona inwestycja.Wydasz 2 kafle na zwykła,późnej sprzedasz auto z tą instalką,kupisz drugie i znowu wydasz 2 kafle.Razem 4, a sekwencja to 3,5.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Do auta bez turbo możesz spokojnie włożyć zwykłą instalację za 1800. Do turbo chłopaki polecają sekwencje.

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
roman

Re: Jaki gaz ? za ile?

Post autor: roman »

wystarczy wydać 1600-zł na instalacje ipali 8-9 /100 km
Warus

Post autor: Warus »

ja mam 2,2 turbo i sam przekonalem sie ze założenie zwykłej instalacji LPG w tym aucie to spory wysilek dla gazownika[/quote]
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

Jeśłi sekwencja, to tylko samoadaptacyjna - nowej generacji. Chłopaki zakładają za 3,5 tys. i im chodzi.. ja założyłem za 4,2 i coś nie bardzo......
Znajdź dobry warsztat zakładający LPG o ile wogóle taki istnieje....