Re: Dawidjar
: 2017-04-11 23:30
daj 17' i będzie malina
Dawidjar pisze:Dzięki A co do kozy... Też mam takie wrażenie z przodu, z tym, że auto już i tak ma krótsze sprężyny, a koła są wymiarowo idealnie takie same Z tyłu już przyciera na dziurach, ale to przez to, że amor jest wylany, na sporcie jest OKRomas pisze:Ładne felgi i dobre zestawienie z samochodem, tylko jednak na 18' stoi trochę jak koza, bynajmniej ja mam takie odczucia
Tak w sumie to zastanawiałem się nad gwintem, ale cena 4200,- mówi sama za siebie...
No, widać postęp. Chociaż i tak co chwilę widuje na ulicy takie w stanie agonalnym...KrecioPL pisze:"Ukradłem" Ci 3 zdjęcia. Trafiły na FB.
Widzę dużą zmianę względem tego, co ludzie robili z tymi autami jeszcze kilka lat temu.
Każdy coś robi, dba, wymienia, polepsza stan - nie jest to już "dupowóz". I oby takich więcej.
Dzięki, a co do znaczków...Benet pisze:Biorąc pod uwagę jaki to był trup po kupnie a jaki ładny jest teraz to na prawdę się szacunek należy. Uratowany przed śmiercią egzemplarz.
Tylko weź wstaw normalne emblematy Forda a nie takie na czarno zamalowane i będzie cacy
Ostatnio coraz częściej Może inaczej - jak już widzę to są w stanie agonalnym...karakan pisze:Widujesz co chwilę na ulicy Probe I? W ciekawej okolicy musisz mieszkać
Jest taka opcja, zobaczy się po 15 majacuba27 pisze:Panowie może byście zawitali na zlot. Przydałoby się więcej Jedynek na zlocie viewtopic.php?f=4&t=24016
Niby się nie rzuca, ale jednak przydały by się większe heble, żeby to w końcu dobrze hamowałoLukasz pisze:fajnie wygląda na tego typu feldze,felga 18 a rotor felgi jak 15 i przez to nie rzuca się w oczy mała tarcza,sprytnie z jakim ET masz felgi? bo wpasowane są elegancko
LukaszV8 pisze:Przybliżysz w jaki sposób uruchomiliście klimatyzacje?
Prosto z FPtomaszjar pisze:Wymieniłem nieszczelny przewód metalowo-gumowy od kompresora i parownik (o dziwo w Probku deski nie trzeba zdejmować), bo po napełnieniu z UV'em w tych miejscach świeciło. Nie wymieniałem uszczelek i osuszacza. Kupiłem przejściówkę na jedną końcówkę do napełniania (jedną można napełnić) I napełniłem 750g zamiast 900, oczywiście z UV i jak będzie uciekać to przynajmniej znajdę gdzie
R134LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
W takim razie bardzo jestem ciekaw - ile wytrzyma. Daj znać po sezonie czy nadal działa.Dawidjar pisze:R134LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
https://www.facebook.com/CzarnyProbeGT/ ... =3&theater
@LukaszV8 bardziej Ci chyba chodziło o linka na forum gdzie jest opisane co trzeba zrobić żeby przerobić z R12 na R134, a z tym to już lekki problem bo jest w kilku miejscach na forum, a konkretnego posta teraz akurat nie mogę znaleźć. Między innymi polecam temat: viewtopic.php?f=73&t=4469 dużo czytania, ale są przydatne informacje. Drugi temat w którym można znaleźć dużo ciekawych informacji to viewtopic.php?f=76&t=13710&hilit=klimatyzacja co prawda nie tyczy się tego konkretnie modelu ale wart przeczytania.Dawidjar pisze:R134LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
https://www.facebook.com/CzarnyProbeGT/ ... =3&theater