Czujnik Ciśnienia Atmosferycznego (BP)
: 2017-07-18 17:43
Witam!
Od zakupu samochodu nie było żadnych problemów jeżeli chodzi o sprawy z silnikiem (przyspieszenie ok, spalanie, brak stuków czy duszenia się itd., generalnie wszystko tip top), ale, bo zawsze jest, check engine świecił i jako, że nigdy nie było czasu sprawdzić co to za błąd, świeci do tej pory.
W końcu znalazła się luka w czasie i ujawniła kod 14. Na początku myślałem, że to są może dwa różne błędy 10 i 04 ( bo w tej kolejności zostało wyświetlone nie mniej jednak i tak przy okazji je sprawdzę), ale z tego co wyczytałem Probe wyrzuca błędy rosnąco tzn. od najmniejszego kodu błędu do największego, więc nie może być raczej pomyłki w odczytaniu.
Wszystko było by proste do naprawy/wymiany, gdyby nie fakt, że u mnie pod maską są dwa sensory/czujniki ciśnień. Każdemu kto posiada lub posiadał IGen dobrze jest mu znany MAP na ścianie grodziowej, a u mnie zaraz obok jest następny tak jak na załączonym obrazku. Jak wrócę z trasy na pewno zrobię zdjęcie tego czujnika, żeby każdy ko może pomóc był wstanie go zobaczyć z opisu i wyglądu.
Dodam, że serwisy rozkładają ręce nie wspomnę o mechanikach czy sklepach z częściami. Pytanie moje brzmi, czy ktoś spotkał się z tym dodatkowym czujnikiem i jakimś niezwykłym cudem ma go jeszcze w posiadaniu i nie ma co z nim zrobić?
Czy też może to innego rodzaju usterka, choć raczej kody się nie mylą.
Od zakupu samochodu nie było żadnych problemów jeżeli chodzi o sprawy z silnikiem (przyspieszenie ok, spalanie, brak stuków czy duszenia się itd., generalnie wszystko tip top), ale, bo zawsze jest, check engine świecił i jako, że nigdy nie było czasu sprawdzić co to za błąd, świeci do tej pory.
W końcu znalazła się luka w czasie i ujawniła kod 14. Na początku myślałem, że to są może dwa różne błędy 10 i 04 ( bo w tej kolejności zostało wyświetlone nie mniej jednak i tak przy okazji je sprawdzę), ale z tego co wyczytałem Probe wyrzuca błędy rosnąco tzn. od najmniejszego kodu błędu do największego, więc nie może być raczej pomyłki w odczytaniu.
Wszystko było by proste do naprawy/wymiany, gdyby nie fakt, że u mnie pod maską są dwa sensory/czujniki ciśnień. Każdemu kto posiada lub posiadał IGen dobrze jest mu znany MAP na ścianie grodziowej, a u mnie zaraz obok jest następny tak jak na załączonym obrazku. Jak wrócę z trasy na pewno zrobię zdjęcie tego czujnika, żeby każdy ko może pomóc był wstanie go zobaczyć z opisu i wyglądu.
Dodam, że serwisy rozkładają ręce nie wspomnę o mechanikach czy sklepach z częściami. Pytanie moje brzmi, czy ktoś spotkał się z tym dodatkowym czujnikiem i jakimś niezwykłym cudem ma go jeszcze w posiadaniu i nie ma co z nim zrobić?
Czy też może to innego rodzaju usterka, choć raczej kody się nie mylą.