Ford Probe LX from Detroit

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Pitul27
Klubowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2016-01-13 19:05
Samochód: Probe 1995 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=24565
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Pitul27 »

Czekam na efekt końcowy, jak to będzie śmigać.
Powodzenia!!! 😁
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Mody modami ale dowód trzeba mieć...
Jechałem sobie na przegląd i tak jak ostatnio koleś wnet dziękował mi za to że przyjechałem xD tak w tym roku walnął listę do zrobienia w 14dni... oczywiście chodzi o wersję USA i nie jeden z was się z tym borykał. Natrafiłem w necie na żarówki Led pomarańczowe z soczewką efekt tego jak świeca przedstawiam poniżej. JEDNAK mam jeden problem a jest nim oczywiście przerywacz. Ma ktoś może schemat jego podłączenia? w sensie gdzie są wejścia gdzie wyjścia itd. kupiłem uniwersalny przerywacz bo tu oczywiście jest "wyjątkowy" hehe przy czym jeden ma 7 wyjść drugi 3.
Załączniki
76640113_477169226234251_3413965621216411648_n.jpg
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: karakan »

Wsadź zieloną żarówkę i będziesz miał pomarańcz - Maxxum wie gdzie ich szukać

Co ci jeszcze zakwestionował? Do braku przeciwmgielnej tylnej też się przyczepił?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Żarówek już nie zmienię bo po pierwsze te nie były tanie po drugie zielone nie dają takiego efektu i w dalszym ciągu można mieć problem.


Taaaaa przeciwmgielne tylne. Wsadziłem czerwoną soczewkową w miejsce jednego wstecznego. No oczywiście przednie też nie takie czyli standard :D
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Lukas007 »

Zielone żarówki w czerwonym kloszu nie dają pomarańczowego światła - przerabiane w wielu różnych lampach US.

Co do przerywacza, to do żarówek powinien być wpinany w instalację rezystor, który załatwia sprawę.
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

tak jest taka opcja również. Jednak jest to hmmm.... przy 4 żarówkach biorąc pod uwagę że rezystor strasznie się nagrzewa, lekko mówiąc średnie rozwiązanie. Lepiej moim zdaniem wymienić cały przerywać dla tego proszę o schemat gdzie co przychodzi
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: mysz »

Rezystory do ledów są z radiatorem. Po co sobie życie utrudniać?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Maxxum »

Przerabiałem temat. Zielone żarówki nie dają takiego efektu. Ja mam ledy z tyłu ale muszą to być ledy srebrne. Mają inną dł. Wiązki światła która przebija czerwone klosze. Zwykłe żółte nie dają takiego efektu.

Z przodu też mam ledy ale podwójne. Na obrysówkach świecą na biało a jak włączysz kierunkowskaz - migają na pomarańczowo.

Te z przodu obchodziły CAN i nie migały przez to szybciej. Te drugie z tyłu obszedłem w ten sposób że kumpel mi przelutował rezystor w układzie sprawdzającym przepalenie się żarówek w kierunkach i migają teraz ok 😎 Minus - nie będą mi migały szybciej żarówki jak się któraś przepali, ale z drugiej strony mamy po dwie żarówki na jeden kierunkowskaz to zauważe z czasem 😉

Z tego co widziałem na allegro to są też dostępne przerywacze z regulacją oporności.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Też spoko to rozwiązałeś. Właśnie tez mam takie żarówki z tylu. Muszę się jeszcze uporać z przerywaczem
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: cuba27 »

Ja polecam rozwiązanie jakie przytoczył maxxum. U siebie mam dokładnie tak samo. Rezystor 8ohm równolegle wpięty do żarówki. Na allegro znajdziesz gotowe zestawy, że nawet nie trzeba lutować wystarczy wpinkami wpiąć się równolegle do żarówki. Poniżej nawet wrzucę link.
https://allegro.pl/oferta/rezystor-filt ... e=facebook
Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Maxxum »

Znaczy ja nie mam wpiętych rezystorów przed żarówkami, tylko coś pokombinowane z przerywaczem.

Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył :roll:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Maxxum pisze: 2019-11-17 21:53 Znaczy ja nie mam wpiętych rezystorów przed żarówkami, tylko coś pokombinowane z przerywaczem.

Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył :roll:
A nie wiesz może dokładniej co jest przerobione w tym przerywaczu? Też chciałbym to rozwiązać bez jakiejś inwazyjności wielkiej i tak jak wpompowałeś auto obwieszone rezystorami jak choinka na święta też odpada
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Maxxum »

Zapytam tego kumpla co mi to robił. Gdzieś mam zdjęcie nawet po przeróbce.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Benet »

Nie potrzeba wcale 8 rezystorów, wystarczą dwa. Jeden na lewą stronę a drugi na prawą, oczywiście o odpowiedniej oporności.
Probe 96' 2.0 EURO
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Maxxum »

Benet pisze: 2019-12-03 12:25 Nie potrzeba wcale 8 rezystorów, wystarczą dwa. Jeden na lewą stronę a drugi na prawą, oczywiście o odpowiedniej oporności.
Pewnie można - tylko ja pisałem o takim rozwiązaniu gdzie wpina się w instalację odpowiednie wtyczki z końcówkami bez ingerencji w nią i potem można wszystko odwrócić jakby się chciało mieć 100 % oryginał 8)
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Kto śledzi fejsa czy insta to wie że coś tam się dzieje choć nie rozwija się w takim tempie jak bym tego chciał, ale po kolei.

Przyszedł po ponad miesiącu czekania gwint D2 racing. Nie chciałem kombinować z KONI ponieważ nie czułem się na siłach mierzyć tego wszystkiego a Firma zajmująca się okuciami jest na drugim końcu polski
IMG_3425.JPG
IMG_3426.JPG
Aby umilić sobie czas czekania na gwint troszkę przygotowałem wnętrze a dokładniej umieściłem 5 wskaźnikowy zegar i wyszło to tak:
IMG_3315.jpg
IMG_3342.jpg

Wstępne przymiarki gwintu (jest tu mega różnica w wadze i rozmiarze amortyzatorów aż byłem w szoku jakie to wielkie hyhyhy). Kupiłem do tego jeszcze felgę żeby zobaczyć jak to siądzie 8J to minimum jakie chciałem uzyskać. Felga z kijanki 18" 8J ET 48 o ile dobrze pamiętam.
IMG_3461.jpg
IMG_3462.jpg
IMG_3466.jpg
Felgi 8J są okej można na nie naciągnąć już jakąś oponę żeby nie było balona, Jednak jak przyjdzie już zakuty gwint pomierzę dokładniej myślę że 9J jednak uda się wepchnąć do tyłu przy ET +-(20)
IMG_3473.JPG
Tak dla pewności że 18" będzie okej ponieważ w garażu gdzie mam niestety wąsko te 18" nie do końca mi leżało i wydawało się małe. Bałem się że po opuszczeniu auto będzie leżeć na ziemi a nie zgra się z nadkolem więc przymierzyłem tak na sucho 18 kumpla i chyba będzie okej. Są to zdjęcia do wzrokowego przypasowania wielkości felgi i wielkości nadkoli felga będzie inna ;p (raczej ;p choć pewności nigdy nie ma hehe)
IMG_3533.jpg
IMG_3535.jpg
IMG_3538.JPG

Niestety na okucia wstępnie czekać będę do marca. Felg szukałem już w całej Europie jak i Japonii i albo nie ma nic powalającego albo cena przekracza wartość samochodu.... Mam nadzieje że to tylko z powodu pory roku i za jakiś czas coś się ruszy :roll: :roll: . Do marca musi się coś znaleźć :D
Ostatnio zmieniony 2019-12-31 13:37 przez 07dolega, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: BomberMAX »

Wygląda to smerfastycznie :D
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Lukasz »

:1111_ok: własnie dzięki takim projektom ludzie będą chcieli takie samochody
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: cuba27 »

Śledzę insta, dobra robota. Mam nadzieję że efekt końcowy pozamiata scenę jak Fierlow w 2k19.
Po roku jazdy na podobnym obniżeniu zaczynam się skłaniać również w kierunku aira.
Obrazek
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Eeeehhhh czekanie czekanie....

No ale przynajmniej jest czas na porobienie instalacji czy chociaż nietuzinkowego pilota do Aira
IMG_3634.jpg
IMG_3719.jpg
IMG_3739.jpg

Niestety nadal zostaje kwestia kół, która jak zawsze jest najbardziej problematyczna.. Na razie nie widziałem niczego ciekawego coraz częściej rozważam zrobienie customów
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Bogdan9999 »

Idziesz w 19 czy 18 "
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Bogdan9999 pisze: 2020-01-29 15:48 Idziesz w 19 czy 18 "
18 choć 17 też chodzi mi po głowie ale nie mam punktu zaczepienia. Jeżeli ktoś śmiga na 17 proszę o foto :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: Romas »

Moim zdaniem 18" to za dużo na 1gen. 17 najładniej wygląda i się dopasowuje. Zobacz u) Lukasa007
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: karakan »

Również uważam, ze 17' jest optymalne, 18 już źle wygląda
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Awatar użytkownika
07dolega
Posty: 158
Rejestracja: 2018-11-05 07:39
Samochód: Ford, Probe LX
Kontakt:

Re: Ford Probe LX from Detroit

Post autor: 07dolega »

Romas pisze: 2020-01-30 10:20 Moim zdaniem 18" to za dużo na 1gen. 17 najładniej wygląda i się dopasowuje. Zobacz u) Lukasa007
Nie jest to kwestia wyglądania a spasowania. Pewnie co pierwsze wpadnie w ręce ciekawego to kupie, najwyżej gdy 17 się nie sprawdzi to zamianie na 18 i odwrotnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”