Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky »

Zobaczcie jaki nagar, czy jest bardzo źle?
IMG_20200121_151453.jpg
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: Romas »

No jeść to z tego nie będziesz, ale nagaru to ty chyba jeszcze nie widziałeś :D
Dobry olej i regularna czestrza wymia, a to wyplucze, możesz też zrobić plukanke z liqui moly
Awatar użytkownika
Mroofka
Posty: 264
Rejestracja: 2011-02-03 11:29
Samochód: GT 91r, GT 89r.; Porsche 924,82r;
Galeria: viewtopic.php?t=18751
Lokalizacja: Ełk

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: Mroofka »

Ja stwierdzilem ze co wymiane bede robil plukanke naftą ;)
wystarczy chcieć
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky »

Dzięki, tak zrobię :) słyszałem o takiej plukanke na której można jeździć tak z 30km
Screenshot_20200121-213814.jpg
Co myślicie? 💪
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky »

Hej ostatnio spadła mi dosyć znacząco moc, czasem jest lepiej czasem gorzej.

Błędy to tylko błąd 16 egr (był cały czas)

Mam wrażenie jakby brakowałoby paliwa, albo powietrza
Przyspiesza równo ale mułowato

Zauważyłem że na postoju jak nacisnę maksymalnie gaz to dławi się przez 1-2 sekundy i dopiero się wkręca.

Dla testu odpiolem przednia sonde bo myślałem że podleje mu więcej paliwa i będzie różnica, ale różnicy nie ma żadnej.

Kable, świece wymienione 10tys kilometrów temu.
Jest ktoś z Bydgoszczy? Albo zna mechanik dobrego do naszych maszyn? :)
szadu
Posty: 44
Rejestracja: 2017-11-04 07:37
Samochód: == Probe II - V6 - 1992 ==
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: szadu »

MajinSky pisze: 2020-01-21 12:09 Jeśli chodzi o składanie pokrywy to dać silikon na całą długość uszczelki?
No własnie. A w zasadzie parę tych "no własnie" mam.

1. Czy polecacie jakąś markę silikonu? Czy może być pierwszy lepszy - np. K2 (https://k2.com.pl/produkty/k2-czarny-silikon-350c-300-g)?
2. Czy dawać sylikon po całości czy jedynie na załamaniach (w moim przypadku chodzi o V6) - czy w ogóle nie dawać?
3. Czy ten sam silikon załatwi uszczelnienie miski olejowej?
== PURE PETROL ==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: Romas »

Ostatnio zmieniony 2020-03-31 12:39 przez Romas, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: Spider33 »

Kup lepiej małą tubkę. Dirko używam do pokryw zaworów i miski. Kosztuje ok 20 zł i bez problemu starczy Ci na kilka lat. Nie ma co brać dużej bo wszystkiego nie wykorzystasz i resztę w końcu wyrzucisz.
Ostatnio zmieniony 2020-03-31 14:11 przez Spider33, łącznie zmieniany 1 raz.
szadu
Posty: 44
Rejestracja: 2017-11-04 07:37
Samochód: == Probe II - V6 - 1992 ==
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: szadu »

Dziękuję za info.
Z rozpędu kupiłem jednak K2 - 300 g za 16 zł. Dam na michę i przetestuję. Na uszczelkę dokupię jednak VR. Jakoś zaczynam mieć wątpliwości - czy produkt w 300 g opakowaniu, króry jest tańszy niż inny w 70 g, będzie trzymał jakość.
Ostatnio zmieniony 2020-04-01 13:17 przez szadu, łącznie zmieniany 1 raz.
== PURE PETROL ==
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky »

Ja dałem wtedy od Victor reinz na całej długości cieniutko + troszeczkę więcej w rogach, i wydaje się trzymać dobrze :) a minęło już z pół roku ponad.

Dla ciekawych auto się dławiło przy nagłym dodawaniu gazu przez filtry gazu ;p

Jeśli chodzi o wyższe obroty na jałowym po szybszej jeździe to finalnie podejrzewam przepływomierz, który się nie domyka całkowicie tak jakby jest lekko przytarty i nie chodzi płynnie. dlatego jak mam te wyższe obroty to wystarczy że nacisnę szybko pedał gazu i się odwiesza. popsikałem troszkę tą przepływkę czymś tłustym i teraz zdarza się to rzadziej.

Da się rozebrać i wyczyścić przepływomierz w 2.5 ?.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”