wymiana paska rozrządu problem

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

wymiana paska rozrządu problem

Post autor: piotrek »

Czy wymieniał ktoś pasek rozrządu jak ściągnąć koło pasowe wału korbowego odkręciłem główną śrube i koło nie chce zejść ma luzy ale nie zchodzi ma ktoś jakiś sposób :shock:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Gość

Re: wymiana paska rozrządu problem

Post autor: Gość »

piotrek pisze:Czy wymieniał ktoś pasek rozrządu jak ściągnąć koło pasowe wału korbowego odkręciłem główną śrube i koło nie chce zejść ma luzy ale nie zchodzi ma ktoś jakiś sposób :shock:
Chodzi o to koło z zębami?? To je się wymienia??
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Chodzi o koło na którym są paski do klimy i do alternatora
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

chodzi o to czy trzeba rozkręcić śrubki na około co są czy trzeba jakiś ściągacz
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

Wystarczy je poodkrecac i bez problemu powinno zejś, ale pewnie już na to wpadłeś :wink: a poza tym w strefie zrzutu jest fajny schemat jak to robic, sam z niego korzystałem :D
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

philipe pisze:Wystarczy je poodkrecac i bez problemu powinno zejś, ale pewnie już na to wpadłeś :wink: a poza tym w strefie zrzutu jest fajny schemat jak to robic, sam z niego korzystałem :D
dzięki za informacje rzeczywiście wpadłem na to mała drobnostka ale jak ktoś rozbiera to porazpierwszy to ma problem.
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”