Strona 1 z 1
					
				Gdzie jest bączek od klaksona?
				: 2004-09-12 14:17
				autor: Jimi
				Kupiłem w niemczech PROBE 92 GT i niedziała w nim klakson bezpieczniki są ok wie ktoś gzie znajduje się bączek od klaksonu,może go mi wykręcili?
			 
			
					
				
				: 2004-09-12 16:27
				autor: tomek1979
				napewno pod prawym blotnikiem (na wysokosci lonczenia blotnika z zderzakiem) jak sciagniesz nadkole bedziesz miał do niego dostęp
			 
			
					
				
				: 2004-09-13 11:22
				autor: AXEL
				Dokładnie,są dwa z prawej i z lewej strony.
			 
			
					
				
				: 2004-09-13 12:16
				autor: tomek1979
				widocznie drugi mi nie dziala  

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 23:07
				autor: Kondzio
				moze mi ktos napisac, ktory to bezpiecznik od klaksona 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 23:27
				autor: Drzymek
				KoNdRoN pisze:moze mi ktos napisac, ktory to bezpiecznik od klaksona 

 
Ten z napisem "HORN"
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 23:33
				autor: Kondzio
				no i lipa, zamienilem z tym obok i jednak dalej nie ma dzwieku, ale jak naciskam na kierownicy nasygnal to takie tykanie jest tylko 
 
pewnie to te baczki, ale jak tam sie dostac  

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 01:43
				autor: Maxxum
				Prosta sprawa - zdejmujesz koło, odkręcasz dwie śrubki, którymi jest przytwierdzony ten plastik chroniący nadkole, odegnij go i zobaczysz klakson. Odkręć go, przeczyść styki i w tym ślimaku na obudowie jest taka śrubka - spróbuj ją trochę pokręcić, np. wkręć ją kilka obrotów. Zapewne nie będzie łatwo, ale WD-40 i powinno ruszyć - u mnie to pomogło i  to w obydwu bączkach ...
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 10:49
				autor: Bogdan9999
				U mnie to już klakson przypominał kupę błota i rdzy więc mozesz i ty miec całkiem zjedzone 

 Nowe kosztuja z 30 zł. Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 13:07
				autor: Jedrek
				Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło, 
Bez przesady, skręć tylko koła.  
 
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 13:40
				autor: Kondzio
				fajnie ze o tym skrecie koła dopiero teraz przeczytalem;/
w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka 

 okej 
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia 

  to czy mozliwe by bylo iz tam nie dochodzil prad, czy poprostu ten slimak jest na koncowym wycienczeniu 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 13:59
				autor: ADTOM
				Najlepiej jak kupisz nowe. Po co sie meczysz z zardzewialymi.
			 
			
					
				
				: 2007-02-06 14:22
				autor: Maxxum
				Jedrek pisze:Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło, 
Bez przesady, skręć tylko koła.  
 
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN 

 
No tak Jedrek - oczywiście że można, ale zdjęcie koła nie jest specjalnie trudną sprawą a dostęp jest o wiele lepszy i nie trzeba się gimnastykować  

 Chyba że się ma zardzewiałe śrubki  

 Ale i tu są plusy...Teraz się namęczyłeś KoNdRoN a za pół roku mógłbyś w ogóle ich nie odkręcić  
