Strona 3 z 4

: 2006-08-13 09:23
autor: Pakułek
No i faktycznie zero problemów z podpięciem sie do orginalnego c.zamka. I o ile zamykam i otwieram bez problemu gdy drzwi są otwarte, o tyle jak zamkne drzwi i włacze alarm wraz z c.zamkiem ( pilot ) to gdy chce otwożyc to załacza się alarm tyle że nie mój który zamontowałem tylko orginalny ( awaryjki + klakson ). Co jest grane? O ile zamykam kluczykiem i otwierma posługujac się kluczykiem, nie ma problemu. Po prostu załacza sie jak do przewodu sterującego c.zamkiem (zielono czarny) idzie + przez rezystor 4700/0.25W.

: 2007-03-02 19:09
autor: Drzymek
No i wreszcie założyłem sobie sterowanie centralnego zamka pilotem :D
To nic trudnego, nie trzeba nawet ściągać tapicerki z drzwi. Wpiąłem się do zielono-czarnego przewodu w kostce w nogach pasażera (częściej pasażerki). 2 przewody, których płynie "+" z tym że 1 z opornikiem 4,7 kOhm. Zasilanie i masa i wsio działa :D
Jak ja sobie z tym poradziłem, to myślę że każdy sobie z tym poradzi :lol:

W tym miejscu specjalne podziękowania dla Roberta, który to cierpliwie doradzał i pomagał w zakupie sterownika do zamka. Dzięki Małpo! :D :wink:

: 2007-03-03 09:19
autor: Robert
Przy okazji przypominam o przydatnej w takich przypadkach rozpisce:

: 2007-06-06 10:41
autor: emce
Odświeżam temat z przed paru miesięcy i się pytam Was :) Centralnego nie mam, na zasadzie klucze w jednym i otwiera się wszystko, tylko klucze jednym otwierają się jedne drzwi (drugie otwieram przez np. UnLock (działa na pasażera i kierowcę)). Moje pytanie to: mogę wpiąć się w UnLock i lock, z pilotem? Nie potrzebuje wtedy dodatkowych silników itp. Pytanie tylko czy się tak da, jak tak to jak. Masło maślane mi z tego wyszło, ale mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi. Z poprzednich postów doczytałem się tyle, że one dotyczą już chyba seryjnego centralnego, którego ja nie mam i alarmu :( Jeżeli coś powielam proszę o odesłanie do odpowiednich informacji, i z góry przepraszam modów za dodatkową pracę :wink:

: 2007-06-06 10:44
autor: Robert
Masz przyciski i działają :arrow: masz centralny.
Podłączyć się da - skoro nawet Drzymek (mimo straszliwych oporów własnych) dał radę.

: 2007-06-06 11:48
autor: Drzymek
Robert pisze: Podłączyć się da - skoro nawet Drzymek (mimo straszliwych oporów własnych) dał radę.
:lol: To prawda :lol:
Za czasów gdy podpinałem sobie sterowanie z pilota to KOMPLETNIE nic nie wiedziałem na temat elektryki, nie wiedziałem nawet dobrze co to jest masa i skąd ją wziąć :lol: :lol: :lol: A ostatnio z sukcesem podpiąłem sterowanie pilotem do Lexusa GS bo orginalny pilot się zgubił. :?
Emce - mam taki sam zamek jak Ty. Otwierany kluczykiem mechanicznie z jednej strony, a przyciskami sterowany elektrycznie z obu stron. Wszystko już jest podane w temacie i wyjaśnione, więc powodzenia!

: 2007-11-30 14:30
autor: Janosik_pat
Czesc, przeczytalem topic ale niestety nie znalazlem odp ;p

Posiadam minusową instalacje centralnego zamka, i nie wiem pod co mam się podłączyć. Czy ktoś może mi wytłumaczyć, lub pokazać na zdjęciu gdzie mam podłączyć, z tego co zrozumiałem to pod zielony kabel z czarnym paskiem, ale ja mam dwa - do sterowania. Prosze o odp ponieważ mam uszkodzony zamek i chce go odłączyć. Troche strach tak pozostawiać samochod z myślą ze każdy moze do niego wejść.
To instrukcja zestawu jaki posiadam
Obrazek

Pozdrawiam

: 2007-11-30 16:29
autor: Robert
Przecież w 3 poście na tej stronie jest jednoznaczny rysunek, a w 9 masz kolor kabla (zielono/czarny), w który się wpiąć...

: 2007-11-30 16:54
autor: Janosik_pat
tzn wlasnie o to mi chodzi, rozumiem ze użądzenie mam podłączyć pod +12 i mase ale te dwa kabelki lock i un lock pod co mam podłączyć pod ten jeden kabel? a moze jeden unlock pod kabel a drugi pod kabel z opornikiem ? ale to chyba na plusową instalacje jest.. sam juz nie wiem.
Na tym schemacie jest ladnie pokazane ale ja nie wiem gdzie tego szukac..

: 2007-11-30 18:36
autor: Robert
Ten rysunek jest najprostszym z możliwych:
Robert pisze::arrow: Obrazek
Do podłączenia (oprócz oczywiście lutownicy, taśmy izolacyjnej, śrubokręta) są Ci potrzebne 2 przekaźniki i opornik - tfu - rezystor :twisted:
Plus na górze (przewód zaznaczony na czerwono) bierzesz z tego samego miejsca, co plus do swojego układu (wejście nr 1).
"Lock (unlock) pulse from alarm" oznacza sygnał zamknięcia (otwarcia) z alarmu. Kreska w nawiasie nie świadczy o ingerencji cenzury czy moderatorów, ale oznacza sterowanie minusem. Po lewej stronie schematu (do przekaźnika, na wyjściu którego nie ma opornika) podłączasz swoje wyjście 2, z prawej - 4.
Przewód na dole rysunku to właśnie ten zielono/czarny idący od przycisków w drzwiach do sterownika (dokładnie to tylko do gniazda w słupku, ale mniejsza).

: 2007-11-30 20:19
autor: Janosik_pat
Wielkie dzieki ;) bede musial dowiedziec ile kosztuja przekazniki (podejzewam ze nie wiecej jak 5 zl/szt ) sam rezystor to groszowa sprawa, zamki do drzwi juz zamowilem ale zanim dojda wole byc bezpieczny. A zdalne sterowanie lezy juz dlugo...

Ale mimo to dzieki wielkie ;) o taką odp mi chodzilo.

Pozdrawiam

: 2008-01-23 12:00
autor: Jabcol
w temacie o centralm zamku napisales ze zamowiles zamki!! mogl bys mi dac namiary bo mojego probka odpala goscio kluczykiem od golfa 3 a drzwi otwieram srubokretem!!

: 2008-01-23 15:01
autor: Janosik_pat
No zamowilem ale nie dotatrly, moze zapomnial. Zamowilem to 2 mc temu i do tej pory nie ma.

A o to tresc od osoby sprzedajacej

za te zamki 100zł= plus koszt wysyłki.
pozdrawiam

Uzytkownik ktory to sprzedaje to PROB-AL

Ja juz raczej sie nie skusze na nie bo sobie odlaczylem zamki i nikt mi nie otworzy a tajemny sposob na otworzenie drzwi tylko ja zanam i nikomu nie powiem ;)

Jak chcesz kupic to pisz do tej osoby.

Pozdrawiam

: 2008-09-17 18:20
autor: Robert
Jabcol [i](na PW)[/i] pisze:czytałem chyba 3 tematy o centralnym i wiem tylko tyle żeby nie podłaczać tego pod przyciski w drzwiach bo tylko narobie sobie nie potrzebnej roboty!
mam się wpiać w jakiś czarno zielony kabel gdzieś koło nóg pasażera, w słupku !
a z mojego opisu od producenta sterownika wynika żebym od otwierania wpiał biały kabel, a od zamykania biało-czarny, oraz żółty i żółto-czarny pod 12V czyli plus wiec to znajdę np. od radia
najlepiej to jakbyś zrobił fotke był bym bardzo wdzięczny bo nie chce zlecać tego elektromechanikowi bo nie ma to jak zrobić cos sam!
pozdro
Nie napisałeś, czy sterownik podaje na wyjściach (przewody biały i biało-czarny) minus czy plus.

I wydaje się ;) , że któryś z kabli zasilających (z żółtym) należałoby jednak podpiąć pod masę.

: 2008-09-17 20:16
autor: Jabcol
ten sterownik ma cztery schematy podlacznia
1. sterowanie dwoma minusami
2.sterowanie dwoma plusami
3.sterowanie pompy pneumatycznej
4.sterowanie silownikiem

w probe jest dwoma plusami
na rozpisce jest ze oba zołte ida pod +12V od otwierania i zamykania
opornik 4,7k ohma mam

: 2008-09-17 20:21
autor: Bogdan9999
Jak mnie pamięć nie myli to 2.6V otwiera a 12V zamyka :wink:

Re: Centralny zamek

: 2008-12-20 15:35
autor: Xandr
Siemka
Ja tylko chciałem podziękować za Zielono Czarny Kabelek
dziękuje 8) 8)

Re: Centralny zamek

: 2009-03-10 22:36
autor: pumba
Witam
Mam zamiar usprawnić sobie otwieranie i zamykanie drzwi w mojej jedyneczce 2,2 GT oraz zabezpieczyć auto alarmem. Taki mały komfort. Jestem zdecydowany na zakup urządzenia, które powinno posiadać następujące funkcje :

- DYNAMICZNIE ZMIENNY KOD PILOTA (FULL KOMBINACJI)
- STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM ELEKTRYCZNYM LUB PNEUMATYCZNYM
- STEROWANIE AWARYJNYMI (LUB KIERUNKOWSKAZAMI DZIĘKI DIODOM KTÓRE POWINNY BYĆ W ZESTAWIE)
- ALARMOWANIE PRZY PRÓBIE WŁAMANIA LUB URUCHOMIENIA POJAZDU
- UKŁAD ODCIĘCIA ZAPŁONU LUB DOPŁYWU PALIWA ( NIEKONIECZNIE)
- ZABEZPIECZENIE PRZED KOPIOWANIEM PILOTA
- PODŁĄCZENIE CZUJNIKA PRZEDNIEJ I TYLNEJ KLAPY
- PODŁĄCZENIE POD CZUJNIKI DRZWIOWE
- ANTY PORWANIE-ZAMYKA DRZWI PO URUCHOMIENIU SILNIKA (MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA FUNKCJI W KAŻDEJ CHWILI)
- FUNKCJA PANIK-MA ODSTRASZYĆ ZŁODZIEJA LUB POMÓC ZNALEŹĆ AUTO NA PARKINGU
- NO I DWA PILOTY


To by było chyba wszystko co powinno posiadać moje auto. Jeżeli macie ochotę podpowiedzieć i podsunąć mi godne uwagi urządzenie będę bardzo wdzięczny.
Gdyby ktoś znał godny polecenia zakład, dobrego fachowca, który sprawnie i niedrogo zamontowałby taki zestaw w moim fordzie to proszę o informację.(montaż : Poznań i okolice)

Pozdrawiam.

Re: Centralny zamek

: 2009-03-11 11:22
autor: Robert
pumba pisze:- STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM ELEKTRYCZNYM LUB PNEUMATYCZNYM
Bedziesz później "z odzysku" robił przekładkę do zupełnie innego auta? :wink:

Re: Centralny zamek

: 2009-03-11 11:58
autor: pumba
Witam.
Jeżeli chodzi o przekładkę w przyszłości. Nie wiem. Ziomal z ulicy mówił mi, że są zamki, które dostanę za niedużą kasę i wszystko będę miał w jednym.
Możesz coś polecić ? Masz godnego uwagi fachowca ? Ile będzie mnie to kosztowało ?
Pozdrawiam.

Re: Centralny zamek

: 2009-03-15 16:32
autor: MaryooSh89
Witam czy w jedynce są jeszcze gdzieś bezpieczniki lub przekaźniki od centralnego oprócz tego w skrzynce przy nogach kierowcy(jest sprawny). jak podłączałem dodatkowe zegary wpinałem się w kable za radiem w te wiązki i zrobiłem chyba gdzieś zwarcie bo centralny nie hula ani z pilota ani przyciskami lock unlock. Na początku było jeszcze coś takiego że po zgaszeniu auta i zamknięciu drzwi centralny sam się zamykał ale nie wiem czy to już centralny czy alarm... teraz już tak się nie robi!

Re: Centralny zamek

: 2009-03-18 08:10
autor: wacek
Moduł c.zamka jest zamontowany po lewej stronie blisko fabrycznego głośnika z tyłu.
Sprawdź go czy działa.

Re: Centralny zamek

: 2009-03-18 21:28
autor: MaryooSh89
Sprawdzę na pewno ale teraz mam inny problem ;/ auto mi się rozkraczyło 20km od domu, stoi u jakiegoś gościa na podwórku i muszę jutro jechać robić :( nie mam już siły do tego auta ;/

Re: Centralny zamek

: 2009-03-19 14:21
autor: Jedrek
pumba pisze:Witam
Mam zamiar usprawnić sobie otwieranie i zamykanie drzwi w mojej jedyneczce 2,2 GT oraz zabezpieczyć auto alarmem. Taki mały komfort. Jestem zdecydowany na zakup urządzenia, które powinno posiadać następujące funkcje :

- DYNAMICZNIE ZMIENNY KOD PILOTA (FULL KOMBINACJI)
- STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM ELEKTRYCZNYM LUB PNEUMATYCZNYM
- STEROWANIE AWARYJNYMI (LUB KIERUNKOWSKAZAMI DZIĘKI DIODOM KTÓRE POWINNY BYĆ W ZESTAWIE)
- ALARMOWANIE PRZY PRÓBIE WŁAMANIA LUB URUCHOMIENIA POJAZDU
- UKŁAD ODCIĘCIA ZAPŁONU LUB DOPŁYWU PALIWA ( NIEKONIECZNIE)
- ZABEZPIECZENIE PRZED KOPIOWANIEM PILOTA
- PODŁĄCZENIE CZUJNIKA PRZEDNIEJ I TYLNEJ KLAPY
- PODŁĄCZENIE POD CZUJNIKI DRZWIOWE
- ANTY PORWANIE-ZAMYKA DRZWI PO URUCHOMIENIU SILNIKA (MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA FUNKCJI W KAŻDEJ CHWILI)
- FUNKCJA PANIK-MA ODSTRASZYĆ ZŁODZIEJA LUB POMÓC ZNALEŹĆ AUTO NA PARKINGU
- NO I DWA PILOTY


To by było chyba wszystko co powinno posiadać moje auto. Jeżeli macie ochotę podpowiedzieć i podsunąć mi godne uwagi urządzenie będę bardzo wdzięczny.
Gdyby ktoś znał godny polecenia zakład, dobrego fachowca, który sprawnie i niedrogo zamontowałby taki zestaw w moim fordzie to proszę o informację.(montaż : Poznań i okolice)

Pozdrawiam.
No to standardowe oczekiwania. Większość alarmów ma to wszystko co opisałeś.

Jak już się zdecydujesz to wybierz opcję : sterowanie centralnego zamka "+", bo wtedy ominie Cię podczas montażu dokładanie dodatkowych przekaźników.

A co do montażu to dastaniesz instrukcję co jak i gdzie podłączyć i jeżeli masz choć trochę pojęcia o elektryce to bez problemu sobie poradzisz.

Pozdrawiam

Re: Centralny zamek

: 2009-03-19 19:47
autor: pumba
I pewnie zrobię tak jak mówisz. Będzie tylko centralny i na tym po przestanę. Wiele osób odradza babranie się w alarmy.
Ja sam nie podłączyłbym tych wszystkich bajerów a w salonie powiedzieli, że zrobią to za sześć stówek :(
Zostaje na chwilę obecną montaż centralnego a już po wszystkim troszeczkę wygody.