Strona 1 z 2

coś mi stuka jak w dieslu

: 2004-10-06 21:23
autor: pawelopole
Witam proszę o pomoc mam probka od 3 miesięcy i coś mi stuka w silniku chodzi jak diesel czy to moga być popychacze i ile taka przyjemność mnie będzie kosztowała.Byłem z tym u mechanika 2 miesiące temu kazał wymienić olej i przestało stukać ale od tygodnia znowu wali proszę o podpowiedż

: 2004-10-06 21:25
autor: Gość
1. opcja szukaj...... bylo walkowane..
2. dodaj w stopce czyms migasz... moze jaki motor I czy II ?

3.Sprawdz olej , i jak dolej do max... a sie powinien uciszyc

Pozdro

: 2004-10-06 21:27
autor: Gość
jak dobrze pamiętam to 2.0 16V czarne ... :twisted: chyba się spotkaliśmy przedwczoraj :wink:

: 2004-10-06 21:29
autor: Gość
Grono czarnych dwojeczek sie powieksza? Czyzby ? :)

: 2004-10-06 21:31
autor: Gość
BLACK RULEZ hehe :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

: 2004-10-06 21:32
autor: Gość
Czuje stopniowe wypieranie z czolowych miejsc barw nie bedacych jedynymi slusznymi barwami! R4 Rulezzzz! :lol:

Niech moc bedzie w nami:)

: 2004-10-06 23:00
autor: akademia
Czarny jest najlepszy a tak naprawde to musi miec duszę.

: 2004-10-07 10:15
autor: nikosnikos
Eeee tam, glupoty gadacie :twisted:

: 2004-10-07 10:19
autor: Quaki
ja tam tez mam czarne ale to dlatego ze mi do charakteru kolor pasuje hehehehehe (i Quaki wydal z siebie diaboliczny rechot ) ;)
pozdrawiam

: 2004-10-07 12:06
autor: Qki G
nokos masz racje czerwone rzadza sa sliczne i jak sa czyciutkie to sie ladnie swieca :) hehe

: 2004-10-07 12:35
autor: nikosnikos
Cooly pisze:3.Sprawdz olej , i jak dolej do max... a sie powinien uciszyc
Ja tak robie - co jakis czas odzywa mi sie jakies szemranie w silniku slyszalne, jak mocno przygazuje - kapka oleju - tak pod max - i wszystko gra :twisted:

: 2004-10-07 22:58
autor: Gość
dokladnie, wlasnie dzisiaj mi tak zrobil moj probasek.. kapka oleju przegazowany,... i przyjemny szum pod maska..... ;)

: 2004-10-08 21:09
autor: pawelopole
Dzięki za rady dzisiaj dolałem oleju na MAX i chodzi jak zegarek.A mój probik to zielone 2,5 24V (nie jest to całkiem zielony)ale i tak piękny

: 2004-10-08 21:15
autor: Laki
nowyopole pisze:A mój probik to zielone 2,5 24V (nie jest to całkiem zielony)ale i tak piękny

Hmmm...
Tego to jeszcze nie wylukalem :twisted:

: 2004-10-08 21:57
autor: pawelopole
hej nie wylukałeś bo cały tydzień pracuje i śmigam tylko po pracy najczęściej jestem w okolicach Nysy i Głuchołaz ale napewno się kiedyś miniemy

: 2004-10-08 23:14
autor: Gość
he - w 2.0 tez tak mialem, ze jak odpalałem rano i klekotały zawory to znaczy ze oleju czas dolać. Swoją drogą to najlepszy czujnik.

: 2004-10-09 01:35
autor: strober
Właśnie ...jutro muszę dolać bo dzwonią już jakiś czas(bo od zalania jeszcze nie dolewałem ani kropelki-a już na nim śmigam 7000 mil):!A jak dzwonią to tak sie wQrwiam że hej :evil: Ale to prawda,dolanie pomaga :!:Doleje 0,5 litra i będzie git :!: :D

dodam swoje 5 groszy...

: 2004-10-15 01:03
autor: roofio
Popychacze hydrauliczne kosztuja od 35 zl (podobno lipne) 50 zl (dobre) w 2.0 jest 16 sztuk (16V) stuka zazwyczaj pare sztuk, otworz klawiature i ponaciskaj srobokretem lekko popychac kazdy po kolei ten tory nie trzyma (luz, dajacy sie lekko przycisnac) do wymiany, teraz jest zimno na dworzu też nie slychac klekotania, gorzej jak sie rozgrzeje albo lato przyjdzie... wtedy podobno w sklepach motoryzacyjnych popychacze sa w modzie... przy okazji sprawdz sobie pasek rozrzadu jak jest luzny to wymien bo i tak musisz go sciagnac jak popychacze bedziesz wymienial. Szkoda ze nie ma lancucha - podobno w amerykanach raz na cale zycie starcza :/ pozdro of Roofio'ego. Jak chcesz zostaly mi 3 nowe sztuki kupione po 50zl oddam taniej.

: 2004-10-15 11:23
autor: Gość
BIENIAS pisze:jak dobrze pamiętam to 2.0 16V czarne ... :twisted: chyba się spotkaliśmy przedwczoraj :wink:
moze dlatego mu stuka ze czarny :?: Mi w bordowym nic nie stuka :D

: 2004-10-15 12:12
autor: Gość
eeee ja mam czarnego..i "czujnik oleju" sie odzywa co jakis czas

Wniosek jeden... czarne postukuja czerwone dymia ;)

A tak na powaznie, to pamietam jak moj leciutko dymil na zimnym, leciutko tracil obroty..heheheheheheh skonczylo sie gruntownym remontem szlifami, pasowaniem tulej, itp itd..generalnie zabawa fajna

: 2004-10-15 12:17
autor: strober
Bordowy tez ma taki "czujnik oleju":wink: Dolałem wczoraj(pierwszy raz od wymiany czyli 4800 mil temu)0.5 litra i CISZA :!: :D 8) :D

: 2004-10-15 12:22
autor: Gość
Ale caly czas mysle jakby tutaj zalozyc kontrolke stanu oleju.
Bo nie wiem jak u was, ale u mnie nie widac ubytkow oleju na wskazniku cisnienia....A jak kobieta tym jezdzit o powinna byc czerwona wielka lampka z napisem "wylacz silnik i dzwon do mnie!"

POzdro

: 2004-10-15 12:26
autor: strober
Cooly pisze:Ale caly czas mysle jakby tutaj zalozyc kontrolke stanu oleju.
Bo nie wiem jak u was, ale u mnie nie widac ubytkow oleju na wskazniku cisnienia....A jak kobieta tym jezdzit o powinna byc czerwona wielka lampka z napisem "wylacz silnik i dzwon do mnie!"

POzdro
U mnie też nie widać ubytków!Wskaźniczek byłby gitara!
Też bym chciał mieć kontrolkę"REZERWY"-bo w USA było to jako opcja(a ja jej nie mam :cry: )

: 2004-10-15 12:28
autor: Gość
ale zawsze jedna kontrolka na desce jest free (w srodku)... skoro to byla opcja, to ... albo jest miejsce na dodatkowy czujnik, albo po prostu inny czujnik zakladali...

: 2004-10-15 13:29
autor: strober
Jak popatrzysz pod światło na zegary to widać w cholere różnych miejsc na kontrolki z podpisem-napewno tylko brakuje czujnika w baku,przewód na pewno jest, i żaróweczki!Moze ktoś to robił??Please o info!