Wymiana żarowki (przedniej lamy)
: 2004-10-22 07:19
Wiem, wiem, walkowany juz byl ten temat, bo uzylam opcji szukaj i znalazlam informacje ale nadal nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac.
Mam 94 Ford Porbe SE 4 cylindrowy i przepalila sie zarowka, nie mam ani dziennych ani dlugich swiatel. Wiec sprawdzilam na internecie jaka potrzebuje (okazuje sie ze cala lampe, bo do zarowki i tak nie ma jak sie dostac) i kupilam w sklepie.
Glowie sie wiec jak wymienic lampe kiedy swiatla sie pala? Bo zawsze sie pala jak sa wysuniete. Ktos mi mowil o wciskaniu i pezkrecaniu galki od swiatel. U mnie nie ma tej opcji na bank, godzine sprawdzalam. Wiec, zgodnie z infarmacja jaka znalazlam na forum, musze sie zabrac za te bezpieczniki, albo znalezc manualne przekretlo pod maska.
Jest jeden problem, ja nie mam pojecia gdzie to wszystko jest. Jak mowicie o jakichs komorach silnika, to ja nie mam pojecia o czym mowicie. Czy jakis mily pan moglby wytlumaczyc mi krok po kroku gdzie znajde ten bezpiecznik (dokladnie), jak on wyglada, co dokladnie mam z nim zrobic, albo w ktorym miejscu ta wajha pod maska sie znajduje, bo patrzylam i nic nie widzialam o to by bylo najprostsze. NIe znam sie na samochodach, wiec pomozcie. Poweidzcie mi jak otworze maske, gdzie mam szukac i co jak wyglada. W warsztacie chcieli mnie wyrolowac, pewnie dlatego ze jestem kobieta i za samo zamontowanie chcieli wziac 2,5 raza wiecej niz lampa kosztowala ( a lampe mialam swoja). Unioslam sie ambicja i powiedzialam za sama to zrobie......z wasza pomoca
dzieki z gory
Ania
Mam 94 Ford Porbe SE 4 cylindrowy i przepalila sie zarowka, nie mam ani dziennych ani dlugich swiatel. Wiec sprawdzilam na internecie jaka potrzebuje (okazuje sie ze cala lampe, bo do zarowki i tak nie ma jak sie dostac) i kupilam w sklepie.
Glowie sie wiec jak wymienic lampe kiedy swiatla sie pala? Bo zawsze sie pala jak sa wysuniete. Ktos mi mowil o wciskaniu i pezkrecaniu galki od swiatel. U mnie nie ma tej opcji na bank, godzine sprawdzalam. Wiec, zgodnie z infarmacja jaka znalazlam na forum, musze sie zabrac za te bezpieczniki, albo znalezc manualne przekretlo pod maska.
Jest jeden problem, ja nie mam pojecia gdzie to wszystko jest. Jak mowicie o jakichs komorach silnika, to ja nie mam pojecia o czym mowicie. Czy jakis mily pan moglby wytlumaczyc mi krok po kroku gdzie znajde ten bezpiecznik (dokladnie), jak on wyglada, co dokladnie mam z nim zrobic, albo w ktorym miejscu ta wajha pod maska sie znajduje, bo patrzylam i nic nie widzialam o to by bylo najprostsze. NIe znam sie na samochodach, wiec pomozcie. Poweidzcie mi jak otworze maske, gdzie mam szukac i co jak wyglada. W warsztacie chcieli mnie wyrolowac, pewnie dlatego ze jestem kobieta i za samo zamontowanie chcieli wziac 2,5 raza wiecej niz lampa kosztowala ( a lampe mialam swoja). Unioslam sie ambicja i powiedzialam za sama to zrobie......z wasza pomoca
dzieki z gory
Ania