Strona 1 z 1

POMOCY!!!Poradzcie mi albo chociaż mnie pocieszcie!!!!!!!!

: 2004-11-09 21:23
autor: neo61
Witam

Założyłem gaz.Zwykły do GT 89'.I co niestety, po pierwszym założeniu ie trzymał wolnych obrotów, po wymianie mixera i reduktora na BRC 210KM+turbo zaczął chodzić.:)I to jak!!Turbo rewelacja, przyspieszenie i zwalnianie super.Ogólnie bardzo zadowolony.I co??Przy predkosci 80 i wzwyż po wrzuceniu luzu samochód gaśnie!!!!!!!!Nie trzyma gazu przy mocniejszym wlocie powietrza!!I najlepsze jest to, że robili wszystko co mgli i nie udało sie tego zlikwidować.I niestety, jutro będę zmuszony wyciągnąć tą instalację , i będe znowu płacił za paliwo jak za zboże:((Albo sprzedam tegokombajna i kupie normalne auto bo mam szczerze mówiąc dosyć!@!@Tydzień bez auta i nic nie zrobione!!Ma ktoś jakiś pomysł??Albo chociaż chce mnie pocieszyć??Kocham to auto, ale......nie wiem już sam.
Pozdrawiam
neo61

: 2004-11-09 22:16
autor: Gość
Echh tak to bywa jak sie nie zrobi roboty jak nalezy. Ogolnie spotkalem sie z taka teoria ze kazdy rodzaj instalacji gazowej musi chodzic. Jest to tylko kwestia produktu, ustawien, regulacji no i przedwszystkim wykonania. Ja sie z tym osobiscie zgadzam. Nie poddawaj sie po tym jak jeden zaklad stwierdzil ze sie nie da!!! Ogladales moze usterke z gazownikami w roli glownej? Jesli nie to zaluj albo i nie zaluj bo pewnie sam bys zakladal :lol: Podobno jest czlowiek, ktory zna temat jak nikt inny i gdzie diabel nie moze (czyt. nie da sie) to Piotrek pomoze :1111_ok: Zadzwon, moze sie zgodzi i sam to zrobi jak nalezy, a na pocieszenie powiem Ci tyle ze ja mam jeszcze wieksze problemy z gazem np. gasnie mi przy mocniejszych przeciazeniach - hamowanie, zakrety... Reszty nie pisze bo mogla by juz tylko podlamac wiec nie smerfuj sie i walcz do konca. Powodzenia :!:
"WITAM JEZELI KTOS MA PYTANIA
0-14 6271390 LUB 91 LUB 93 LUB 95
PIOTR OLEKSYK CZAKRAM TARNOW"

: 2004-11-09 23:26
autor: MiH
To znany problem. Do rozwiązania w 100%. Trzeba zmienić mikser bo ten (pewnie najtańszy) się nie nadaje. Zadzwoń do gościa co Ci Szymon dał i spokojnie. Będzie dobrze!

: 2004-11-10 06:41
autor: neo61
Witam
Dzięki za porady i pocieszenie.Wiec chyba jednak zdecyduje sie wziasc ta instalacje tak jak teraz chodzi i najwyzej bede szukał(nie wrzucając luzu przy 120km/h) kogos kto to poprawi:)Jeżeli chodzi o mixer to chcieli założyć najtańszy, ale mój probasek sie nie dał i nie chodził na tym:)Teraz nie ma mixera wogóle!!Jest gaz bezpośrednio wtryskiwany do dolotu powietrza przed kolankeim od przepustnicy.Dzieki temu nie ma żadnej stray mocy!!Ani na benzynie ani na gazie bo nie ma zwezenia w dolocie.Przed tem nie chodził na wolnych jak był mixer.Załozyli najwiekszy i nadal nic.Teraz chodzi pieknie tylko.....
Dzwoniłem i ja i mój gazownik do tego Piotrka!!I powiedział jak powinno być ...i tak mam.I tak nie chodzi!!!!Chyba musiałby to zobaczyć.Ale dojazd....kilkaset km.
Jeżeli ktoś ma numer telefonu do jakiegoś gazownik w poznaniu który zakładał instalację do Probe GT to poproszę.Zadzwonie i może mi pomoże.

Jak już odbiore dzisiaji bede jeździł dam znać jakie wrażenia.

Wielkie dzięki za wsparcie i pozdrawiam
neo61

: 2004-11-10 14:13
autor: MiH
no to i sam sobie odpowiedziałeś. Nie masz miksera.

1. Zobacz w parowniku czy nie masz nie zatkanej dziury od kompensacji. To taki otwór średnicy może 2 cm. Jeśli tak - zaklej ją taśmą klejącą. To powinno pomóc (choć nie w 100%)
2. Mikser musi być, mało tego musi być kompensacja i musi być zwężenie na mikserze. To są prawa fizyki i instalacji gazowych. Po prostu musi powstawać różnica ciśnień, a żeby ona wystąpiła musi być różnica przekrojów przed mikserem i w mikserze. MUSI.
3. Pozostałe kwestie to regulacja. Ale z tym tematem to powiem Ci tak. NA PEWNO NIE CI PARTACZE U KTÓRYCH BYŁEŚ. Tragedia. Autentycznie Usterka mówi prawdę. Większość gazowników to odpadki które nie znalazły pracy w normalnych warsztatach. Ech.... Świeca i szukaj... Albo zrób sam.

Jak chcesz to zadzwoń - może coś razem wymyślimy 507 387847

: 2004-11-10 21:46
autor: Arnie (caruso)
Widzę neo61, że problemu nie rozwiązałeś.
Przykro mi ,że sie nie udało ,ale sam widzisz ,że do wszystkiego trzeba mieć szczęśćie.
Jeżeli chodzi o mikser to sam do końca nie jestem pewien.
Pojedź do tych swoich gazowników i niech założą ci mikser na przepustnicę - niektórzy z chłopaków tak jeżdzą i im nic nie strzela.
Niestety teraz już trzeba również trochę samemu pokombinować.
Pojeździj trochę, wyczuj go a może sam wpadniesz o co chodzi.
Jak już wiesz dowiadywałem się od swoich specjalistów- nie bez przypadku ich tak nazywam-o co może chodzić z tym twoim autem.
Wszsytko tym twoim mówiłem, ale to co mówi MiH to też prawda. Nie wiadomo jakich materiałów i sprzętów użyli.
Uważaj. Nie daj się naciągnąć jakiemuś nowemu cudotwórcy, co to się na gazie niby zna i ci założy za dopłatą jakieś cuda. Może cię naciągnąć a wiem ,że jesteś zdesperowany.

: 2004-11-10 23:50
autor: neo61
Witam
IWec odebrałem auto i jeżdże.:)))
Przed oddaniem mi auta przeczyscili doloty powietrza, przepustnice i cos tam jescze:)I jest lepiej.
Samochod gasnie tylko wtedy kiedy przyspieszam uzywając turbo do predkosci minimum 80 na h i od razu wrzucę luz!!Jeżeli przez chwile pojade bez turbo nawet 120 nie ganie, wiec mysle ze jak sie dotrze i ułoży będzie dpobrze:)Jeżeli chodzi o mixer to po przeczytaniu tego co napisał MiH od razu tam zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi.Okazało się ,że mam mixer ale ich własnej roboty.Czyli działa jak każdy mixer tyle ze jest inaczej wykonany i ma wiekszy dolot gazu(na standardowych nie trzymał niskich obrotów).

Teraz sprawdzam spalanie i zobaczymy za kilka dni.Jak sie poprawi dam znać.Dzieki wszystkim za pomoc!!
Jesteście ...!!
Nie wiem co bym bez was zrobił.
Każdy mówił mi sprzedaj to gówno i kup normalne auto.Ale nie!!!!Mam PROBE i tak zostanie:)))

Pozdrawiam
neo61

: 2004-11-12 13:42
autor: MiH
Nie pękaj neo! Zobaczysz ułoży sie. A co do objawu to mam jeszcze jedną myśl. Mówisz że problem jest gdy turbina dmucha a Ty odejmiesz gaz. Hmmmmmm.... a gdzie masz umieszczony parownik? Czy przypadkiem nie u góry tuż niedaleko przepustnicy? Jak długi masz przewód gazowy (ten z silnikiem krokowym) od parownika do miksera?
No i jeszcze jeden szczegół. Pojedź do gazoli i niech Ci do testów założą zamiast silnika krokowego zwykłą śrubę regulacyjną.

Oj..... chyba wiem już jak Ci pomóc...

: 2004-11-12 17:30
autor: philipe
neo61 pisze:Samochod gasnie tylko wtedy kiedy przyspieszam uzywając turbo do predkosci minimum 80 na h i od razu wrzucę luz!!Jeżeli przez chwile pojade bez turbo nawet 120 nie ganie, wiec mysle ze jak sie dotrze i ułoży będzie dpobrze:)neo61
to nie tylko Twój problem, bo ja już spotałem się z tym w kilku samochodach, mój ma podobnie, na szczęście nie gaśnie a tylko na chwilę obniżają mu się obroty, może to przez ciśnienie które wytwarza się po zamknięcu przepustnicy przy kręcącej się jeszcze turbinie...

: 2004-11-16 15:58
autor: Arnie (caruso)
neo61 i jak tam auto.

Podziel się jak ci ten mikser zrobili. jakaś fotka czy co.

: 2004-11-17 19:39
autor: neo61
Witam
Fotki wrzuce do strefy zrzutu za kilka dni.
Poza tym jezdze i jest tak:
Pierwsze wyjazdy po 130 km -spalania 25 l gazu na trasie!!!
Samochód po nagrzaniu czasami stojac na wolnych obrotach zaczyna przygasać.Maleją obroty do 500 i poniżej i nie wiadomo dlaczego!!!!Nawet gazownik nie ma pojecia!!Jak pojade kawałek jest ok.Zdarza sie czasmi ale jednak!!
Po dokreceniu zaworu gazu(mieszanka na dużych obrotach-żółta śruba-4 pełne obroty) spalanie na trasie 100km-11 l.Jak dla mnie rewelacja!!Sprawdzam właśnie na mieście.
Jak będą wyniki to się podzielę.

Pozdrawiam.
p.s.Czy od założenia gazu mógł się uszkodzić jakiś element w samochodzie i zacząć pluś jakimś płynem jakby olejem??
Pod prawym kierunkowskazem(jakby pod zbiornikami od płynu wspomagania, chłodnicy i spryskiwaczy) ale na dole ze spojlera kapie na ziemie jakiś płyn.Zobaczyłem w garażu plamę śliską i nie wiem co robić!!Dwa dni z rzędu taka sama plama!!Boję się wyjechać.

Wiecie co to może być??
neo61

: 2004-11-18 00:39
autor: MiH
płyn chłodniczy? Jedynie ten obwód jest przez gazowników ruszany

: 2004-11-18 08:50
autor: wingerman
neo61 napisal
Po dokreceniu zaworu gazu(mieszanka na dużych obrotach-żółta śruba-4 pełne obroty)
neo61 to Ty nie masz tam silnika krokowego zamiast tej sruby??

: 2004-11-18 15:45
autor: AXEL
Niestety ja też mam ten problem,że jeśli użyję turbiny i nagle wrzucę na luz,to gaśnie,ale ja mam sekwencję.Gdzie szukać przyczyny??

: 2004-11-18 15:56
autor: neo61
Witam
Niezbyt wiem o jakim silniczku mówisz??
Ja mam śrubę do regulowania mieszanki na dużych obrotach.A kawałem przed ta śrubą jest coś z przewodami??Jak wrzuce foty będziesz wiedział wszystko.Ktoś wie jak rozebrać bok auta żeby zobaczyć ten wyciek??I z której strony czy od góry czy dołu??
Oni podobno z tej strony nic nie ruszali!!Poza tym płyn chłodniczy jest żadki

Pozdr
neo61

: 2004-11-19 11:09
autor: MiH
OK!

Po kolei. Jakiego koloru jest ten płyn?
Jeśli czerwony to ATF - wspomaganie.
Jeśli to olej z silnika to bardzo źle - sprawdź poziom oleju. Jeśli to olej to poszedł uszczelniacz wału. UWAŻAJ bo może wyżygać Ci olej w godzinę
Jeśli nie jest to olej z silnika to pozostaje olej z klimy.

Dokładnie pooglądaj skąd się wydobywa olej. Ja miałem coś takiego że jak wyrzucało ATF ze zbiorniczka to spływał sobie i kapał w zupełnie innym miejscu. (30 cm w poziomie pokonwał)