zegarek poniżej radia i przeciwmgielne

Awatar użytkownika
emce
Posty: 351
Rejestracja: 2006-05-08 14:09
Galeria: viewtopic.php?t=10155
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: emce »

Mam podobny problem, podświetla się i tylko tyle :/ Zegarek zielony a godziny brak :( Poszperam przy tych kabelkach może rzeczywiście coś tam nie tak :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

u mnie dokladnie tak jak u emce
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
emce
Posty: 351
Rejestracja: 2006-05-08 14:09
Galeria: viewtopic.php?t=10155
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: emce »

flyke pisze:u mnie dokladnie tak jak u emce
Tyle, że u mnie radio działa :? Jedyne co zauważyłem to to, że po dłuższym postoju (np. 2dni) radio gubi stacje :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

sprawdźcie kable za radiem u mnie zaraz po kupieniu samochodu było identycznie i coś z kablami za radiem było nie tak :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

do flyke:

Sprawdź miernikiem lub czymś innym przejścia.
Odłącz akumulator (+). Wyjmij bezpiecznik (pod maską) BTN 60A.
Od pinu tego bezpiecznika sprawdź przejście do plusowego zacisku (czyli do tego przewodu który odłączyłeś od akumulatora).
Jeżeli będzie OK to następny krok to będzie sprawdzenie przejścia od drugiego pinu tego bezpiecznika do któregoś z bezpieczników w środku auta. Może to być np bezpiecznik: ROOM, CIGAR - czyli te bezpieczniki których urządzenia ci nie działają. Dodam, że przewód wychodzący od bezpiecznika BTN (tego pod maską) prawdopodobnie jest biały z czerwonym paskiem i powinien mieć znaczną grubość.
Jeżeli będzie przejście pomiędzy tymi bezpiecznikami to ja na razie nie mam więcej pomysłów, oprócz tego, żeby włożyć spowrotem BTN i podłączyć akumulator. Sprawdzić napięcie na bezpiecznikach CIGAR, ROOM itp. Nie sprawdzaj bezpieczników tylko napięcie na jego obydwu końcówkach. Jeżeli napięcie będzie, a powinnoi być bo po wcześniejszych pomiarach przejść prawdopodobnie tak wykaże to wtedy musisz spróbować na którymś z tych urządzeń zmierzyć czy jest masa. Być może napięcie (+) dochodzi, bezpieczniki są OK a nie ma masy.
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

mam takie pytanko, czy zegarek jest podswietlany, bo jak juz zapadnie zmrok to tam godziny nie zobacze :?
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

tak, powinien być podświetlany
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

Lisiu pisze:tak, powinien być podświetlany
macie jakis pomysl na jego reaktywacje :roll:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Tak! Wymienić żarówkę.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Małe pytanko do was panowie , a mianowicie ostatnio spalil mi sie bezpiecznik audio w samochodzie ten od podswietlenia silnika i odziwo zauwazylem ze nie dzialaja mi lusterka . Załorzylem nowy i wszystko ok z lusterkami , to znaczy ze ten audio jest od podswietlenia , lusterek i radia ????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Bezpiecznik od lusterek i od podświetlenia silnika to jest ten sam i jest on pod maska. A inny jest od Audio w środku samochodu przy nogach kierowcy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Wiec dlaczego pisze AUDIO ??? hm
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

A dlaczego na tym wewnątrz jest napisane RADIO, a zabezpiecza (również) przednią wycieraczkę i spryskiwacze?
A dlaczego z tyłu masz napis PROBE, skoro kupujesz auto na stałe?
A dlaczego Twoje posty są podpisane davidlive jak czytam je z replaya? :wink:
Bezpieczniki masz również rozpisane pod adresem, który podawałem wczoraj :arrow: http://www.performanceprobe.com - nic, tylko siąść i czytać.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

skorik pisze:Tak! Wymienić żarówkę.
i po kłopocie teraz mogę się nacieszyć podświetlanym zegrakiem

p.s fajnie to wyglada 8)
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Kurde a ja go wywaliłem bo wyglądał strasznie a o dostępności jego nie wspomnę. :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

Bogdan9999 pisze:o dostępności jego nie wspomnę. :lol:
:lol: dokladnie :lol:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
pureopium
Posty: 51
Rejestracja: 2006-10-15 21:51
Samochód: Red 2.2 GT '91
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pureopium »

Jak dzisiaj wyciągałem radio, to okazało się, że wszystkie trzy przewody od zegara (czerwony, niebieski i czarny) są poprzecinane.
Sam zegar poza tym, że ma przepaloną żarówkę wydaje się sprawny.

W związku z tym mam dwa pytania:
1. Gdzie podpiąć trzy kolorowe kabelki wychodzące z zegara?
2. Jak można zastąpić oryginalną żarówkę od jego podświetlania?
Red 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

podlaczasz tak jak pisano powyzej jesli oczywiscie nie ma dalszego ciagu ucietych kabli,jesli sa to sprawa rozwiazana.

zastapic mozna taka sama zarowka,lub dioda co daje lepszy efekt.bylo gdzies na forum bo sam to opisywalem tylko cos znalezc nie moge
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Kurs wyszukiwania w :arrow: Poradach... w FAQu

Wątki, w których o tym pisałeś:
  • Żaróweczki od przełącznika twardości zawieszenia
  • tylko krotkie pytanko o lampki wewnatrz probka
  • Żarówki, regulacja świateł.
Nie podam odsyłaczy, bo znalezienie jest naprawdę proste, więc tylko zanęcę miniaturkami (w jednym z wątków są zdjęcia normalnej wielkości): :P

Obrazek Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

dzieki Robercie :oops:
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Sorka panowie że odkopuje taki stary temacik ale zakupiłem sobie ten zegarek wreszcie (shadows dzieki ).

No i jest pytanko bo pisał tam cos Mr o kablach ale wole sie upewnic żeby go nie zjarać .

Czy on jest na 100% na 12v czy może 5v???

a pytam dlatego bo podobnie jak piotrek mam troszke pokopane z instalacja

Sorka jeszcze raz ale wole sie zapytać niz potem płakać że zegarek spalony .

pozdro :roll: :roll:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

12V spoko podłączaj :D
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
SaHaL
Posty: 50
Rejestracja: 2007-06-18 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Zdw

Post autor: SaHaL »

to tak:
czarny - masa
czerwony - +
niebieski - podswietlenie
Ford Probe 2.2GT
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No to i ja się wziąłem za ten zegarek.
Mój nie tyle po przekręceniu zapłonu się resetował, a w momencie włączania świateł. Podświetlenie nie działało w ogóle.

Rozebrałem więc to ustrojstwo i po wyjęciu panelu myślałem,
że zaraz wychyli się ogromny pająk i mnie wciągnie nosem - taka pajęczyna z przewodów zrobiona. :D :shock:

Co ja się nawydziwiałem, żeby dojść o co chodzi. Poskracałem przewody, wyrzuciłem, które nie potrzebne, no i wziąłem zegarek na stół operacyjny.

Sprawdziłem, o czym tam w nim szumią wierzby i tak, jak Cynki napisał,
banalnie proste.

Robiło się coraz ciemniej więc postanowiłem podpiąć to na razie na krótko,
a nazajutrz poskładać wszystko do kupy jak należy.

Podświetlenie zegarka podłączyłem do podświetlenia popielniczki, a napięcie główne do plusa zapalniczki (prąd jest non stop).

Wszystko działało jak należy... dopóki nie poskładałem tego w całość. :cry: :cry:

Próba generalna i ... dupa. :twisted:

Po włączeniu świateł - zegarek się resetuje. Po wyłączeniu świateł - włącza się zegarek i jego podświetlenie.

Niby podłączenie banalne, ale ręce mi opadły.

Teraz jestem na zwolnieniu i samochód stał trzy dni nieodpalany.

Wczoraj zonk - aku rozładowany. Hehe.

Możliwe, że zamieniłem niebieski przewód z czarnym przy składaniu, ale
coś mi tu logiki brakuje.

Zauważyłem też, że w takiej podłużnej kostce ( dość sporo pinów) wycięte (ucięte) są dwa przewody. Niestety mają inne kolory niż te w zegarku.

Jak to jest podpięte oryginalnie?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

OLEY ja kiedyś sobie to podświetlanie zostawiłem na stałe , ze cały czas się świeciło , i coś mnie dziwiło czemu mi aku pada , a tu o taka mała żarówkę może się rozładować . :lol: :lol:


Plusa to sobie walnij najlepiej pod kabelek(+) od radia (jesli idzie prosto do aku ) mase to wiadome , a ten pomaranczowy czy tam niebieski podepnij tak abys po przekręceniu kluczyka się zaświecał .


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”