Strona 1 z 1

Witam profesjonalny Tuning Probe II V6 (pomuszcie,rady pomy

: 2004-11-29 20:55
autor: thebestcars
:D :D Witam wszytkim od 3 miesiacy jezdze czerwonym probe V6 2,5 1993 bezyna (nigdy nie bylo w nim istalacji gazowej) :D :D
werjsa europejska

Jestem Bardzo zadowolony i uwazam ze w tych pieniadzach nie ma bardziej wyjatkowego samochodu
Silinik cyka jak marzenie az chce sie zyc jak sie go odpali

Zdecydowalem sie na odnowienie go proaktycznie w 100% caly samochod oczywiscie zaczolem od demontarzu wszytkiego wymienianiu uszkodzonej tapiceri i zmienianiu wszytkiego co mozliwe i majace na cos wplyw za sensowne pieniodze

Co wy uwazacie za sensowne ?? (Turbo / kopresor) :)

: 2004-11-29 23:46
autor: Gość
Zajżyj tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... acja+turbo


Straszna kombinacja alpejska.

Gra nie warta świeczki tzn może i warta ale jeśli ktoś ma dużo kasy bo byle
czego i bele jak nie ma co zakładać

: 2004-11-30 21:25
autor: KrzychuSiem
Sqad pisze:Zajżyj tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... acja+turbo


Straszna kombinacja alpejska.

Gra nie warta świeczki tzn może i warta ale jeśli ktoś ma dużo kasy bo byle
czego i bele jak nie ma co zakładać

Zdecydowanie popieram , choć są tacy co potrzebują urozmaicenia w życiu , osobiście rajcuje mnie to co mam fabrycznego pod maseczką i pomykam sobie po mieście

ACHA

: 2004-11-30 21:44
autor: thebestcars
ALE UWAZAM ZE MOCY NIGDY NIE ZAWIELE A POWIEM WAM WKURZA MNIE JAK KTOS PODJERZADA mERCEM s500 I MNIE MYKA NA SKRZYZOWANIU !!!!!!!!!!!!!!!

to limuzyna i mnie myka jak chce ja kiedy myknac i chłop patrzy wtedy na mnie z pogarda na nastepnym skrzyzowaniu :(
ja chce miec w granicach 240 km (i starczy zeby go myknac)
JAk tuningowac to na calego a ja zakochalem sie w Probe od pieszego wejrzenia dopuki go nie widzialem chcialem kupic M-B 560SEC

Probe jest Super i nikt nie bedzie mnie mykac jak bede miec Kopressor !!!!

: 2004-11-30 22:05
autor: leoul
Jak chcesz myknąć mercedesa 500 to wstaw dwie turbiny, 2 pompy paliwa, większe wtryski, wywal wszystko ze środka, wstaw blow offy, skój cały silnik i skrzynię biegów, mocniejsze sprzęgło, szperę, zestrój to jakimś APEXI + BProfec specII i powinno Ci się udać.
Jest pewein minus, nie zobaczysz auta przez pół roku lub dłużej.. no i moze sie zmieścisz w 30 000 lub 40 000 PLN jeśli nie zrobisz tego sam.. ale i tak części kosztuja niemało.

: 2004-11-30 22:44
autor: thebestcars
niezle bez przesady !!!
i czeba 240 km a nie 500KM :)


ja nie chce latac tylko merca myknac

Re: ACHA

: 2004-11-30 22:48
autor: Gość
thebestcars pisze:ALE UWAZAM ZE MOCY NIGDY NIE ZAWIELE A POWIEM WAM WKURZA MNIE JAK KTOS PODJERZADA mERCEM s500 I MNIE MYKA NA SKRZYZOWANIU !!!!!!!!!!!!!!!
Zrozum jedno probe to nie wyścigówka. To obiekt mażeń innych kierowców
a do tego samochód z duszą.
Jak chcesz to szybko i tanio moc uzyskać to trzeba było kupić Igen.
Probe jest Super i nikt nie bedzie mnie mykac jak bede miec Kopressor !!!!
Kompresor Ci tyle nie da. :? co turbo.
loul pisze:Jest pewein minus, nie zobaczysz auta przez pół roku lub dłużej.. no i moze sie zmieścisz w 30 000 lub 40 000 PLN jeśli nie zrobisz tego sam.. ale i tak części kosztuja niemało.
Chyba EURO :twisted: :twisted: :twisted:

: 2004-12-01 14:04
autor: RX
S 500 limuzyna, to fakt, ale przy takim silniku, ilości koni cięzko mu dorównać. Na pewno jednak da się to zrobić, a dowodów nie trzeba daleko szukać, wystarczy spojrzeć na Probki chociażby u zachodnich sąsiadów. Mało który jest seryjny, wszyscy pompują w Probki moc i to własnie w drugie generacje. Nie mówie już o CarDomain gdzie mnóstwo probków w opisach po prawej stronie ma "estimated 350 HP" lub więcej :-) Wszystko da się zrobić, wszystko jednak kosztuje - wiadomo. Nie zniechęcajmy, a zobaczymy co koledze wyjdzie z Probka. Mi osobiście jak najbardziej wystarczyło będzie to co będe miał pod maską jak uda mi się w końcu sprowadzić mojego Second Gen. 2.5 V6. Świetny kompromis między mocą, przyspieszeniem a spalaniem, no i ten wygląd :-)

Pozdrawiam!

: 2004-12-01 15:56
autor: Gość
RX pisze:S 500 limuzyna, to fakt, ale przy takim silniku, ilości koni cięzko mu dorównać.
To chyba wasze :twisted: :twisted: :twisted:

: 2004-12-01 15:58
autor: MiH
A ja zaczynam myśleć o małym soft turbo... elektrycznym - proste - nie ma problemu z zasileniem, z montarzem, z oprogramowaniem... a w połączeniu z baranami i wydechem będzie ze 30 może 40 kucy - to już daje 200 koni...
Ponadto odciążenie auta... chyba się zaczne odchudzać... :roll: :wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: 2004-12-01 21:55
autor: thebestcars
bede kobinowal zaraz jak tylko wymaluje fure i dokoncze wnetrze
o to teraz pochwale sie jak wygloda moj (sliczny probiacz) :D
http://thebestcars.150m.com/MALE/1-MYPROBE.jpg
http://thebestcars.150m.com/MALE/2-MYPROBE.jpg
http://thebestcars.150m.com/MALE/WNETRZE.jpg

a takie bedzie mail zamontowane lapy i wygladzony tyl zderzak mam inny niz na zdieciu (te jest z Cardomain.com)
http://thebestcars.150m.com/MALE/leksi.jpg

Dzieki za rady!!!
a tak po zatym S500 ma 304km

Pozdrowionka

: 2004-12-01 22:57
autor: Gość
thebestcars pisze: Dzieki za rady!!!
a tak po zatym S500 ma 304km
Zpomniałeś dodać że 2,5tony wagi i automata.

: 2004-12-01 23:08
autor: Gość
Więc dane katalogowe najnowszej S'ki mówią o 6,5 do steki. I tak
całkiem nieźle jak na automat, to ja już się nie dziwie dlaczego S-klasa mi nie
odchodzi hie hie :P