Witam.
Borykam się z niedziałającym ABS. Idąc po kolei według napisanych w service manual'u punktach testu, doszedłem do momentu odłączenia pinu masowego z wtyczki przy pompie ABS.
Okazuje się że w moim wypadku wtyczka ma 6 pinów (1 gen 90') a w serwisówce w tym roczniku jest wtyk 9 pinowy, roczniki 92 i w górę maja zupełnie inną wtyczkę (8 pin).
Pytanie moje brzmi, czy ktoś posiada schemat połączenia komputera ABS z pompą, 6 żyłową wiązką??
kolory w wiązce tej wtyczki - Y/W, Y/R, Y/GN, BL, BR.
Co z "wiszącymi" 2K (BL/BK) i 2I (GN/R) które odpowiadają za podanie informacji o ciśnieniu w układzie ABS?
I oczywiście co z przewodem BK (masowym)
Może ktoś wie gdzie w pompie znajdują się czujniki od wysokiego i niskiego ciśnienia.
Pozdrawiam
Chyba znalazłem odpowiedz - do marca 1991 były stosowane 9 pinowe, 6 zaworowe pompy ABS z "wyprowadzeniem" czujników ciśnienia, potem zostały zastąpione 6 pinowymi i 4 zaworowymi pompami nowszej generacji. Nie jestem pewien ale może mam pomieszane te dwa rozwiązania.
Dalej mam byki w ABS'ie, ale wiem przynajmniej w którą stronę iść
.
dodano:
A tutaj następny schemat ABS - Tym się kierowałem od początku napraw.
Jestem w rozterce
Mam nadzieję że tam gdzie w "normalnych" probasowych układach ABS idzie wiązka od zaworów, u mnie będą tylko przewody od czujników ciśnienia.
Na bank będzie fotorelacja, bo mam z tym trochę problemów