Strona 1 z 1

Posypał się przegub

: 2004-12-29 22:07
autor: Kula
Witam wszystkich klubowiczow. Wlasnie kupilem sobie Probka z Niemiec. 91 rok GT. Mam nadzieje ze z wasza pomoca uda mi sie doprowadzic go do stanu uzywalnosci i kiedys moze nawet dojade nim na jakis zlot:) A tak powaznie to autko jest juz w trakcie rejestracji, to znaczy po akcyzie, przegladzie:) i podatku, czeka na polskie blachy. Jest w nim pare rzeczy do naprawy. Glowna rzecza z jaka teraz probuje sie uporac jest przegub wewnetrzny:( Chodzi o to, ze przy ruszaniu kolo troche "podskakiwalo". Na poczatek wymienilem sworzen w wahaczu. oczywiscie troche to pomoglo ale... za jakis czas wypadla poloska. posypal sie przegub i nowy sworzen zostal wyrwany:) Niezla zabawa jak na poczatek:) Moze jakis fachowiec poradzilby mi jak mam sie teraz za to wszystko zabrac? Czy przy wymianie poloski trzeba wyciagac skrzynie? a czy przy wyciaganiu skrzyni trzeba wyciagac silnik? Pytania moga sie wydac irytujace ale staram sie robic wszystko sam i czasem ucze sie na bledach. Do tej pory mialem beemke E30 z tylnym napedem dlatego nie badzo kumam przedni. Jezeli ktos moglby udzielic mi powaznych i konkretnych porad to bardzo bym prosil. PS stronka jest swietna i jakby byla taka na temat beemki to bym jej napewno nie sprzedal. POZDRAWIAM!!! KULA.

Re: Witam!!!

: 2004-12-29 22:43
autor: inzynier
Kula pisze: PS stronka jest swietna i jakby byla taka na temat beemki to bym jej napewno nie sprzedal. POZDRAWIAM!!! KULA.

Nota bene podobne forum/strone ma rowniez klub BMW
ale nasza strona jest duzo bardziej cooooooolll :))

: 2004-12-29 22:48
autor: Sh(.)(.)ters
Witam :D . Kula wpisz w stopce czym się taczasz. Będzie łatwiej potem zlokalizować co i jak.

Re: Witam!!!

: 2004-12-29 22:59
autor: Gość
Kula pisze:Witam
Witam
Jezeli ktos moglby udzielic mi powaznych i konkretnych porad to bardzo bym prosil.
Nie pałuj go na skręconych kołach przeguby się sypią

: 2004-12-29 23:37
autor: inzynier
sworzen powinien byc (heftniety) jak to sie u nas mowi, czyli dodatkowo zabezpieczony poprzez spawy, po prostu po wybiciu i wrzuceniu nowego na material podzialaly sily ktore troche negatywnie wplywaja na ramie wachacza

: 2005-01-03 15:07
autor: DUKE
W probe sa b.dobrze przegluby....one szybko zaczynaja stukac...ale ich zywotnosc jest dluuga :wink:
Pozdrowionka

: 2005-01-04 00:23
autor: kicur
...oj stary proponuje rowniez wymienic gumowe tuleje przedniego wahacza-wlasnie sie u mnie tym zajmuje-co do sworznia tez go wymienialem ale po wymianie musialem przyspawac go od dolu bo troche latal-jesli chodzi o przeguby to wydaje mi sie ze nie trzeba wyciagac skrzyni :D -aha i proponuje odrazu sprawdzic lozysko--przy zakreconej polosi poruszaj tarcza hamulcowa -jak nie bedzie luzow to jest dobre(czywiscie wczesniej zdejmij kolo) :lol: -natomiast tuleje radzilbym odrazu wymienic bo koszt niewielki-60zl na jedna strone-a przynajmniej pozniej nie bedziesz musial znowu wahacza sciagac-pozdrawiam!!! :D

: 2005-01-06 19:26
autor: Olaf
Czesc Kula :infinity:

: 2005-01-07 00:01
autor: Gość
Olaf pisze:Czesc Kula :infinity:


:shock: WOW dawno Cie nie było, Turbinka zrobiona :>

: 2005-01-07 00:41
autor: Wojtecki
notoczesc :-)

przegub

: 2005-01-07 11:02
autor: diabolo
Hej Kula,
Przegub wymienisz bez wyciągania skrzyni i silnika...( raz to przerabiałem:))