układ wydechowy 2.2GT Turbo 91

Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

układ wydechowy 2.2GT Turbo 91

Post autor: Kay »

potrzebuję schemat układu wydechowego do probiaka z 91r. 2.2GT Turbo. szczegulnie chodzi mi o rurę łączącą tłumik ostatni ze środkowym.
w sklepach nie mają tego modelu w katalogach.Z góry dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 14:00 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Night »

Witam!

Lada dzien wymieniam u siebie 2 czesci wydechu, srodkowy i ta rure dochodzaca do koncowego. Mam zaprzyjazniony zaklad od wydechow i tam juz mi popatrzyli w katakogach. Sprawa wyglada tak: nie produkuja juz nowych wiec trzeba sobie inaczej poradzic - tlumik od mazdy 626 oczywiscie ale z mala przerobka - musi byc wieksza srednica z tego co mi mowili. To znaczy nic nie musi ( pasowac bedzie ) :) ale powinna być przez TURBO. Na dzien dzisiejszy jeszcze nic nie zmienilem - czekam na telefon ze czesci sa przygotowane. Jak tylko go zaloze to postaram sie o jakies numery katalogowe moze, a juz na pewno napisze wiecej jak operacja wygladala :)
PROBE II 2.0 16V

< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza :) >>>
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

dzięki za szybką reakcję ,dzisiaj dostałem akurat numer telefonu zakładu gdzie ponoć dorabiają i od razu zakładają tłumiki ,będę tam dzwonił i może w tedy załatwię sprawę nieszczęsnej rury ale jeszcze raz chcę wszystkim podziękować za reakcję- pozdrawiam
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Kay - przyzwyczaj się do tego. Jest tutaj fajna zgrana paczka ludzi - zawsze możesz liczyć na pomoc. Pozdrawiam i WITAJ W KLUBIE!
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:59 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Wiesz... to jego 2 post.... jakby to powiedzieć... prawie dziewiczy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

Sprawdziłem w katalogu BOSAL'a, układ jest toczka w toczke identyczny
jak w mazdzie 626

Symbol z katalogu bosal'a: 050.085.75 - to jest cały układ.

Końcowy tłumik: FEC1-40-100D
Środkowy tłumik: F264-40-300
Kat: F2D4-20-600A
Downpipe(chyba tak to się nazywa): F201-40-500
Rura między środkowym tłumikiem , akońcowym: FEK6-40-600
Sumbol uszczelek między rurami: 256-272
Sprężynki do katalizatora: 251-298X2
Uszczelka do dowanpipa: 256-301
Gumki do podwieszania układu: 255-275X2

No to chyba tyle
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Ludzie ale napiszcie mi jaka my mamy srednice rury w wydechu standart???
no i o ile mozna ja powiekszyc zeby bylo ok?? :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Sqad pisze:Downpipe(chyba tak to się nazywa)
A co to jest :roll: :?: :?:
Gość

Post autor: Gość »

DUKE pisze:Ludzie ale napiszcie mi jaka my mamy srednice rury w wydechu standart???
no i o ile mozna ja powiekszyc zeby bylo ok?? :wink:
2 cale już chyba 3 raz pisze :roll:
i przy przelotowym układzie chciałeś powiedzieć ile można zmniejszyć
a żeby zachować odpowiednie ciśninie
Laki pisze:A co to jest
To jest to kolanko idące spod kolektora i zginające się pod podwozie.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Sqad pisze: 2 cale już chyba 3 raz pisze :roll:
i przy przelotowym układzie chciałeś powiedzieć ile można zmniejszyć
a żeby zachować odpowiednie ciśninie
Heheh czyli rura fi 50 ?? chlopaki nie mam innych znaczkow na klawierni :wink:

i jeszcze raz mowie chce maksymalnie powiekszyc srednice rury i jaka mi polecacie...a wy caly czas jedno i to samo :wink: ze o zmniejszeniu...

Pozdrowionka...
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

DUKE pisze: Heheh czyli rura fi 50 ?? chlopaki nie mam innych znaczkow na klawierni :wink:

i jeszcze raz mowie chce maksymalnie powiekszyc srednice rury i jaka mi polecacie...a wy caly czas jedno i to samo :wink: ze o zmniejszeniu...
He he bo widze znam to z autopsii, ale jak chcesz to prubuj o 0,5"
zwiększyć, potem opiszesz wrażenia. :twisted:

AAA zapomniałem odp. rura zgadza się ma 5cm średnicy.
Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Night »

Tak jak pisalem wczesniej jestem juz po wymianie 2 elementow wydechu: srodkowy i rura za nim bez koncowego. Wiec srodkowy pasuje idealnie od Mazdy 626 rozmiar 50. Rura za nim pasuje prawie idealnie - trzeba przyciąć ( a dokladnie wyciąć bo łączeń raczej nie polecam odcinać :) ) ją od strony środkowego gdyż bez tego zabiegu bedzie za blisko baku a nie w swoim torze. Po tym małym zabiegu pasuje idealnie jak pierwsza czesc i całość siedzi na swoim miejscu. Mysle ze każdy zaklad zajmujacy sie tłumikami to załatwi od ręki.
Koszty: ok 100 zł za część (wiem ze jedna 90 druga 120 chyba) plus uszczelki i robocizna łącznie poniżej 300zł na 100%

Pozdrawiam
PROBE II 2.0 16V

< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza :) >>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”