Strona 1 z 1

układ wydechowy 2.2GT Turbo 91

: 2005-01-04 10:39
autor: Kay
potrzebuję schemat układu wydechowego do probiaka z 91r. 2.2GT Turbo. szczegulnie chodzi mi o rurę łączącą tłumik ostatni ze środkowym.
w sklepach nie mają tego modelu w katalogach.Z góry dziękuję za pomoc

: 2005-01-04 12:03
autor: Mr. Cynk
.

: 2005-01-04 23:58
autor: Night
Witam!

Lada dzien wymieniam u siebie 2 czesci wydechu, srodkowy i ta rure dochodzaca do koncowego. Mam zaprzyjazniony zaklad od wydechow i tam juz mi popatrzyli w katakogach. Sprawa wyglada tak: nie produkuja juz nowych wiec trzeba sobie inaczej poradzic - tlumik od mazdy 626 oczywiscie ale z mala przerobka - musi byc wieksza srednica z tego co mi mowili. To znaczy nic nie musi ( pasowac bedzie ) :) ale powinna być przez TURBO. Na dzien dzisiejszy jeszcze nic nie zmienilem - czekam na telefon ze czesci sa przygotowane. Jak tylko go zaloze to postaram sie o jakies numery katalogowe moze, a juz na pewno napisze wiecej jak operacja wygladala :)

: 2005-01-05 07:31
autor: Kay
dzięki za szybką reakcję ,dzisiaj dostałem akurat numer telefonu zakładu gdzie ponoć dorabiają i od razu zakładają tłumiki ,będę tam dzwonił i może w tedy załatwię sprawę nieszczęsnej rury ale jeszcze raz chcę wszystkim podziękować za reakcję- pozdrawiam

: 2005-01-05 11:52
autor: MiH
Kay - przyzwyczaj się do tego. Jest tutaj fajna zgrana paczka ludzi - zawsze możesz liczyć na pomoc. Pozdrawiam i WITAJ W KLUBIE!

: 2005-01-06 09:31
autor: Mr. Cynk
.

: 2005-01-06 13:22
autor: MiH
Wiesz... to jego 2 post.... jakby to powiedzieć... prawie dziewiczy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: 2005-01-06 14:52
autor: Gość
Sprawdziłem w katalogu BOSAL'a, układ jest toczka w toczke identyczny
jak w mazdzie 626

Symbol z katalogu bosal'a: 050.085.75 - to jest cały układ.

Końcowy tłumik: FEC1-40-100D
Środkowy tłumik: F264-40-300
Kat: F2D4-20-600A
Downpipe(chyba tak to się nazywa): F201-40-500
Rura między środkowym tłumikiem , akońcowym: FEK6-40-600
Sumbol uszczelek między rurami: 256-272
Sprężynki do katalizatora: 251-298X2
Uszczelka do dowanpipa: 256-301
Gumki do podwieszania układu: 255-275X2

No to chyba tyle

: 2005-01-06 17:16
autor: DUKE
Ludzie ale napiszcie mi jaka my mamy srednice rury w wydechu standart???
no i o ile mozna ja powiekszyc zeby bylo ok?? :wink:

: 2005-01-06 17:26
autor: Laki
Sqad pisze:Downpipe(chyba tak to się nazywa)
A co to jest :roll: :?: :?:

: 2005-01-06 17:56
autor: Gość
DUKE pisze:Ludzie ale napiszcie mi jaka my mamy srednice rury w wydechu standart???
no i o ile mozna ja powiekszyc zeby bylo ok?? :wink:
2 cale już chyba 3 raz pisze :roll:
i przy przelotowym układzie chciałeś powiedzieć ile można zmniejszyć
a żeby zachować odpowiednie ciśninie
Laki pisze:A co to jest
To jest to kolanko idące spod kolektora i zginające się pod podwozie.

: 2005-01-06 21:14
autor: DUKE
Sqad pisze: 2 cale już chyba 3 raz pisze :roll:
i przy przelotowym układzie chciałeś powiedzieć ile można zmniejszyć
a żeby zachować odpowiednie ciśninie
Heheh czyli rura fi 50 ?? chlopaki nie mam innych znaczkow na klawierni :wink:

i jeszcze raz mowie chce maksymalnie powiekszyc srednice rury i jaka mi polecacie...a wy caly czas jedno i to samo :wink: ze o zmniejszeniu...

Pozdrowionka...

: 2005-01-07 00:18
autor: Gość
DUKE pisze: Heheh czyli rura fi 50 ?? chlopaki nie mam innych znaczkow na klawierni :wink:

i jeszcze raz mowie chce maksymalnie powiekszyc srednice rury i jaka mi polecacie...a wy caly czas jedno i to samo :wink: ze o zmniejszeniu...
He he bo widze znam to z autopsii, ale jak chcesz to prubuj o 0,5"
zwiększyć, potem opiszesz wrażenia. :twisted:

AAA zapomniałem odp. rura zgadza się ma 5cm średnicy.

: 2005-01-07 19:55
autor: Night
Tak jak pisalem wczesniej jestem juz po wymianie 2 elementow wydechu: srodkowy i rura za nim bez koncowego. Wiec srodkowy pasuje idealnie od Mazdy 626 rozmiar 50. Rura za nim pasuje prawie idealnie - trzeba przyciąć ( a dokladnie wyciąć bo łączeń raczej nie polecam odcinać :) ) ją od strony środkowego gdyż bez tego zabiegu bedzie za blisko baku a nie w swoim torze. Po tym małym zabiegu pasuje idealnie jak pierwsza czesc i całość siedzi na swoim miejscu. Mysle ze każdy zaklad zajmujacy sie tłumikami to załatwi od ręki.
Koszty: ok 100 zł za część (wiem ze jedna 90 druga 120 chyba) plus uszczelki i robocizna łącznie poniżej 300zł na 100%

Pozdrawiam