problem z płynem chłodniczym

Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

problem z płynem chłodniczym

Post autor: zimek »

Ma problem z bo ucieka mi płyn chłodniczy z autka. Ucieka na zewnątrz też nie jest to uszczelka pod głowicą:) Byłem wczoraj u swoich mechaników wymienić olej w silniku i stwierdzili,że to musi być pompa wody co wiąże się z kosztami bo trzeba odrazu wymieniać rozrząd, na wężach jest suchy tylko przy rozrządzie jest mokro. Potrafi wyrzucić cały zbiornik cieczy po przejechaniu 200 km . Pytam się bo może ktoś z was miał taki problem i proszę o jakieś porady.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

najpierw napisz czym jezdzisz,chyba sie nie zapoznales z regulaminem do konca :evil: nikt Ci nie pomoze nie wiedzac jakie Probiaka masz
A od kiedy przy wymianie pompy wodnej wymienia sie taze rozrzad :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Jeżeli pompa nie była jeszcze wymieniana i jest od nowości
to kto wie w jakim stanie jest rozrząd :?:
Napisz co to za probek,jaki jest stan licznika i czy wiadomo Ci
coś na temat ingerencji w rozrząd (wymiana paska, rolek)itd.
pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

Pompa wody. Wcale ni trzeba wyminiać rozrządu przy pompie. Co fakt
że jest to taka sama robota bo i tak trzeba pasek zdjąć
Popa w I Gen jest wmontowana w blok silnika, i z tego co pamiętam to
nowy orginał kosztuje 300zł
Dodam że cena nowego paska rozrządu to koszt za coś pożądnego typu
Gates czy GoodYear to między 150 a 200zł
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Hey

ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....

Pozdro

Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

Post autor: zimek »

a więc jest 2,2 GT z '91r
Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

Post autor: zimek »

a więc jest to 2,2 Gt z '91r na budziku ma 168tys. przejechane i jest to orginalny przebieg. jak mi wiadomo wcześniej rozrząd nie był robiony.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No to stary wymieniaj!!!!!!!!
I to juuuż!!!
Bo inaczej (tfu,tfu) dni motoru mogą być policzone :)
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

OLEY pisze:No to stary wymieniaj!!!!!!!!
I to juuuż!!!
Bo inaczej (tfu,tfu) dni motoru mogą być policzone :)
Nie rzebym popierał coś takiego ale jak ja kupiłem samochód to na
pasku zrobione było 200tyś.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No tak ale dużo zależy od tego jak samochód był eksploatowany
A bo to wiemy czy ktoś jeżdził nim do kościoła,czy ktoś go chciał zaorać.
W kilkunastoletnim żywocie niektóre auta przechodzą bardzo wiele,
zwłaszcza jak synek pożyczał auto od tatusia :D :D
Zresztą sami wiecie jak to jest :D
Ja pamiętam jak kiedyś ojciec gdzieś wyjechał no to ja do garażu
i malucha w obroty z kolesiami. :D
Załatwiłem mu wtedy obie półośki,które sam potem musiałem kupić i wymienić.
Jak człowiek młody to głupi :D :D :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

He he stare czasy się przypominają, ah to pożyczanie od ojca samochodu
he he do pierwszego dzwona było miło.

Dla tego dobrze mieć jakąś histroie samochodu.
Ja miłem farta przy swoim.
Najpierw jeździł nim niemiec prze 3 lata dobił do 150tyś potem przyjechał
do polski i był w jednych rękach, był jeżdżony raz na dwa tyg tak to stał
w garażu ponieważ właściciele mają swoja piekarnie i jeździli innymi samochodami
nim wyjeżdżali na jakieś wypady z dziećmi w weekendy albo na wakacje
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D :D :D
A no właśnie.
Do pierwszego dzwona zawsze jest miło
:D :D :D

Ps.Ale przynajmniej mamy co wspominać :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

Post autor: zimek »

[quote="kollek"]Hey

ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....

Pozdro

Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.[/quote]



Jak możesz to daj mi namiary na sklepik a ja już powymieniam te części. Daj mi adres strony tego sklepu lub jakiś namiar. Z góry dziękuje.

pozdro
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:17 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Tak,tak.To jest to.
Ja kiedyś ojcu z corolli combi(cała jego krwawica) zrobiłem prawie bełkota 106-ke :D
Normalnie myślałem,że mnie wypisał z rodziny.
Dwa miesiące musiałem mieszkać u babci zanim mu przeszło. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

no ja kiedys tatuskowi tez podebralem cordobe i urzadzilem sobie oes z kolega
wiadomo mlodyniedoswiadczony i sie wpierniczylem do rowu gdzie staly drzewka
skasowany caly przód a potem jeszcze skasowana byla moja dupa hehe
ale milo z tatusiem to wsponiman hehe
on sam podobnie kiedys robil jak byl mlody i nawet mnie przeprosil ze tak na poczatku sie zachowal w stosunku do mnie
fajna historyjka
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

www.moto-sklep.pl - strona Japan Caru

Pasek kupiłem u znajomego w Wadowicach. Podjedź to jakiegoś sklepu motoryzacyjnego i zapytaj o pasek Bosha. Napewno będa mieć.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ja tylko spaliłem ojcu w warczyburgu jak próbowałem (niezauważywszy) przejechać poprzeczny rów z wykopanymi kablami czy rurami i zatarłem silnik przy oszałamiających 140 :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Szukałem odpowiedniego temaciku , i mysle że ten sie nada .

więc tak panowie potrzeby mi schemacik wężyków płynu chłodzącego co gdzie idzie i jakim wężykiem.


Oczywiscie probe 2.2GT (pow 90')


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: Bogdan9999 »

I jak Panowie 2 latka mijają i nikt nie ma ? :shock:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: Robert »

Dlaczego nie ma? Jest w strefie zrzutu od 8 stycznia 2004, wśród pierwszych 200 plików (z 4700) wrzuconych tam w ogóle. Wystarczyło "doklikać" do tej daty. :P

:arrow: http://fordprobe.pl/upload/goget.php/uk ... a_8992.gif
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Pawel_-5
Posty: 373
Rejestracja: 2010-06-09 21:29
Samochód: Probe 2.5 V6 96r
Galeria: viewtopic.php?t=18025
Lokalizacja: Gdynia

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: Pawel_-5 »

Witam!
Mam podobny problem! Ubywa mi płyn chłodzący, gdzieś połowa zbiorniczka na 200km :evil: Mam wymieniony cały rozrząd: rolka, napinacz, pasek i pompa wody razem z uszczelką. Nie widać żadnych wycieków, wężyki są suche, chłodnica wygląda dobrze. Dobry płyn chłodzący orlen. Macie jakieś propozycje :?:
Pozdrawiam!
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ :(
2.5 GT v6 1996r. - JEST :)
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: K4mil »

tak propozycje zaraz się posypią :wink:

Sprawdź oleY bo możesz mieć za dużo :roll:
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
Pawel_-5
Posty: 373
Rejestracja: 2010-06-09 21:29
Samochód: Probe 2.5 V6 96r
Galeria: viewtopic.php?t=18025
Lokalizacja: Gdynia

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: Pawel_-5 »

Olej też miałem co dopiero wymieniany 10w40 i mam równo połowę 8)

Zastanawiam się czy może silnik bierze ten płyn :|
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ :(
2.5 GT v6 1996r. - JEST :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”