Strona 4 z 8
: 2005-04-15 21:51
autor: OLEY
A co my ku...a sklep jesteśmy?????
Co Ci da,że Ci powiemy ile kosztuje.Jak padł, to musisz go kupić tak czy siak.
Niezależnie od ceny.
A swoją drogą to skąd wiesz,że Ci padł,jak nie wiesz,który to jest.
: 2005-04-15 21:55
autor: Voodoo
OLEY pisze:A swoją drogą to skąd wiesz, że Ci padł, jak nie wiesz, który to jest.
Też się nad tym zastanawiałem.
Prorok, czy cuś.
: 2005-04-15 22:03
autor: Bogdan9999
A no powiem ci tak wszysto już sprawdziłem począwszy od silniczków po przełącznik w kokpicie i przewody. Na końcu sprawdiłem kable no i wyszło mi że jedem kabel do silniczka zamiast dawać + daje - i dlatego lamy mi się nie opuszczaja. A jak je opuszczę to po włączeniu lamp w kokpicie same się już podnoszą.
: 2005-04-15 22:06
autor: Bogdan9999
A co do ceny to muszę wiedzieć który to jest żeby nie kupić jakiegoś innego i
chcę wiedzieć który to jest ! A i ile mi jest na to kasy potrzeba ???
: 2005-04-15 22:18
autor: OLEY
Poczekaj.Bo naprawdę ciężko jest skumać co Ty napisałeś.
Wiesz,że jest taka możliwość,że można zgasić światła nie opuszczając
lamp??Robisz to właśnie włącznikiem w kokpicie.Jeżeli dobrze zrozumiałem,to jak masz zamknięte lampy i włączasz światła,to lampy się otwierają,tak?
A jak masz otwarte i zapalone ,i jak je gasisz to się nie zamykają, tak?
Czy dobrze zrozumiałem???
: 2005-04-15 23:40
autor: Bogdan9999
Wiem o co ci chodzi włoncznik lamp wciskasz i przekręcasz od siebie i wtedy sie nie chowają. Ale u mnie nie o to chodzi ja moje lampy mogię opuścić tylko i wyłącznie na krótko bo w jednym przewodzie mi zgiął + a pojawił się - i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
: 2005-04-16 10:15
autor: Jedrek
bogdan9999 pisze: i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
Obydwie???
: 2005-04-16 21:16
autor: Bogdan9999
: 2005-04-17 00:35
autor: Bogdan9999
: 2005-04-17 08:59
autor: OLEY
No to gratulacje.
Zwłaszcza,że doszedłeś co było przyczyną i rozwiązałeś problem sam.
: 2005-04-17 11:18
autor: Mr. Cynk
I w taki w łaśnie sposób Probe pomaga zdobyć kolejne fakultety....
ja powiem szczerze, bardzo lubie odkrywać jego budowę...
ostatnio nawet odkryłem że kiedy urwie się szpilka w kole z przodu to nie trzeba się mocno męczyć by ją wymienić.
natomiast pbracająca się z nakrętką szpilka w tylnym kole to już jazda z kompletem wierteł, przecinakiem, słownikiem zwrotów "kuchennych" kilkoma browarami i spooooooooooorą ilością czasu.
ale habilitacja z zawieszenia już prawie w kieszeni hiehiehie....
: 2005-04-17 13:49
autor: TOMEK
Wiesz ja Cie tez uświadomie do jednej rzeczy,mianowicie do tego,ze silniczki mają przekażniki.To tak na przyszłość byś wiedział....Narka
: 2005-04-17 22:07
autor: OLEY
Nie otwieraja sie lampy
: 2005-11-10 18:50
autor: Kay
jak można się domyśleć chodzi mi o lampy ,po przyjechaniu z pracy wyłączyłem silnik zamknąłem lampy a po dziesięciu minutach kiedy zeszedłem do autka ,żeby pojechać do sklepu po zapomniane zakupy oczka się nie otworzyły. pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało albo powie mi jak ręcznie otworzyć oczka bo do poniedziałku będę uziemniony
: 2005-11-10 19:12
autor: nerVous
Jesli sie nie myle to po otworzeniu maski z tylu przy lampach powinny byc pokretla do recznego otwierania swiatel.
: 2005-11-10 20:20
autor: Pelot
mylisz się kolego
tak jest w IIgeneracji
a w jedynce musisz sie schylić i pod zderzakiem są pokrętełka na końcu silniczka,którymi podniesiesz lampę
A ja obstawiam że przepalił się bezpiecznik,sprawdz go.
w razie jak by był dobry to po ręcznym podniesieniu lamp, wyjmij go żebyś nie musiał podnosic ich znowu jak znowu będą miały humory
Re: zamknęły się i już nie wstają
: 2005-11-10 20:25
autor: Robert
Kay pisze:...pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało...
Też naprawdę nie wiem jak to się stało, że nic nie znalazłeś...
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6406 (wątek z przedwczoraj)
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6312 (wątek ciągnie się ostatnie 2 tygodnie)
...
: 2005-11-10 21:21
autor: Kay
dzięki pelot za radę ale może mi jeszcze powiesz gdzie szukać tego bezpiecznika
: 2005-11-10 21:27
autor: Pelot
drugi od góry,(pod tą pokrywką plastikową pod maską)
a nazywa się RETRA
: 2005-11-10 21:35
autor: Kay
a jeżeli sprawdzając go próbówką pokazuje że jest dobry(próbówka świeci),to co może być ?
: 2005-11-10 21:40
autor: Pelot
ale próbnikiem nie sprawdzisz bezpiecznika,
jak go wezmiesz w dłoń to będziesz widział czy jest przepalony,czy nie.
Najpierw wyeliminuj tą tezę,dalej się będziemy martwić...
Pozdrawiam
: 2005-11-10 21:53
autor: Kay
nie wiem czy się nie mylę ale mówimy o bezpiecznikach znajdujących się w komorze silnika i ten jest taki dziwny jakby pudełeczko 30 A
: 2005-11-11 02:45
autor: spown
No dokładnie ten, z szybką na górze pewnie. W środku widać blaszkę i jeśli jest przepalona, to bezpiecznik jest lipny... Może zamień z jakimś podobnym?
: 2005-11-11 10:44
autor: raven
No a potem sprawdź przekaźniki przy lewej lampie (powinny być w gumowych kondonikach), mógł zamoknąć jeden albo się zawiesił
: 2005-11-11 13:39
autor: Kay
dzięki za rady bezpiecznik napewno jest dobry a co do przekaźnika to jak go znajdę to zobaczę