opony
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
opony
hi
jakie moga byc przyczyny ,jezeli opony sa od srodka(znaczy od wewnetrznej strony) zjechane??
dzieki rafi
jakie moga byc przyczyny ,jezeli opony sa od srodka(znaczy od wewnetrznej strony) zjechane??
dzieki rafi
- KrzychuSiem
- Posty: 22
- Rejestracja: 2004-11-17 19:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moim skromnym zdaniem - regulacja zbieżności kół tylko ratuje , a najlepiej troszkę droższa inwestycja - geometria kół oczywiście jak wszystko jest w porządku z zawieszeniem ( nie ma żadnych luzów na elementach łącznych - gałki , swożnie , przeguby, elementy gumowe przy wahaczach ) ale to i tak mechanik robiący zbieżność względnie geometrię kół powie Ci na miejscu .Jak będzie coś nie tak to nici ze zbieżności - najpierw wymiana uszkodzonych ww. części .
Ford Probe 2.5 V6 95 Czarny
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Ostatnio jeden mechanik powiedział mi że olej musi być tylko tego samego rodzaju i tych samych parametrów a Marka oleju jest nieważna "bo i tak wszystkie to jeden ch..."
Możesz posłuchać.....
Ja posłuchałem i teraz wymieniam calkowicie olej bo do jakiegoś (też nie wiem jaki miałem) syntetyka dolałem syntetyka z Orlenu i chyba sie nie polubiły:))) Może po prostu nie pasowały do siebie
Możesz posłuchać.....
Ja posłuchałem i teraz wymieniam calkowicie olej bo do jakiegoś (też nie wiem jaki miałem) syntetyka dolałem syntetyka z Orlenu i chyba sie nie polubiły:))) Może po prostu nie pasowały do siebie
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
jesli kupiles samochod to pierwsza rzecza jaka powinienes zrobic to calkowicie eyniemic olej.Jest to wazne nei wiesz ile poprzedni wlasciciel na min jezdzil:)
a jak juz wymienisz to sam sobie bedziesz kontrolowal aby co 10000 wymieniac
takie jest moje zdanie aha filtr oleju tez by sie przydalo wymienic
a jak juz wymienisz to sam sobie bedziesz kontrolowal aby co 10000 wymieniac
takie jest moje zdanie aha filtr oleju tez by sie przydalo wymienic
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
... jagger, nie wiem jaki masz przebieg , ale jeżeli pow. 90 tys. km i nie masz pewności czy był wymieniany przez poprzedniego właściciela pasek rozrządu to warto się chociaż zastanowić nad jego wymianą. Rozumiem, że teraz masz inny problem, ale ...qki82 pisze:jesli kupiles samochod to pierwsza rzecza jaka powinienes zrobic to calkowicie eyniemic olej.Jest to wazne nei wiesz ile poprzedni wlasciciel na min jezdzil:)
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja po zakupie pierwsze co zrobiłem to właśnie wymiana oleju i filtra. Nie wiem na czym jeżdził poprzedni właściciel ale zalałem syntetykiem Mobila 5W50 i powinno być ok (założyłem, że poprzednio też był syntetyk chociaż może to ryzykowne założenie). Dzisiaj oddałem mojego Probka do stacji diagnoistycznej na full przegląd i wymianę pozostałych filtrów i płynów. Wolę mieć pewność, że wszystko jest jak trzeba i wiedzieć na czym jeżdżę i kiedy było wymieniane, żeby potem nie obudzić się z ręką w nocniku.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
Re: opony
dlatego że koła mają nahylenie ujemne (tak się to bodajże określa). Probki powinny mieć koła lekko rozjechane, a co za tym idzie opona będzie sięszybciej zużywała od środka.jagger pisze:hi
jakie moga byc przyczyny ,jezeli opony sa od srodka(znaczy od wewnetrznej strony) zjechane??
dzieki rafi
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Re: opony
Tak a co jeśli opona jest nadmiernie zurzyta?? Bo to że fordy ogólnie nadmiernie ciachają opony to się dowiedziałem kiedyś w firmie z oponami, i do naszych samochodów nie ma co oszczędzać na oponach, a najlepiej kupować z domieszką krzemową.MiH pisze: dlatego że koła mają nahylenie ujemne (tak się to bodajże określa). Probki powinny mieć koła lekko rozjechane, a co za tym idzie opona będzie sięszybciej zużywała od środka.
ja mówię o normanym zużyciu....
A co do szybkiego zużycia - to taaaaaaak oj taaaaaak Fordy a w szczególności PROBE baaaaaardzo szybko zużywają opony.... szczególnie przednie - niektórzy to 2x w roku muszą zmieniać......
A co do szybkiego zużycia - to taaaaaaak oj taaaaaak Fordy a w szczególności PROBE baaaaaardzo szybko zużywają opony.... szczególnie przednie - niektórzy to 2x w roku muszą zmieniać......
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
mysle ze olej i filtry powinienem zmienic,a co do paska rozrzadu wiem ze byl zmieniany jakies 2 miechy temu -wiec mysle ze jest ok!
widze ze co do tych opon zjechanych od srodka nie mam co sie zadreczac jak twierdzicie ze fordy tak maja a w szczegolnosci probe,wiec zrobie geometrie i mysle ze bedzie ok
pozdro
widze ze co do tych opon zjechanych od srodka nie mam co sie zadreczac jak twierdzicie ze fordy tak maja a w szczegolnosci probe,wiec zrobie geometrie i mysle ze bedzie ok
pozdro
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja w 3-litrowej Alfie 164 miałem zjechaną 1 prawą tylną oponę po wewnętrznej. Ale tam konstruktorzy wlew paliwa poprowadzili tak, że wystawał kolankiem do wnętrza nadkola! Jak zamontowałem gaz i wsadziłem do bagażnika butlę 80 litrów to lepiej się prowadził, bo mu rozkład mas przód / tył wyrównałem, ale lekko osiadł i gdy dobiło, to ocierał. Po pewnym czasie zdziwiłem się na stacji benzynowej gdy zatankowałem więcej, niż pojemność zbiornika, bo część paliwa poszła pod auto.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
HI
wlasnie zadzwonilem dzis do faceta od ktorego kupilem auto i powiedzial mi ze zmienial wszystkie plyny wlacznie z paskiem rozrzadu w pazdzierniku i wysle mi wszystkie rachunki na dniach wlacznie z manualem do niego ,wiec nie wiem czy zmieniac wszystko czy nie?/
czy do chlodnicy moge dolac obojetnie jaki plyn chlodniczy (do aluminiowych)czy tez musi byc ten sam co byl.sprawdzielm dzis w zbiorniczku i widze ciemnosc,a powinno byc na miarcze powyzej ,,L,,
dzieki pozdro
wlasnie zadzwonilem dzis do faceta od ktorego kupilem auto i powiedzial mi ze zmienial wszystkie plyny wlacznie z paskiem rozrzadu w pazdzierniku i wysle mi wszystkie rachunki na dniach wlacznie z manualem do niego ,wiec nie wiem czy zmieniac wszystko czy nie?/
czy do chlodnicy moge dolac obojetnie jaki plyn chlodniczy (do aluminiowych)czy tez musi byc ten sam co byl.sprawdzielm dzis w zbiorniczku i widze ciemnosc,a powinno byc na miarcze powyzej ,,L,,
dzieki pozdro
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
Wlej sobie coś na bazie glikolu nie, nie wiem jak po angielsku to się nazywa ale sądze że podobnie.jagger pisze:moze tylko wody doleje narazie,albo caly zmienie??? wiecie moze gdzie jest jakis kurek czy cos w tym rodzaju do spuszczenia tego co tam zostalo i doradzcie jaki wlac jako nowy
dzieki
Co do kurka to trzeba szukać na chłodnicy na dole.
Wlej sobie coś na bazie glikolu nie, nie wiem jak po angielsku to się nazywa ale sądze że podobnie.jagger pisze:moze tylko wody doleje narazie,albo caly zmienie??? wiecie moze gdzie jest jakis kurek czy cos w tym rodzaju do spuszczenia tego co tam zostalo i doradzcie jaki wlac jako nowy
dzieki
Co do kurka to trzeba szukać na chłodnicy na dole.
A jeśli już chcesz dolewać to wody destylowanej.
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja mam u siebie koncentrat Shell'a. Rozrabia się go z wodą destylowaną w różnych proporcjach w zależności od tego do jakiej temp ma nie zamarzać. W naszych warunkach możesz zrobić proporcje 1:1. O ile dobrze pamiętam wystarcza do -40 stopni. Nadaje się do wszystkich chłodnic w tym również tych aluminiowych.jagger pisze:moze tylko wody doleje narazie,albo caly zmienie??? wiecie moze gdzie jest jakis kurek czy cos w tym rodzaju do spuszczenia tego co tam zostalo i doradzcie jaki wlac jako nowy
dzieki
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI