Strona 1 z 4

tylne lampy

: 2005-01-27 22:25
autor: kicur
witam drogich mi klubowiczow! :D mam pytanie-czy wiecie moze czy da sie rozebrac tylna lampe??chodzi mi o zdjecie tej plastikowej szybki-bo problem jest taki ze mam peknieta i za cholere nie moge dostac lampy bez tych cholernych paskow--o wlasnie --a da sie je wogole zdrapac jesli juz sie juz do nich dostane??--acha i czy to duzy problem jest ze zdjeciem tej szybki tzn.czy latwo urwac te zaczepy i czy jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie ciekla przez nia woda???czy ktos z was juz to robil??z gory dzieki pozdrawiam!!! 8) :D

: 2005-01-27 23:41
autor: spown
Mi też by się przydała ta informacja, bo ktoś przede mną bardzo brzydko wkleił kawałki pomarańczowego plastiku, a poza tym lewa mi paruje :(

: 2005-01-28 09:01
autor: Sh(.)(.)ters
Z tego co wiem, lampy tylne są klejone. Po demontażu należy popracować delikatnie skalpelem w miejscu klejenia plastikowych elementów. Szczelność będzie zależeć od precyzji cięcia i późniejszego klejenia.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.

: 2005-01-28 15:15
autor: piotrek
Ja to rozbierałem i miałem problem bowlasnie jest przyklejona ta szybka i przy odklejaniu trzeba uwazac zeby nie popekała strasznie sie łamie ten plastik , popękał mi jeszcze gorzej niż był , wkleić spowrotem trzeba na silikon. Najlepiej zrobić z plexi bede niedługo to robił to powiem co i jak .

: 2005-01-30 07:48
autor: Mr. Cynk
.

: 2005-06-06 09:29
autor: cevinek
Na suszarkę szkoda prądu.....

Właśnie to robiłem....

1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
8) po około 6-10 minutach ;lampa gotowa....

UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....

Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....

: 2005-06-08 22:25
autor: Bogdan9999
Wiecie co myślałem nad tym jak by to wyglądało jak tylne lampy po rozklejeniu aby wymalować czarny plastyk w środku chromem !!!!!!! Co myślicie o tym pomyśle ???? I ciekawe jak by to wyglądało ????

: 2005-06-08 22:43
autor: Pelot
moim zdaniem nie będzie to wyglądało :lol:

: 2006-11-11 19:40
autor: Kondzio
Wreszcie zmienilem sobie lewą tylna lampe u probaska kupilem niedawno dwie od klubowicza...chcialem zmienic dwie od raz, ale sie przeliczylem z czasem i przed chwila skonczylem:) jestem z siebie dumny :wink: :lol: :)
ale rozkrecania to troche jest :? :evil:
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL :lol: :lol: :lol: mam nadzieje ze na tygodniu zmienie druga bedzie lepiej :)
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe :cry:
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera :?

: 2006-11-11 19:54
autor: J@cekW
A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...

: 2006-11-11 20:24
autor: Kondzio
JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
co do uszczelki to jest, ale dla pewnosci i wsio zeby bylo okej to pojechalem na latwizne i silikonem zapitolilem dokladnie :)
a co do parowania to sam widzisz ze przed chwileczka zmienilem i nigdzie nie wyjezdzalem ani nic, jutro sie okaze ale powinno byc elegancko :)
w poniedzialek mysle druga zmienic, ale to rozkrecanie mnie dobija :? ale co sie nie robi dla probaska :P

: 2006-11-11 21:16
autor: J@cekW
Mam nadzieję że silikon będzie trzymał dłużej niż u mnie. Lampę wymieniałem latem ale po trzecim deszczu zaczęła parować. Teraz jestem na etapie szukania jakiegoś materiału co by nową uszczelkę można było dociąc... na razie nie mam żadnego pomysłu.

: 2006-11-12 20:47
autor: Kondzio
dzisiaj niedziela, ale nie wytrzymalem i zmienilem prawa lampe teraz jest juz prawie okej...bo ten srodek jest od GT a lampy od GL, przenosze sie na GIELDE:P :wink: :P

: 2006-11-13 18:01
autor: Pelot
JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
przecież lampa jest szczelnie zamknięta, więc co Ci da uszczelka którą się daje między lampe a blache??lampe??
A po drugie, jak oblecisz je od góry silikonem to pamiętaj że woda nie bedzie miałą gdzie spływać i Ci klapa zgnije

: 2006-11-13 21:00
autor: J@cekW
Mówiąc o silikonie i uszczelce nie miałem na myśli klosza (o czym była wcześniej mowa) tylko całą lampę i przestrzeń pomiędzy nią a karoserią. Tam dałem silikon i zabezpieczyłem dodatkowo od góry- mimo tego i tak zaczęły parować. Może właśnie chodzi o odprowadzenie wody... W każdym razie jak tylko zrobi się sucho będzie się trzeba za to zabrać ale przedtem muszę znaleźć jakiś materiał na nową uszczelkę.

: 2006-11-13 21:29
autor: piotrek
Pelot on dalej nie kuma o co chodzi :D
między lampą a karoserią masz uszczelke to że dasz tam silikon to tylko woda nie będzie się dostawać do wnętrza
niema to nic wspólnego z parowaniem lampy
a tak w sumie to rzadko spotkać nie parującą lampe tył

: 2006-11-13 21:42
autor: Pelot
hehe, może już zakumał :wink:
Ja słyszałem że nawiercenie kilku otworków od dołu pod listewką pomoże szybciej odparowywać, ale nie próbowałem.

: 2006-11-13 22:31
autor: J@cekW
He he to się zawstydziłem :oops: ale to wynikało z mojej niewiedzy! Kumam teraz kumam, nieszczelność pojawia się między kloszem a plastikiem zaraz za nim tu jest diabeł pogrzebany...

: 2006-11-30 19:47
autor: OLEY
Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą. :D

: 2006-11-30 20:15
autor: Flyke
a ja mam takie bez kratki i z checia bym wymienil na takie z kratka ;)

: 2006-11-30 20:36
autor: OLEY
Hehe, możemy się dogadać. :D
Jak tylko uda mi się przeszczep, moje są na sprzedaż. :D
Oczywiście wezmę tyle, ile dam za tamte. kupuję w sobotę(02.12), oczywiście po oględzinach. :D

: 2006-11-30 21:49
autor: Flyke
to daj znać na pw jak cos :)

: 2006-11-30 22:20
autor: Maciucha
OLEY pisze:Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą. :D
Jakie kupujesz? Takie jak moje czy jak lisia? Jeśli takie jak u mnie, to musisz też kupić środkową maskownicę.

: 2006-11-30 22:27
autor: OLEY
Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany. :D

: 2006-11-30 22:32
autor: Maciucha
OLEY pisze:Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany. :D
Jak bierzesz komplecik to jedynym problemem mogą być p@#^%ne, nieodkręcające się śruby :D