książka serwisowa

ŁUKASZ
Posty: 30
Rejestracja: 2005-02-18 12:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

książka serwisowa

Post autor: ŁUKASZ »

jestem świezym posiadaczem probka 2,2 GL chciałbym troche wnikliwiej
poznać to cacko lecz jestem ograniczony brakiem publikacji w j.polskim
boli mnie niewiedza ; jaką funkcję spełnia przycisk main shift przy drążku zmiany biegów ( automat) i jak on sie odnosi do przełącznika power,jeżeli
ktoś mógłby mi udostępnić dokumętacje po polsku byłbym zobowiązany
łuki
Gość

Post autor: Gość »

Warto się przywitać
:?

A serwisówki w jezyku olskim nie uświadczysz.

jeśli chodzi o funkcje "main shift" to wystarczy użyć opcji szukaj to byś znalazł to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ight=shift

:?
ŁUKASZ
Posty: 30
Rejestracja: 2005-02-18 12:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ŁUKASZ »

dzięki za podpowiedz ,mam pytanie :co jest przyczyną mrugania kontrolki
main shift w czasie jazdy
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Ojej, nigdy mi to nie mrugało...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
ŁUKASZ
Posty: 30
Rejestracja: 2005-02-18 12:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ŁUKASZ »

to masz farta
PROBE I 89' GL
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Sqad pisze:Warto się przywitać
:?
......
Masz racje Sqad jak trwoga to do...... :roll:
Ale zeby nie byc tak bardzo cynicznym odpowiem troche nowemu....
Migajacy main shift w czsie jazdy to PROBLEM Z AUTOMATEM :idea:
:( :?
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
ŁUKASZ
Posty: 30
Rejestracja: 2005-02-18 12:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ŁUKASZ »

cześć wam !
dzuęki za podpowiedz , zadoko to robi ale mu sie zdarzyło .czy ktoś wie
czego to jest przyczyna .Według papierów jest po niedawnym remoncie,
przejechane niecałe 10,000 km. dużo nim jeżdze po europie więc chciał bym wiedzieć czy sie nie sypnie .czy ktoś miał już takie obiawy i jak je usunoł
PROBE I 89' GL
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”