Strona 1 z 1
POMOZCIE -pare pytanek o dół silnika;))
: 2005-03-29 21:37
autor: kicur
witam! mam pare pytanek bo dzis rozebralem silnik wiec... czy do kola zamachowego trzeba miec sciagacz czy da rade zejsc samo, czy dam rade wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy-tzn chodzi traczej o wsadzenie bo wyjac to nie problem

, jaka powinna byc przera na zamkach piercieni -chodzi mi zebye sprawdzic czy nie sa wytarte i uwaga uwaga ostatnie.... jak sprawdzic czy pompa olejowa nie jest zuzyta bo mialem dosc niskie cisnienie ale nie wiem przez co

--nie musicie oczywiscie znac odpowiedzi na wszystkie pytania

ale jesli wiecie cokolwiek na te tematy to piszciee prosze--wieeeeelkie dzieki i pozdroo!!

: 2005-03-30 15:48
autor: piotrek
Kicur a nielepiej załatwić servisówke
napisz na priva
: 2005-03-30 19:03
autor: Jedrek
Koło zamachowe powinno być przykręcone na kilka (8 - 12) śrub do wału korbowego.
wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy
: 2005-03-30 19:24
autor: TOMEK
Wyjac i wsadzic tloki wraz z walem nie rozbierajac glowicy...To raczej jest nie mozliwe. A sprawdzic w jakim stanie sa pierscienie,,,,,,to lepiej zmiezyć mu cisnienie na cylindrach, jesli bedzie za niskie to i tak nie unikniesz wyciagania tłokow z cylindrów..narka
: 2005-03-30 19:31
autor: piotrek
Pompa oleju powinna być bez dużych rys na obudowie i na kołach no i oczywiście zobacz czy miałeś wycieki z uszczelniacza na pompie
a tłoki z korbowowodem wkłada się od góry , ze ściskaczem do pierścieni.
Pierścienie lepiej jest wymienić przy rozbiórce silnika jak też i panewki
: 2005-03-30 20:32
autor: piotrek
niekoniecznie z tym szlifem jeżeli nie masz zużycia na wale na wytarte są tylko panewki to poco robić szlif wału
ja przy swoim miałem wszystko pomierzone i wymiana była tylko panewek .