Strona 1 z 1
NEUE PROBLEM !!!
: 2003-06-02 09:34
autor: Gość
Znowu szopki! Pomóżcie mi w tym temacie: jadę sobie jadę i wskaźnik temperatury zaczyna z połowy pola (czyli z 90 st. C) schodzic na dół! Co prawda nie idzie aż na kreskę z literką C (cold) ale waha się jak by coś tam nie działało. Co to jest? I mam pod maską w FUSE BOX taki bezpiecznik 40A (cooling fan) i nie jest on błyszczący (ta blaszka) tylko taki szczerniały. Aha i klima wtedy też działa sobie tak od niechcenia, ale gdy coś tam załapie to wszystko OK
: 2003-06-02 17:08
autor: flanker
Generalnie problem z układem chłodzenia. Najprawdopodobniej do wymiany termostat. W najgorzszym wypadku (chociaz w probe ma w tym wade techniczną) to pompa wody.
: 2003-06-03 08:19
autor: Gość
Znalazłem przyczynę!!! Bezpiecznik (cooling fan) 40A był juz lekko nadpalony i na kostce od czujnika był kabelek nadszarpnięty. Teraz jest OK ale jadę jeszcze do elektryka na sprawdzenie.
Flanker : jeżeli by to był termostat to skakała by temperatura najpierw gwałtownie do góry a później właśnie z wahaniami - miałem tak w Mercu a ja mam objaw tylko spadku na dół. A jeżeli byłaby to pompa to wskaźnik cięzko szedłby do góry bo od razu byłby silnik na dużym obiegu.
Jutro dam posta co stwierdzili na pomiarach.
: 2003-06-03 09:13
autor: flanker
Faktycznie moze to bezpiecznik, ale jeżeli jest upalony to znaczy, że coś go upaliło. Proponuje sprawdzic wiatraki od chłodnicy, czy nie pala bezpiecznika.
: 2003-06-03 11:43
autor: Gość
Jeszcze pytanko: ja mam jeden wiatrak od strony chłodnicy a powinny być 2 (ten drugi do klimy od strony zewnetrznej)???????
: 2003-06-03 13:06
autor: rick
W moim, 2.5 mam dwa od środka