Instalacja gazowa - 2,5 V6
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
No ja jestem bardzo zadowolony z instalacji, a mam OMVL-a i użytkuję ją już rok i nie miałem najmniejszego problemu z nia :)
A teraz po wyregulowaniu jeździ dokładnie tak samo jak na benzynce
A teraz po wyregulowaniu jeździ dokładnie tak samo jak na benzynce
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
cze.wiecie co panowie.ja mysle ze jesli kogos stac takim autem jezdzic i oplacac to powinno go tez bylo stac na benzyne a nie taki piekny silnik jakis gazem zajezdzac!!
pozdrowienia
pozdrowienia
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
sebastian, a powiec chłopcze tak z ciekawości ile litrów paliwa możesz sobie kupić za jedną godzinę twojej pracy w twoim kraju ?
a i zdradź jeszcze ile kilometrów tygodniowo robisz swoim probkiem
bo jeśłi za jedną godzinę pracy stać cię na 1,5 litra paliwa i kiedy trzeba zrobić ~1000 kilometrów tygodniowo to nawet nie zarobiłbyś na takie paliwo.
A jeśli probek pali 7-12 na setkę to nie widzę niczego zdrożnego w tym że go ktoś chce mieć... przecież głupia vectra czy corsa 1.6 wypala 6-12 litrów na setkę...
o komforcie, osiągach i wyposażeniu to już w ogóle nie piszę bo to jakaś pomyłka...
nikt nie zakłada lpg z miłości do gazu.... to chłodna kalkulacja sebastian.
niemcy jakoś nie idą tak intensywnie w tym kierunku tylko raczej w diesle... a lpg nawet stacji nie ma zbyt wiele... tyle że to i u ciebie tam się zmieni.
a i zdradź jeszcze ile kilometrów tygodniowo robisz swoim probkiem
bo jeśłi za jedną godzinę pracy stać cię na 1,5 litra paliwa i kiedy trzeba zrobić ~1000 kilometrów tygodniowo to nawet nie zarobiłbyś na takie paliwo.
A jeśli probek pali 7-12 na setkę to nie widzę niczego zdrożnego w tym że go ktoś chce mieć... przecież głupia vectra czy corsa 1.6 wypala 6-12 litrów na setkę...
o komforcie, osiągach i wyposażeniu to już w ogóle nie piszę bo to jakaś pomyłka...
nikt nie zakłada lpg z miłości do gazu.... to chłodna kalkulacja sebastian.
niemcy jakoś nie idą tak intensywnie w tym kierunku tylko raczej w diesle... a lpg nawet stacji nie ma zbyt wiele... tyle że to i u ciebie tam się zmieni.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie.... Widzę że przy kazdym temacie powraca problem. Zakładam gaz ponieważ nie stać mnie na "marnowanie kasy" na benzynę skoro mogę tankowac tańszy gaz. Osiągi nie zmieniają się tak znacząco a pozostałe pieniądze w portfelu lepiej wydać na coś innego... I TYLE w tym temacie. Gdybym jeździł 10 km dziennie to oczywiście nie ma sensu ale nie gdy pokonuje dystans 100 km dziennie. Po przeliczeniach że pali mi probek 12, 5 L to wychodzi powyżej 50 zł = horror to niby dlaczego dużą część dniówki mam wydawać na samo dojechanie do pracy....
A wracając do tematu może ktoś ma instalacje STAGA termin montażu najbliższa środa a ja nadal nie wiem jaką instalację założyć.. może ktoś pomoże....
Pozdro dla gazowców i benzyniaków
Tomek
A wracając do tematu może ktoś ma instalacje STAGA termin montażu najbliższa środa a ja nadal nie wiem jaką instalację założyć.. może ktoś pomoże....
Pozdro dla gazowców i benzyniaków
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Pomogę Ci:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5953
Wiesz już co użytkownik GTR myśli o instalacji Stag. Szczególnie cenna jest końcowa konkluzja dotycząca oszczędzania. Ale zrobisz jak zechcesz.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5953
Wiesz już co użytkownik GTR myśli o instalacji Stag. Szczególnie cenna jest końcowa konkluzja dotycząca oszczędzania. Ale zrobisz jak zechcesz.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
cze. okej rozumie was, gas jest tanszy!!mozna zaoszczedzic!!
ps. po 1 niemcy to niemoj kraj, po 2 nienazywaj mnie chlopcze bo tego nielubie.
Proszę o mniej emocjonalne podchodzenie do rzeczy. Cynki nie miał nic złego na myśli. Moderator.
ps. po 1 niemcy to niemoj kraj, po 2 nienazywaj mnie chlopcze bo tego nielubie.
Proszę o mniej emocjonalne podchodzenie do rzeczy. Cynki nie miał nic złego na myśli. Moderator.
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
No i założyli mo gaz......niestety nie jestem NA RAZIE zadowolony: a oto powody:
1. znaczna utrata mocy
2. odcinanie gazu powyżej 5 tys obrotów przełącza na benzynę
3. przy wciśnięciu gazu do końca samochód dławi się
4. spalanie wzrosło z 12L do 16,4 L !!!!!!!!!
na razie to TYLE i aż tyle
W środe mają mi drugi raz skalibrować instalke ale zaczynam wątpić że wyeliminuje to wszystkie problemy.
Gazownik powiedział że możliwe że bedzie musiał powiększyć doloty wtrysku ?!
Co sądzicie o tym , na co zwrócić uwagę ...... Strasznie mi przykro bo probka odstawiłem przed założeniem gazu na TIP TOP a teraz .......
Dzięki
Tomek
1. znaczna utrata mocy
2. odcinanie gazu powyżej 5 tys obrotów przełącza na benzynę
3. przy wciśnięciu gazu do końca samochód dławi się
4. spalanie wzrosło z 12L do 16,4 L !!!!!!!!!
na razie to TYLE i aż tyle
W środe mają mi drugi raz skalibrować instalke ale zaczynam wątpić że wyeliminuje to wszystkie problemy.
Gazownik powiedział że możliwe że bedzie musiał powiększyć doloty wtrysku ?!
Co sądzicie o tym , na co zwrócić uwagę ...... Strasznie mi przykro bo probka odstawiłem przed założeniem gazu na TIP TOP a teraz .......
Dzięki
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Najpierw o odcinaniu. Tak powinno być. Na gazie nie ma możliwości ustawienia odcięcia, przez co mógłbyś zatrzeć silnik. Gazownik ustawia jednym ruchem myszki na ekranie pułap obrotów, przy których następuje przełączenie na etylinę. Tam jak wiadomo masz odcięcie przy jakiś obrotach.minimaniak pisze:
1. znaczna utrata mocy
2. odcinanie gazu powyżej 5 tys obrotów przełącza na benzynę
3. przy wciśnięciu gazu do końca samochód dławi się
4. spalanie wzrosło z 12L do 16,4 L !!!!!!!!!
Gazownik powiedział że możliwe że bedzie musiał powiększyć doloty wtrysku ?!
Dławienie i spalanie to prawdopodobnie kwestia złej mieszanki - regulacja. Może to być również sprawa zbyt małych wtryskiwaczy.
Daj mu popracować, zobacz co poprawi.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
a co to za Jędrek
Założyli nam instalacje firmy Stag.
Ja dzisiaj byłem na kolejnym strojeniu,jest już dużo lepiej,nie odcina,delikatnie się zadławia przy wciśnięciu gazu w podłogę ale jest już o niebo lepiej.Stracił troche mocy ale gazol obiecuje cały czas że będzie lepiej chodził.Tylko ciekaw jestem ile teraz mi bedzie palił
Założyli nam instalacje firmy Stag.
Ja dzisiaj byłem na kolejnym strojeniu,jest już dużo lepiej,nie odcina,delikatnie się zadławia przy wciśnięciu gazu w podłogę ale jest już o niebo lepiej.Stracił troche mocy ale gazol obiecuje cały czas że będzie lepiej chodził.Tylko ciekaw jestem ile teraz mi bedzie palił
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Ja też byłem dziś drugi raz...
eh szkoda gadać ...szarpie przy niskich obrotach i wciśnięciu gazu pali jak smok 16,5 L kurcze jak mi nie ustawią to będą mieli problem...
Już nie odcina przy wyższych obrotach... coś jest lepiej ale coś jest gorzej. Jutro mają mieć bardziej rozbudowany program ... powiększyli średnice w dyszach...
Kurcze a Qki to ma szczęście bo jest b.zadowolony
3majcie kciuki
Pozdrawiam,
Tomek
eh szkoda gadać ...szarpie przy niskich obrotach i wciśnięciu gazu pali jak smok 16,5 L kurcze jak mi nie ustawią to będą mieli problem...
Już nie odcina przy wyższych obrotach... coś jest lepiej ale coś jest gorzej. Jutro mają mieć bardziej rozbudowany program ... powiększyli średnice w dyszach...
Kurcze a Qki to ma szczęście bo jest b.zadowolony
3majcie kciuki
Pozdrawiam,
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Zgadza się, tylko że do stag-a można ściągnąć soft bez problemu zCynki pisze:a do OMVL'a mamy soft i sami możemy sobie podłubać w domku lub na światłach, prawda Andrzej?
nie ma co, niech "żyje" Stag.. :D:D
http://www.ac.com.pl/autogaz/stag200/
i to mnie trochę boli.
Podobnie ma się rzecz z AKME
Trzeba tylko dorobić kabelek
Przy czym jesteśmy górą w stosunku do CNG
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra dosyć kopania leżących . Wiem, że teraz ciężko założyć jakąkolwiek instalację, bo chętni na LPG się chyba kserują normalnie.
Pelot - nie wiem jakiej firmy mam wtryski, jeżeli to ci ułatwi instalacja Mistral. Wtryski są na 2.2 i wystarczają, chociaż moim zdaniem 3.0 byłoby optymalne.
Będę mądrzejszy po wymianie kabli wn, bo na razie to cud że ten gaz działa, na szrotach które posiadam.
Dziwię się że ta sama instalacja, montowana przez tych samych ludzi w analogicznym aucie (V6) nie działa poprawnie. Może jakiś błąd montażu lub masz coś nie końca "si" ze sprzętem.
Pelot - nie wiem jakiej firmy mam wtryski, jeżeli to ci ułatwi instalacja Mistral. Wtryski są na 2.2 i wystarczają, chociaż moim zdaniem 3.0 byłoby optymalne.
Będę mądrzejszy po wymianie kabli wn, bo na razie to cud że ten gaz działa, na szrotach które posiadam.
Dziwię się że ta sama instalacja, montowana przez tych samych ludzi w analogicznym aucie (V6) nie działa poprawnie. Może jakiś błąd montażu lub masz coś nie końca "si" ze sprzętem.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
wystarczy inna długość rurek do wtrysków, nierówno wywiercone miejsca na wtryskiwacze, źle dobrane dysze, partacka kalibracja...
łatwo jest coś założyć na hop siup i zgarnąć kaskę... zwłaszcza teraz kiedy ci chętni się kserują... ale żeby instalka na prawdę działała ładnie to trochę czasu na kalibrację trzeba niestety poświęcić...
łatwo jest coś założyć na hop siup i zgarnąć kaskę... zwłaszcza teraz kiedy ci chętni się kserują... ale żeby instalka na prawdę działała ładnie to trochę czasu na kalibrację trzeba niestety poświęcić...
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
Owszem, potwierdzam słowa "przedpiścy". Mojego OMVLa zakładali z 6 godzin, a ustawiali z 4.Cynki pisze:...ale żeby instalka na prawdę działała ładnie to trochę czasu na kalibrację trzeba niestety poświęcić...
Sorki, że się wetnę w topic, ale nie widzę sensu zakładać nowy.
Znacie może jakiś nienajgorszy zakład w Wawce lu okolicy, gdzie możnaby wymienić filterki
Jak jest z dostępnością kabla i softu do OMVLa? Czy do softu trzeba mieć choćby sklonowany klucz sprzętowy?
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
I znów byłem na regulacji ... Już jest okej jeszcze tylko szarpie przy wciskaniu w "dechę" na niskich obrotach ( około 2tys.) I nie wiedzą co się dzieje kazali sprawdzić układ zapłonowy i tego typu pierdoły....
Teraz muszę sprawdzić ile mi pali bo 16,5 litra to trochę dużo
Aha słuchajcie jak tp jest z tymi ryrkami od wtryskiwaczy i ich długfością ( nie znam sie za bardzo ale domniemam że chodzi o te rurki wkrącone w silnik ) u mnie nie są jednakowej długości i u Qkiego też
Dzięki wszystkim za pomoc
Tomek
Teraz muszę sprawdzić ile mi pali bo 16,5 litra to trochę dużo
Aha słuchajcie jak tp jest z tymi ryrkami od wtryskiwaczy i ich długfością ( nie znam sie za bardzo ale domniemam że chodzi o te rurki wkrącone w silnik ) u mnie nie są jednakowej długości i u Qkiego też
Dzięki wszystkim za pomoc
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa