Instalacja gazowa - 2,5 V6

Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Robert pisze:
endrup pisze:ile kosztuje taka przyjemność..
Taka przyjemność (jazda Probkiem) jest bezcenna :D :D :D
:1111_hello: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok: :twisted: 8) :lol: :wink: :1111_ok: :1111_bye:
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Do Wojtka

Post autor: Tomasz S »

Naprawdę nie krytykuję Twoich decyzji !!! To Twój samochód i Ty nim będziesz jeździł !!! Moje wypocinki były jedynie podane "pod Twoją rozwagę" . :1111_bye:
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Do Wojtka - jeszcze jedno

Post autor: Tomasz S »

Związane to jest z rodzajem instalacji. Jestem pewien, że u Ciebie w pracy to standardowe z parownikiem. One zawsze są mniej efektywne.
Zauważ, że pisałem o sekwencyjnym wtrysku gazu.
. Wszystkie instalacje (oprócz 4 ) to sekwencja . W/w cztery to ciekła faza wtrysku :-k . Co do wybuchowości LPG : Jest tak samo wybuchowy jak konwencjonalne paliwo ! W niektórych przypadkach nawet bardziej bezpieczne . Sam możesz wykonać doświadczenie - Za " młodych " lat preparowałem kopciuchy z saletry i cukru (temp spalania ok 1200 st celcjusza) kiedyś wsadziłem w tę mieszankę gaz do zapalniczek :arrow: Rozprężający się gaz(zimno) ugasił kopciucha :shock: ; LPG jest jak naj bardziej ekologiczny - jeszcze bardziej CNG czy wodór . A u naszych nowych "wielkich braci" , obecnie tych zza oceanu w niektórych kręgach istnieje swego rodzaju moda na ekologię . Być może stąd pojazdy napędzane gazem (ogólnie) :1111_bye:
WojtekProbe
Posty: 69
Rejestracja: 2005-04-09 10:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Re: Do Tomka - jeszcze jedno

Post autor: WojtekProbe »

Tomasz S pisze: Wszystkie instalacje (oprócz 4 ) to sekwencja.
Nie wiem skąd zaczerpnąłeś te informacje, ale naprawdę dobre :lol:
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Gaz w V6

Post autor: labudin »

zawsze myslalem ze gazowanie V6 to zabojstwo ale jednak musze to zrobic. Pytanie jest tylko jaki gaz zalozyc zeby nie stracil na mocy zbytnio i ile wtedy bedzie palil no i oczywiscie cena. Dzieki za wszelkie info
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Witam, może to nieładnie z mojej strony ale jestem zmuszony zapoznać Cię z funkcją szukaj naszego forum. Zapewniam że znajdziesz, bo temat był przerabiany na 1000 i jeden sposobów 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

wiem wiem znam ta fukcje uzywalem ale nie satysfakcjonuje mnie to w 100% :)
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

To w takim razie jakich odpowiedzi się spodziewałeś.
O ile wiem to na wszystkie pytania z Twojego pierwszego postu znajdują się na forum i to 100% pokrywające się z twoją prośbą.
Nie chciej, abym narobił Ci na samym początku wstydu bo odnalezienie owych odpowiedzi zajmie mi niecałe 5min.
Jest tam dokładnie jaki preferuje się gaz do V6, jaka jest średnia cena takiej instalacji, oraz ile to cudo pali na czymś takim.

Zgadam się :!: z moim przedmówcą. :?
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Niestety ale też muszę podzielić zdanie kolegów
ten temat był wiele razy poruszany
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3220
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

oki ale mam jeszcze jedno pytanko a tego sie nie doszukalem czy jest roznica w spalaniu miedzy II a IV generacja?? I jaka jest roznica miedzy tymi dwoma generacjami oprocz tego ze IV nie powoduje utraty mocy
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

w cenie :P

a tak na serio IV generacja znacznie mniej ingeruje w auto. Dokładniej dawkuje gaz i praktycznie niweluje problem strzałów na gazie.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

co sądzicie o instalacji Stag do 2,5 V 6 sekwencja

Post autor: minimaniak »

Jak w temacie będe wdzięczny za sugeste czy lepiej może OMVL XXI - droższe o 800 zł

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Przeglądałem stronkę, ściągnąłem nawet soft do regulacji i z tego co udało mi się wyczytać nie jest najgorsza.
Jak już wcześniej pisałem, (a może i nie :twisted: ) OMVL ma po drobnych przeróbkach możliwość zasilania CNG (gazem ziemnym) a ten o który się pytasz niestety nie ma takich opcji.

Pelot pisał coś o instalce KME, która też miała tę możliwość, przy czym nikt jeszcze jej nie sprawdził.
Na OMVL-u już nas kilku jeździ i nie ma do niej większych zastrzeżeń.

Oczywiście decyzja należy do CIebie!

Pozdrawiam! :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Stag

Post autor: minimaniak »

Dzięki,

A może mi ktoś wyjasnić co z tym softem - czy przy jego pomocy podłącza się instalacje do komputera i dokonuje regulacji? CZy gazownik tez tak powinien regulować instalacje

Dzięki za pomoc

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

bierz KME juz mnie długo będzie testowana :twisted:

Tylko gdzie ją teraz założysz :roll:
Obrazek
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

STAG

Post autor: minimaniak »

A co daje przeróbka na gaz ziemny ???
Dzieki

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Jest możliwość założenia KME ale gazownik mówi ze nie da się jej tak dobrze wyregulować jak OMVL lub Stag.... Mam niezły mętlik nie chce mieć problemów z instalacją tym bardziej jak wpompuje 4500 zł :(

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: STAG

Post autor: Maciucha »

minimaniak pisze:A co daje przeróbka na gaz ziemny ???
Dzieki

Tomek
Gaz ziemny jest sporo tańszy
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

a gdzie masz mozliwość założenia??
Ja już wpadam w furię gdzie bym nie zadzwonił to albo nie ma instalacji albo terminy po 3tyg.
Obrazek
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Ja dokładnie to samo jak już inwestuje to chce już ;)

Mam dwie możliwości jedna Świder koło Otwocka - Qki tam zakładał OMVL i mówi że miód a drugie miejsce to Michalin koło Warszawy tam mają KME Diego za 4500
W Świdrze OMVL za 4800 a Stag 4200 ( mówią że nowsza technologia i sprawuje się nieźle )

W obu przypadkach termin realizacji do 6 dni :)
Co byście doradzili OMVL'a i dopłacić 600 zł czy ten STAG

Dzięks

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Podaj mi nr.tel.moze tam coś uda mi sie załatwić szybciej
Obrazek
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

788 90 48 w Świdrze a do Michalina muszę poszukać....

Co założysz ? Orientowałeś się w cenach i jakości tych instalacji


Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Ja właśnie zakłądałem w świdrze i wszystkim tam polecam :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

To juz się nazywa rekomendacja ;)

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

No ja jestem bardzo zadowolony z instalacji, a mam OMVL-a i użytkuję ją już rok i nie miałem najmniejszego problemu z nia :):)
A teraz po wyregulowaniu jeździ dokładnie tak samo jak na benzynce :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”