Robert pisze:Taka przyjemność (jazda Probkiem) jest bezcennaendrup pisze:ile kosztuje taka przyjemność..
Instalacja gazowa - 2,5 V6
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Do Wojtka
Naprawdę nie krytykuję Twoich decyzji !!! To Twój samochód i Ty nim będziesz jeździł !!! Moje wypocinki były jedynie podane "pod Twoją rozwagę" .
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Do Wojtka - jeszcze jedno
. Wszystkie instalacje (oprócz 4 ) to sekwencja . W/w cztery to ciekła faza wtrysku . Co do wybuchowości LPG : Jest tak samo wybuchowy jak konwencjonalne paliwo ! W niektórych przypadkach nawet bardziej bezpieczne . Sam możesz wykonać doświadczenie - Za " młodych " lat preparowałem kopciuchy z saletry i cukru (temp spalania ok 1200 st celcjusza) kiedyś wsadziłem w tę mieszankę gaz do zapalniczek Rozprężający się gaz(zimno) ugasił kopciucha ; LPG jest jak naj bardziej ekologiczny - jeszcze bardziej CNG czy wodór . A u naszych nowych "wielkich braci" , obecnie tych zza oceanu w niektórych kręgach istnieje swego rodzaju moda na ekologię . Być może stąd pojazdy napędzane gazem (ogólnie)Związane to jest z rodzajem instalacji. Jestem pewien, że u Ciebie w pracy to standardowe z parownikiem. One zawsze są mniej efektywne.
Zauważ, że pisałem o sekwencyjnym wtrysku gazu.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-04-09 10:48
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Do Tomka - jeszcze jedno
Nie wiem skąd zaczerpnąłeś te informacje, ale naprawdę dobreTomasz S pisze: Wszystkie instalacje (oprócz 4 ) to sekwencja.
Gaz w V6
zawsze myslalem ze gazowanie V6 to zabojstwo ale jednak musze to zrobic. Pytanie jest tylko jaki gaz zalozyc zeby nie stracil na mocy zbytnio i ile wtedy bedzie palil no i oczywiscie cena. Dzieki za wszelkie info
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
To w takim razie jakich odpowiedzi się spodziewałeś.
O ile wiem to na wszystkie pytania z Twojego pierwszego postu znajdują się na forum i to 100% pokrywające się z twoją prośbą.
Nie chciej, abym narobił Ci na samym początku wstydu bo odnalezienie owych odpowiedzi zajmie mi niecałe 5min.
Jest tam dokładnie jaki preferuje się gaz do V6, jaka jest średnia cena takiej instalacji, oraz ile to cudo pali na czymś takim.
Zgadam się z moim przedmówcą.
O ile wiem to na wszystkie pytania z Twojego pierwszego postu znajdują się na forum i to 100% pokrywające się z twoją prośbą.
Nie chciej, abym narobił Ci na samym początku wstydu bo odnalezienie owych odpowiedzi zajmie mi niecałe 5min.
Jest tam dokładnie jaki preferuje się gaz do V6, jaka jest średnia cena takiej instalacji, oraz ile to cudo pali na czymś takim.
Zgadam się z moim przedmówcą.
Ford Probe 2.0 '94r.
Niestety ale też muszę podzielić zdanie kolegów
ten temat był wiele razy poruszany
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3220
ten temat był wiele razy poruszany
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3220
Będziesz Miał Wygody
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
co sądzicie o instalacji Stag do 2,5 V 6 sekwencja
Jak w temacie będe wdzięczny za sugeste czy lepiej może OMVL XXI - droższe o 800 zł
Tomek
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Przeglądałem stronkę, ściągnąłem nawet soft do regulacji i z tego co udało mi się wyczytać nie jest najgorsza.
Jak już wcześniej pisałem, (a może i nie ) OMVL ma po drobnych przeróbkach możliwość zasilania CNG (gazem ziemnym) a ten o który się pytasz niestety nie ma takich opcji.
Pelot pisał coś o instalce KME, która też miała tę możliwość, przy czym nikt jeszcze jej nie sprawdził.
Na OMVL-u już nas kilku jeździ i nie ma do niej większych zastrzeżeń.
Oczywiście decyzja należy do CIebie!
Pozdrawiam!
Jak już wcześniej pisałem, (a może i nie ) OMVL ma po drobnych przeróbkach możliwość zasilania CNG (gazem ziemnym) a ten o który się pytasz niestety nie ma takich opcji.
Pelot pisał coś o instalce KME, która też miała tę możliwość, przy czym nikt jeszcze jej nie sprawdził.
Na OMVL-u już nas kilku jeździ i nie ma do niej większych zastrzeżeń.
Oczywiście decyzja należy do CIebie!
Pozdrawiam!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Stag
Dzięki,
A może mi ktoś wyjasnić co z tym softem - czy przy jego pomocy podłącza się instalacje do komputera i dokonuje regulacji? CZy gazownik tez tak powinien regulować instalacje
Dzięki za pomoc
Tomek
A może mi ktoś wyjasnić co z tym softem - czy przy jego pomocy podłącza się instalacje do komputera i dokonuje regulacji? CZy gazownik tez tak powinien regulować instalacje
Dzięki za pomoc
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Ja dokładnie to samo jak już inwestuje to chce już
Mam dwie możliwości jedna Świder koło Otwocka - Qki tam zakładał OMVL i mówi że miód a drugie miejsce to Michalin koło Warszawy tam mają KME Diego za 4500
W Świdrze OMVL za 4800 a Stag 4200 ( mówią że nowsza technologia i sprawuje się nieźle )
W obu przypadkach termin realizacji do 6 dni
Co byście doradzili OMVL'a i dopłacić 600 zł czy ten STAG
Dzięks
Tomek
Mam dwie możliwości jedna Świder koło Otwocka - Qki tam zakładał OMVL i mówi że miód a drugie miejsce to Michalin koło Warszawy tam mają KME Diego za 4500
W Świdrze OMVL za 4800 a Stag 4200 ( mówią że nowsza technologia i sprawuje się nieźle )
W obu przypadkach termin realizacji do 6 dni
Co byście doradzili OMVL'a i dopłacić 600 zł czy ten STAG
Dzięks
Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2005-04-28 23:26
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
No ja jestem bardzo zadowolony z instalacji, a mam OMVL-a i użytkuję ją już rok i nie miałem najmniejszego problemu z nia :)
A teraz po wyregulowaniu jeździ dokładnie tak samo jak na benzynce
A teraz po wyregulowaniu jeździ dokładnie tak samo jak na benzynce
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko