Strona 1 z 2

Z przodu tarcze z tylu bebny ???

: 2002-11-02 23:09
autor: Dave TDi
Ostatnio wyczytalem z Probe 2.5 maja tarcze hamulcowe z przodu i tylu. A 2.0 tarcze h. z przodu a bebny z tylu. To bardzo dziwne gdyz ja mam 2.0 z 94' i mam tarcze z produ i z tylu. A co wy macie w swoich ???

: 2002-11-03 10:33
autor: alex
ja mam 4 tarcze tylko ostatnio rdzewiwja z wiadomyc przyczyn :roll:

: 2002-11-03 13:50
autor: Gość
ja tyz mam 4 tarcze(2.0_96)gdy przegladam strony ze stanow tam najczesciej sie trafiaja probowki z bebnami z tylu :lol:

tarcze

: 2002-11-03 19:46
autor: Gość
W moim 2.0 94 r. byly 4 tarcze. Teraz w 2.5 93 tez mam 4. Nigdy nie spotkalem probe z bebnem.

Tarcze

: 2002-11-05 00:03
autor: Gość
Powinno byc tak, ze GT (zarowno pierwsza generacja czyli 2.2 turbo i druga czyli 2.5 V6) maja 4 tarcze. Pozostale maja z tylu bebny. W pierwszej generacji zgadzalo sie to we wszystkich PROBE ktore widzialem. W drugiej pojecia nie mam jak jest faktycznie :)...

hmmm

: 2002-11-05 08:21
autor: flanker
Ja tam nie mam GT (I generacja) a tarcze mam z przodu i z tył.
Ale mam za to LX 3.0 V6 :)

: 2002-11-05 09:35
autor: Artek
Z tego co wyczytalem z różnych amerykańskich gazet wersje amerykańskie, podstawowe Probe 2.0 Base miały z tyłu bębny.Wyjątkiem były bogatsze w wyposażenie wersje SE 2.0 które miały z tyłu i z przodu tarcze.
pozdrawiam

: 2002-11-05 19:50
autor: BLACK PROBE
w 100 % zgadzam się z Artkiem - mój 2,0 SE wersja amerykańska ma z tyłu bębny.

: 2002-11-06 20:43
autor: Dave TDi
Dziekuje wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moje pytanko. Pytalem tylko z ciekawosci bo po przeczytaniu kilkiu art. doszedlem do wniosku ze chyba powinienem miec bebny z tylu a mam tarcze. Wiec chyba mam wersje 2.0 SE

: 2003-05-29 01:25
autor: strober
Dave jest tak:
2.0 BASE,SE ma z tylu bebny-USA
2.0 BASE.SE ma z tylu tarcze-EUROPA
Ja mam 2.0 SE(USA) i mam tak jak BLACK PROBE z tylu bebny!

: 2003-05-29 09:48
autor: Artek
strober pisze: Ja mam 2.0 SE(USA) i mam tak jak BLACK PROBE z tylu bebny!
No to Ci zazdroszczę ja tez wolał bym mieć u siebie w wersji GT bębny z tyłu, bo z tymi zaciskami na tarczach tylnich miałem kłopoty. (przedewszystkim z ręcznym - zacisk nie odpuszczał) i musiałem jeden zacisk cały wymienić,a w drugim dać nowy tłoczek - co oczywiście kosztowało nie mało :(

: 2003-05-29 13:39
autor: TSA
blokowanie zaciskow chamulca tylnego(tarcze) to juz taka choroba tego auta,z tego co wiem to wiekrzosc miala .lub bedzie miec z tym problemy,jedyne co pomaga to wymiala albo, rozebranie calego zacisku i oczyszczenie ale to na dlugo nie pomaga, bo niestety jesli dostanie sie brod do linki recznego to nie cofa calkowicie do konca zacisku i stad te problemy.

: 2003-05-29 14:15
autor: Artek
Zgadza się :D .
Ja trzy razy rozbierałem i czyściłem zaciski, ale starczało to tylko na góra trzy miesiące, później znów się blokowały :(
Teraz po wymianie całego zacisku, a w drugim tłoczka mam narazie ok :D

Bębny??

: 2005-09-04 10:54
autor: Wito
Przy dużych prędkościach powyżej 100 bije mi pedał hamulca wyczytałem że jak hamulec bije to tył nawala ja mam bębny.

Od czego mam zacząć naprawe??

: 2005-09-04 13:13
autor: Voodoo
Albo blokuje któreś koło i załącza się ABS lub szwankuje czujnik.
Ale i tak wpierw rozbierz i sprawdz w jakim stanie są hamulce.

: 2005-09-04 19:54
autor: Wito
nie mam abs wiec rozebrać hamulce ok czy moge zrobić to sam??

: 2005-09-27 11:02
autor: Tengel
Sprawdz przednie tarcze.Mialem podobny problem, okazalo sie ze tarcze po prostu sa krzywe.Bił nie tylko pedal hamulca,ale samochod wpadal w drgania przy hamowaniu. Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.

: 2005-09-27 11:06
autor: Ronin
Jeśli tarcze mają odpowiednią grubość można spróbować przetoczyć. tzn. jeśli są w miarę nowe a już zwichrowane.

: 2005-09-27 11:36
autor: tofil
Tengel pisze: Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.
Jezu, gdzie tak zdzierają :shock: Ja tarcze Brembo ze wskaźnikiem zużycia mam za 130 zł.

: 2005-09-27 13:40
autor: Tengel
tofil pisze:
Tengel pisze: Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.
Jezu, gdzie tak zdzierają :shock: Ja tarcze Brembo ze wskaźnikiem zużycia mam za 130 zł.
Mam Yuridy (jakies niemieckie),nie pamietam teraz za ile dokladnie i troche lepsze klocki od standardowych. Zaplacilem okolo 450 z montazem. I tak niezle,w serwisie Forda w Olsztynie zazyczyli sobie 1200 PLN + montaz :shock: . Nie wiem brachu gdzie Ty znalazles te Brembo za 130 zl za sztuke (czy za komplet?). Kupuj i sprzedawaj,jeszcze na tym zarobisz :wink:

: 2005-09-27 17:16
autor: tofil
Za komplet! Mam znajomego w intercars i taką mi podał cenę. Za klocki dałem 82 zł komplet na 2 koła japońskie w JC, wymiana 35 zł.

: 2005-09-27 23:36
autor: Sh(.)(.)ters
Tengel, te ceny przyprawiają mnie - szarego użytkownika I gen. o zawrót głowy :shock: . Chłopaki piszą normalne ceny. Zmień lepiej warsztat i dealera części 8) .

Re: Hamulce

: 2010-07-20 21:35
autor: bogdano
Witajcie ponownie z następnym tematem :)

Orientujecie się może jakie hamulce mogą być z tyłu w moim probku 2 generacji?
Wydaje mi się że są szczęki i bębny ale jak się pytałem w sklepie to się gość upierał że są klocki i tarcze.
Jeszcze tam nie zaglądałem ale zacisków nie widzę tylko bębny z zewnątrz. :)
Możliwe to jest żebym miał bębny w dwójce?

Pozdrawiam.

Re: Hamulce

: 2010-07-20 21:44
autor: Basf_Wrocław
Seryjnie w 2.0 były bębny.

Re: Hamulce

: 2010-07-21 12:42
autor: bogdano
-- oryginalny post 2010-07-20 22:03 --

A z czego te bębny pasują bo w sklepach widze są do jedynki i Mazdy 626 DE.

Bębny z jedynki są takie same jak w dwójce?

Pozdr

-- dodano 2010-07-21 12:42 --

Poniawiam pytanie do znawców tematu :) jakie bębny są w dwójce 2.0 16V?