Strona 1 z 1

DODATKOWE 15KM ZA 11zł

: 2005-04-22 22:17
autor: laptop
zobaczcie
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48138204
czekam na komentarze - czy ktos wie o co chodzi??

: 2005-04-22 22:24
autor: leoul
Stawiam na oporniczek, lub rezystorek... nie mam pojęcia czym oni to robią.. oszukujący temperaturę powietrza w dolocie

: 2005-04-22 22:29
autor: Sh(.)(.)ters
Hehe - ciekawe o ile wzrośnie moc gościowi, który kupił 3 takie chipy :lol: . I jak on je zmieści pod maską 8) . Ja nie wierzę w takie cuda.

: 2005-04-22 22:46
autor: darel
Ale zobaczcie jak mu schodzi ten towar 8) Podstawa to dobry bajer i ludziki łykaja to jak młode pelikany :lol: :lol: :lol:

: 2005-04-22 23:59
autor: OLEY
Koleś napisał
cyt.:
"A cala rzecz tkwi w tym ze to cos malego oszukuje nam komputer ktory wzbogaca mieszanke paliwowa"

Czyli co?
Ciekawe czemu nie napisał o ile wzrasta spalanie
:D
Zwykłe wciśnięcie pedału gazu do dechy też wzbogaca mieszankę :D

: 2005-04-23 00:03
autor: leoul
Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.

: 2005-04-23 00:48
autor: Bogdan9999
No na pewno coś dodaje ale ciekawy jestem ile ja bym musiał wlać na 100 aby moim Probe przejechać pewnie ze 20 l. Jak by to wystarczyło :D :D :D :D :D :D :D :D

: 2005-04-24 15:42
autor: Robert
Symptomatyczne, że Laptop założył ten wątek w dziale II generacja, czyż nie? :wink:

: 2005-04-24 15:55
autor: Gość
leoul pisze:Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
No właśnie, a w konsekwencji może dojść do spalania stukowego.

: 2005-04-24 18:01
autor: laptop
Sqad pisze:
leoul pisze:Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
No właśnie, a w konsekwencji może dojść do spalania stukowego.
O co chodzi z tym stukaniem!?

: 2005-04-25 20:16
autor: swoosh
MARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
Opcja szukaj i jest wszystko :wink:

: 2005-04-26 09:48
autor: MiH
swoosh pisze:
MARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
Opcja szukaj i jest wszystko :wink:
(ode mnie)
....mieszanka jest zbyt wybuchowa i powstaje gwałtowny wybuch a nie kontrolowane spalanie. Efektem jest uderzenie ciśnienia w tłok, korbowód i wał. Skutek - opłakany...