Strona 1 z 1
					
				Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo
				: 2005-04-28 16:17
				autor: Gość
				
			 
			
					
				
				: 2005-04-28 17:39
				autor: Quaki
				jesli bedzie w osce to ja mu nie wroze duzo lepszych czasow do 100 poprostu naped na przod w pewnym momecie jest malo efektywny 

 i mozna duzo stracic ale taki potwor mogby niezle namieszac na 400m 
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2005-04-28 17:42
				autor: Pelot
				Piękna maszynka,ciekaw jestem jak to lata 

 
			 
			
					
				
				: 2005-04-28 21:49
				autor: wingerman
				Wiedzialem ze jeszcze w tym tygodniu pojawi sie ten temat  
 
Prawda Kamil 
tutaj taki rysuneczek "techniczny" twin turbo.
Bardzo sprytne i w miare proste rozwiazanie 

 
			 
			
					
				
				: 2005-04-29 00:42
				autor: Witek.w-wa
				schemacik jak w moim przyszłym autku  

 
			 
			
					
				
				: 2005-04-29 03:14
				autor: Gość
				Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
			 
			
					
				
				: 2005-04-29 11:19
				autor: Voodoo
				Witek, bo to jest schemat twina z twojego nowego auta. 
 
A dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że to jest schemat z silnika V i turbiny są zamontowane po jednej na każdy z kolektorów.
 
			 
			
					
				
				: 2005-04-29 11:26
				autor: Gość
				
			 
			
					
				
				: 2005-04-29 11:30
				autor: Voodoo
				
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 23:18
				autor: asdero
				Sqad pisze:Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite  

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 23:51
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-05-06 00:25
				autor: Gość
				asdero pisze:A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite  

 
Dwa stożki są na bajerze, a lubie mieć ładnie pod maską.
Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-06 00:30
				autor: asdero
				Sqad pisze:
Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.
Syrena 104 ? 
