Pierścienie tłokowe

MadDog

Pierścienie tłokowe

Post autor: MadDog »

Mam Probasa 93' 2,5. Zakup tego auta to była totalna mina i od zakupu tj. od marca br. wsadziłem w niego 5000zł :evil: Ostatnio zaczął się strasznie tłuc-chodził jak sieczkarnia, szczególnie jak był zimny, potem trochę się uspokajał. Mój mechanik nie mógł dojść przyczyny, rozebrał go na pojedyncze śrubki (to wyglądało jak sekcja zwłok :cry: ). Okazało się, że praktycznie nie ma pierścieni olejowych, a uszczelniacze zaworowe w opłakanym stanie... Z tego co wiem, to pierścienie występują jedynie w komplecie, tzn. nie można kupić samych olejowych. Mam pytanie: czy ktoś orientuje się ile one kosztują i przy okazji ile kosztują uszczelniacze zaworowe i uszczelki pod głowice?
Gość

Post autor: Gość »

Witam! Wiem tylko ile kosztują samoregulatory do zaworów do mojego 2.016V - 94 zł/szt. a jest ich 16 :( ale byłem serwisie Forda i mają jakiś środek którym zalewają silnik na 15 min. i później dopiero olejem po spuszczeniu tego świństwa. Pozwala to w 90% przypadków odblokować zawieszone samoregulatory. Właśnie mam czasen na jednym takie stukanie ale po dodaniu gazu przestaje.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

uszcelniacze nie powinny bytc drozsze niz 3 do 6 zł. za sztuke.
Pierscienie natomiast to nie mam pojecia ale u nas w Łodzi na ul. lisciastej jest producent pierscieni tłokowych.
I nie jest to zakladzik ale cala wielka fabryka (kiedys panstwowa), ja kiedys robilem u nich pierscienie do nissana Cerbeck (amerykanski VAN) i jezdzilem nim potem przez dwa lata bez awaryjnie do samej jego sprzedazy.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
MadDog

Post autor: MadDog »

Do informacji: uszczelki głowicy Ajusa 140zł szt, kpl. pierścieni (łącznie 18szt.) 310zł, uszczelniacze zaworowe 3,10zł. Mam cichą nadzieję, że nic więcej nie wyskoczy...
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

MadDog - a możesz podac dokładne symbole :?: I gdzie zamawiałeś części ?? Wiesz 400PLN to nie 400 Euro :!: Bo mechanik u którego byłem włąśnie tyle zawyrokował :( Zresztą wiesz o co chodzi bo czytałeś posta o moich problemach z V6.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

BiZoN przepraszam, że tak długo, ale mech. wyrzucił pudełka, a ja nie miałem jeszcze rachunku. Części zamawiał mój mech w hurt. JapanCars, mają niedrogie części, a poza tym on ma u nich duże zniżki. I tak:
-uszczelka głowicy AJUSA- Mazda 626 2.5I 24V (KL) 91- (pierwsza) kod JPC N03003, (druga) kod JPC N03004,
-uszczelniacz zaworowy Mazda 626 GE 1.8I6V.2.0I16V 91- kod JPC N33054,
-pierścienie zaworowe kod JC 043014.000JC.
Kody uszczelek i uszczelniaczy spisałem z rachunku, pierścieni z pudełka, bo przyszły później i nie było na rach.
Cennika c.d.
Okazało się, że poleciała jedna panewka, oczywiście kupić można tylko kompet :evil: mój mech powiedziła 90zł, ale dopiero na piątek, a tu mowa o zlocie w weekend, sprawdziłem w jednym sklepie powiedzieli 170zł :shock: w następnym 120zł ale już mają być na jutro-musiałem kupić :cry:
MadDog

Post autor: MadDog »

wyżej Gość to oczywiście ja czyli MadDog
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Oki dzięki za info :)
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”