Pierścienie tłokowe
Pierścienie tłokowe
Mam Probasa 93' 2,5. Zakup tego auta to była totalna mina i od zakupu tj. od marca br. wsadziłem w niego 5000zł Ostatnio zaczął się strasznie tłuc-chodził jak sieczkarnia, szczególnie jak był zimny, potem trochę się uspokajał. Mój mechanik nie mógł dojść przyczyny, rozebrał go na pojedyncze śrubki (to wyglądało jak sekcja zwłok ). Okazało się, że praktycznie nie ma pierścieni olejowych, a uszczelniacze zaworowe w opłakanym stanie... Z tego co wiem, to pierścienie występują jedynie w komplecie, tzn. nie można kupić samych olejowych. Mam pytanie: czy ktoś orientuje się ile one kosztują i przy okazji ile kosztują uszczelniacze zaworowe i uszczelki pod głowice?
Witam! Wiem tylko ile kosztują samoregulatory do zaworów do mojego 2.016V - 94 zł/szt. a jest ich 16 ale byłem serwisie Forda i mają jakiś środek którym zalewają silnik na 15 min. i później dopiero olejem po spuszczeniu tego świństwa. Pozwala to w 90% przypadków odblokować zawieszone samoregulatory. Właśnie mam czasen na jednym takie stukanie ale po dodaniu gazu przestaje.
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
uszcelniacze nie powinny bytc drozsze niz 3 do 6 zł. za sztuke.
Pierscienie natomiast to nie mam pojecia ale u nas w Łodzi na ul. lisciastej jest producent pierscieni tłokowych.
I nie jest to zakladzik ale cala wielka fabryka (kiedys panstwowa), ja kiedys robilem u nich pierscienie do nissana Cerbeck (amerykanski VAN) i jezdzilem nim potem przez dwa lata bez awaryjnie do samej jego sprzedazy.
Pierscienie natomiast to nie mam pojecia ale u nas w Łodzi na ul. lisciastej jest producent pierscieni tłokowych.
I nie jest to zakladzik ale cala wielka fabryka (kiedys panstwowa), ja kiedys robilem u nich pierscienie do nissana Cerbeck (amerykanski VAN) i jezdzilem nim potem przez dwa lata bez awaryjnie do samej jego sprzedazy.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
BiZoN przepraszam, że tak długo, ale mech. wyrzucił pudełka, a ja nie miałem jeszcze rachunku. Części zamawiał mój mech w hurt. JapanCars, mają niedrogie części, a poza tym on ma u nich duże zniżki. I tak:
-uszczelka głowicy AJUSA- Mazda 626 2.5I 24V (KL) 91- (pierwsza) kod JPC N03003, (druga) kod JPC N03004,
-uszczelniacz zaworowy Mazda 626 GE 1.8I6V.2.0I16V 91- kod JPC N33054,
-pierścienie zaworowe kod JC 043014.000JC.
Kody uszczelek i uszczelniaczy spisałem z rachunku, pierścieni z pudełka, bo przyszły później i nie było na rach.
Cennika c.d.
Okazało się, że poleciała jedna panewka, oczywiście kupić można tylko kompet mój mech powiedziła 90zł, ale dopiero na piątek, a tu mowa o zlocie w weekend, sprawdziłem w jednym sklepie powiedzieli 170zł w następnym 120zł ale już mają być na jutro-musiałem kupić
-uszczelka głowicy AJUSA- Mazda 626 2.5I 24V (KL) 91- (pierwsza) kod JPC N03003, (druga) kod JPC N03004,
-uszczelniacz zaworowy Mazda 626 GE 1.8I6V.2.0I16V 91- kod JPC N33054,
-pierścienie zaworowe kod JC 043014.000JC.
Kody uszczelek i uszczelniaczy spisałem z rachunku, pierścieni z pudełka, bo przyszły później i nie było na rach.
Cennika c.d.
Okazało się, że poleciała jedna panewka, oczywiście kupić można tylko kompet mój mech powiedziła 90zł, ale dopiero na piątek, a tu mowa o zlocie w weekend, sprawdziłem w jednym sklepie powiedzieli 170zł w następnym 120zł ale już mają być na jutro-musiałem kupić