Cos z układem paliwowym... pomozecie?
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Cos z układem paliwowym... pomozecie?
Pisalem o tym wczesniej na forum ale bez odpowiedzi... W Moim probe 2,5 v6 z gazem cos nie gra. tzn na gazie ladnie wszystko pracuje nie narzekam ale po przelaczeniu na paliwo samochod gasnie, trzeba go stale trzymac na 3 tys obrotów wtedy jezdzi na benzynce. Jesli ktos wie co moze byc nie tak to prosze o kontakt
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Problem tkwi prawdopodobnie w fakcie ze za duzo jeździłes na gazie ( majac gaz od czasu do czasu trzeba autkiem pojeździć na benzynie inaczej mogą stanać wtryskiwacze i do tego co jakis czas trzeba wlewac srodek do czyszczenie wtryskiwaczy ), jak jeździsz na gazie to to wtryskiwacze nie pracują ( tz sa zamknięte) jesli przez długi czas nie przełączasz na gaz , lub tylko chwile trzymasz auto na benzynie wczesniej czy później, wtryskiwacze staną. U siebie też miałem podobny problem. Spróbuj pojeździć na benzynie i dolej srodka do czyszczenia układów wtryskowych ( tylko markowego np STP , byle co nie pomoże ), żeby taki środek zadziałał musisz wyjedzić 2-3 pełne baki paliwa ( nie oczekuj na szybki efekt to może zadziłać ale nie musi u mnie pomogło. Sprawdź jeszcze inne możliwe przyczyny czy npnie masz wody w baku ( jak sie jeździ na gazie to sie żadko ma pełen bak benzyny a wtedy wytraca sie tam para wodna, albo kiepskiej jakosci paliwo.
ewentualnie pozostaje jeszcze czyszczenie wtryskiwaczy w zakładach specjalizujacych sie w układach wtryskowych.
ewentualnie pozostaje jeszcze czyszczenie wtryskiwaczy w zakładach specjalizujacych sie w układach wtryskowych.
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
skoro odpalałeś na benie to wtryski raczej nie powinny być "zaklejone", tym bardziej że aż tak dawno gazu nie zakładałeś. nie miałeś strzału? może MiH ma rację i walnęło Ci w przepływkę?
masz jeszcze instalację na gwarancji więc możesz podskoczyć do gaziarzy niech to zobaczą
pozdro
masz jeszcze instalację na gwarancji więc możesz podskoczyć do gaziarzy niech to zobaczą
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Pomóżcie bo mam problem z paliwem w swym aucie.
Probe 2,5 v6. Pisałem wcześniej: Zapalam auto na benzynie chodzi ładnie dodaje gazu wszystko jest ok. Po ok 5 sekundach traci obroty i chodzi tylko na wolnych obrotach, gasze silnik zapalam od nowa i wszystko ok na kolejne 5 sekund. Czasem skaczą obroty.
Bardzo proszę napiszcie co moze być nie tak, co mam sprawdzic i co ewentualnie zrobić. BARDZO O TO PROSZE BO JESTEM UZIEMIONY!
Raf nie zamykaj tematu jak Cie prosze...
Bardzo proszę napiszcie co moze być nie tak, co mam sprawdzic i co ewentualnie zrobić. BARDZO O TO PROSZE BO JESTEM UZIEMIONY!
Raf nie zamykaj tematu jak Cie prosze...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
nie bardzo rozumiem...co sie dzieje jak dodasz gazu po tych 5sek.? gaśnie, dusi się czy co?
edit: już doczytałem Twój post poniżej...wydaje mi się że albo łapie gdzieś duże ilości lewego powietrza (jak chodzi psiknij w okolicach przepustnicy jakimś autostartem-jeśli gwałtownie wzrosną ci obroty szukaj nieszczelności), albo go zalewa -tu winny może być przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa lub jeszcze coś innego najpierw jednak sprawdź kody błędów!
edit: już doczytałem Twój post poniżej...wydaje mi się że albo łapie gdzieś duże ilości lewego powietrza (jak chodzi psiknij w okolicach przepustnicy jakimś autostartem-jeśli gwałtownie wzrosną ci obroty szukaj nieszczelności), albo go zalewa -tu winny może być przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa lub jeszcze coś innego najpierw jednak sprawdź kody błędów!
Ostatnio zmieniony 2006-03-10 07:13 przez romulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Wiesz co Laptop?
To się chwali, że sam doszedłeś i jesteś z siebie dumny
Powiem Ci szczerze, że narobiłeś paniki (jak zwykle zresztą ),bałeś się sprawdzić kody jakby to miało wybuchnąć, namieszałeś, nacudowałeś, a okazało się, że to pierdółka.
Pamiętaj, że to nie znaczy, że wszystkie błędy zniknęły!
To, że zaczął jeździć wcale nie znaczy, że wszystko jest ok.
Sprawdź jeszcze raz kody (chyba już się nie boisz )
i zobacz co jeszcze jest nie tak.
Pozdrowionka i powodzenia.
EDIT.:
I nie pisz więcej trzech postów po sobie, bo mnie szlag trafi!!!
To się chwali, że sam doszedłeś i jesteś z siebie dumny
Powiem Ci szczerze, że narobiłeś paniki (jak zwykle zresztą ),bałeś się sprawdzić kody jakby to miało wybuchnąć, namieszałeś, nacudowałeś, a okazało się, że to pierdółka.
Pamiętaj, że to nie znaczy, że wszystkie błędy zniknęły!
To, że zaczął jeździć wcale nie znaczy, że wszystko jest ok.
Sprawdź jeszcze raz kody (chyba już się nie boisz )
i zobacz co jeszcze jest nie tak.
Pozdrowionka i powodzenia.
EDIT.:
I nie pisz więcej trzech postów po sobie, bo mnie szlag trafi!!!
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ależ ja wcale nie sapię i nie chciej żebym zaczął
Po prostu strasznie mnie "zdrzażniło", że jesteś już stary klubowicz i boisz się sprawdzić kody, mało tego, pytasz jakie kody co znaczą, kiedy mowa o tym była już tysiąc razy.
Jeszcze mało tego! Piszesz trzy posty po sobie, co już przelało miarę
więc zwróciłem Ci uwagę.
Po prostu strasznie mnie "zdrzażniło", że jesteś już stary klubowicz i boisz się sprawdzić kody, mało tego, pytasz jakie kody co znaczą, kiedy mowa o tym była już tysiąc razy.
Jeszcze mało tego! Piszesz trzy posty po sobie, co już przelało miarę
więc zwróciłem Ci uwagę.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Zlać to mogłoby się po paru głębszych a skoro jest funkcja "edutuj/zmień" to wypada z niej korzystać, zwłaszcza jeśli npisany przezemnie post jest ostatnim, bynajmniej ja tak robięlaptop pisze:Nie pisałem w jednym bo by sie zlało! Nie róbmy już o to szumu...
PS. Z ciekawości, jak doszedłeś że było zwarcie?
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.
Witam
Mam problem z uruchomieniem mojego Probe otóż po przekręceniu kluczyka słychać jak chodzi pompa paliwa lecz paliwo nie dostaje sie
do silnika autko pali na samostarcie (wstrzykiwane paliwo w filtr powietrza) czujnik zderzeniowy sprawdzony wygląda na sprawny
Co może być przyczyną juz tydzień stoi aż szkoda ze nie mogę pojeździć
Mam problem z uruchomieniem mojego Probe otóż po przekręceniu kluczyka słychać jak chodzi pompa paliwa lecz paliwo nie dostaje sie
do silnika autko pali na samostarcie (wstrzykiwane paliwo w filtr powietrza) czujnik zderzeniowy sprawdzony wygląda na sprawny
Co może być przyczyną juz tydzień stoi aż szkoda ze nie mogę pojeździć
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.
To że pompkę słychać to nie znaczy że działa
U brata w mazdzie 2,0 też tak było.
Nowa pompka i było po kłopocie. Ale nie twierdzę że u ciebie to samo.
Sprawdź drożność przewodu od zbiornika do silnika.
Zajrzyj do zasad panujących na forum bo założyłeś temat nie zgodnie z regulaminem
Ktoś to zaraz usunie Chyba że przeniosa to do odpowiedniego działu
U brata w mazdzie 2,0 też tak było.
Nowa pompka i było po kłopocie. Ale nie twierdzę że u ciebie to samo.
Sprawdź drożność przewodu od zbiornika do silnika.
Zajrzyj do zasad panujących na forum bo założyłeś temat nie zgodnie z regulaminem
Ktoś to zaraz usunie Chyba że przeniosa to do odpowiedniego działu
No Probe no problem. Ufff...
Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.
Właśnie pompka jest dobra przekładaliśmy do innego probe :/
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.
To sprawdź przewody paliwowe.
No Probe no problem. Ufff...