TARCZE HAMULCOWE

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: OLEY »

Lukasz pisze:z tego całego szajsu co wymieniłeś to tylko Mikoda
Ciekawe, czemu Mikoda jest tańsza od JP? :roll:
Lukasz pisze:a po za tym Brembo niczym się nie wyróżnia zacnym z pośród reszty
He, he.
To z Allegro zapewne niczym...

To tak, jak z każdą (teoretycznie oryginalną) rzeczą, która na Allegro kosztuje o połowę taniej, niż w sklepie po super zniżkach.

Ciekawe tylko, dlaczego profesjonalne warsztaty kupują w sprawdzonych hurtowniach o kilka stów drożej, skoro kupując
na Allegro mogliby sporo przyciąć na cenie...

Dlaczego? Bo się szanują i nie wciskają klientom szajsu dla większego zysku, bo wiedzą, że mogą stracić renomę.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Lukasz »

-- oryginalny post 2013-09-05 21:55 --

Może dla tego że nie trzeba Mikody importować z chin ,tylko przychodzi paczką ze Częstochowy:D po za tym wiercona i nacinana kosztuje ponad 150pln to chyba więcej niż JP.W hurtowniach też jest multum podrób których nie idzie odróżnić od oryginałów identycznie pakowane identycznie wyglądające tylko z gorszych materiałów,a warsztaty nie bawią się w allegro bo to jest szkoda czasu dla nich,ja sobie jakoś tego nie wyobrażam że klient przyjeżdża do warsztatu na wymianę tarcz czy tam czegoś i auto stoi w warsztacie 3 dni bo części kurierem jadą które mogę mieć za pół godziny z hurtowni

-- dodano 2013-09-05 21:56 --

Może dla tego że nie trzeba Mikody importować z chin ,tylko przychodzi paczką ze Częstochowy:D po za tym wiercona i nacinana kosztuje ponad 150pln to chyba więcej niż JP.W hurtowniach też jest multum podrób których nie idzie odróżnić od oryginałów identycznie pakowane identycznie wyglądające tylko z gorszych materiałów,a warsztaty nie bawią się w allegro bo to jest szkoda czasu dla nich,ja sobie jakoś tego nie wyobrażam że klient przyjeżdża do warsztatu na wymianę tarcz czy tam czegoś i auto stoi w warsztacie 3 dni bo części kurierem jadą które mogę mieć za pół godziny z hurtowni
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: adrian_seki »

-- oryginalny post 2013-09-05 22:04 --

Więc tak:

Mikoda jest tańsza od JP w moim spisie ponieważ, mikoda jest z hurtowni (zniżki ma u producenta zapewne), a JP ze sklepu gdzieś tam dzwoniłem i na pewno mają marżę.

Z przyjemnością kupiłbym ATE jednak nie ma na polskim rynku ich tak samo jak wahaczy tylnych poprzecznych regulowanych. Mam jednego gościa który może ściągnąć z niemieckiego magazynu jednak wycenił tarczę na 180zł za 1szt.

Wstępnie zdecydowałem się na Mikode już zwykłą oraz klocki z RH ponieważ wyczytałem, że najbardziej pasują do tarcz mikody (temperatura pracy, współczynnik tarcia i coś tam jeszcze). Nacinane tarcze to tylko wizualny efekt ponieważ tarcze mikody podobno są tarczami do zwykłej jazdy a nie jakiejś wyczynowej czy tam do ścigania się.

-- dodano 2013-09-05 22:06 --

Do tarcz nacinanych są specjalne klocki (droższe) czego się pod uwagę nie bierze dlatego wolę kupić standardowe tarcze i droższe klocki
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Romas »

ciekawostka: ferodo zaopatrywalo sie w mikodzie i sprzedawalo je w cenie x razy wiekrzej niz mikoda. ;)
Czy sie cos zmienilo nie wiem ;)
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: adrian_seki »

-- oryginalny post 2013-09-13 21:36 --

Kupiłem tarcze MIKODA + klocki RH

Pytanie do was - jaki kolor byście wybrali pomalowania tarcz oraz zacisków (zaciski dopiero po regeneracji ale jak kupie farbę to raz)? Probe jest srebrne i większość oświetlenia ma niebieską.

-- dodano 2013-09-13 21:36 --

Jedyny wybór jaki daje:

Czerwony - niebieski - czarny

-- dodano 2013-09-16 22:47 --

Nie będę double'ował - tarcze w galerii - zaciski będą niebieskie po regeneracji.
Awatar użytkownika
zacanaheim
Posty: 118
Rejestracja: 2011-07-16 12:38
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
Galeria: viewtopic.php?t=23411

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: zacanaheim »

Odgrzewam kotleta :

chce kupić tarcze do gt przód. i ku..pa nie wiem ile maja miec mm w katalogu mam ich troche...
264mm - textar , 263 - jp , 259 bosch , 260,5 sbs - nie kumam czemu takie różnice w średnicy - wiem może to jakiś margines.
Ale chciałbym zeby klocek mi zdzierał tarcze idealnie bez rantów itp. a takie różnice w mm na tarczach na bank powodują powstawanie rantu. Wie ktoś który wymiar jest idealny? bo rozumiem że klocki pewnie są identyczne wszystkie - czy też są różnice?....

Według mnie 264 to odpowiedni wymiar : nr katalogowy textara Nr kat: 92061900 .

Pozdrawiam i dziękuje za informacje z góry.
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Maxxum »

Maciucha pisał na drugiej stronie tego tematu - że 264 mm i tego bym się trzymał.
Pracował w Intercarsie i miał dostęp do katalgów.
Ostatnio zmieniony 2017-03-31 22:43 przez Maxxum, łącznie zmieniany 1 raz.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
zacanaheim
Posty: 118
Rejestracja: 2011-07-16 12:38
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
Galeria: viewtopic.php?t=23411

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: zacanaheim »

hmm czyli jak największe :) tak myslalem. dzieki Maxxum znow za szybką reakcje. Pozdro

- zeby nie bylo - czytalem caly wątek ale nikt nie pisał o różnicach. #niejestemignorantem ;)
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Romas »

tutaj masz panie właściwe wielkości tarcz, no i polecam ogólnie ;)
http://www.mikoda.pl/sklep/produkty?mar ... 8-07.93%29
Awatar użytkownika
zacanaheim
Posty: 118
Rejestracja: 2011-07-16 12:38
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
Galeria: viewtopic.php?t=23411

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: zacanaheim »

super - dzieki :) wezme je pod uwagę. Swoja droga niezle juz oszczedzaja na produkcji skoro inni producenci ucinaja po pare mm tarczy...żal.
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: karakan »

Prawdopodobnie czeka mnie wymiana tarcz na tył i napisałem w tej sprawie do mazparts - dostałem odpowiedź, że mają tarcze SP KOREA w cenie 49 zł/szt - słyszał ktoś o tej firmie? Nawet google nic nie mówi na ten temat.
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Romas »

jak chcesz wymieniać tylne tarcze topo pierwsze kup łożyska NTN/NSK bo stare raczej do niczego się juz nie będą nadawały, a dwa, to zamów sobie jakieś ATE a nie jakies korea ścierwo
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Lukasz »

Nie trzeba wymienić łożysk,można je przełożyć jak są dobre
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Romas »

Jak ktoś przyzydzi na nowe i liczy na to że mu się uda wyjąć w nienaruszonym stanie, to tak
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Lukasz »

ja wycisnąłem stare i to na prasie mimośrodowej i jest git
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Romas »

Na jak nie były specjalnie zapieczone + prasa to da radę, ale w większości to już się średnio nadają, przerobiłem trochę tego tematu
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: Maxxum »

Tarcze z tyłu rzadko trzeba wymieniać w przeciwieństwie do przednich, więc lepiej od razu z łożyskami 8)
Ja też polecam zakupić np. ATE.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
istarer
Posty: 5
Rejestracja: 2017-05-19 13:32
Samochód: Ford Probe II
Lokalizacja: Gdynia

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: istarer »

A spotkał się ktoś z tarczami kamoka? Mechanik mi je polecał, cenowo wyglądają spoko, ale nie znam tej marki. Ktoś miał jakieś doświadczenia?
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: infernoblade »

Jeśli Chodzi o kamoke to montujemy czasem klientom łączniki stabilizatora, jakieś simerblocki itp. i wytrzymują swoje. Ja u siebie mam teraz przeguby Kamoki i nie narzekam, ale z tarczami nigdy nie miałem styczności.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
istarer
Posty: 5
Rejestracja: 2017-05-19 13:32
Samochód: Ford Probe II
Lokalizacja: Gdynia

Re: TARCZE HAMULCOWE

Post autor: istarer »

dziękuje za opinię. Zestaw Kamoka już jest w moim samochodzie. Mam nadzieję, że sprawdzi się dobrze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”